To isté auto asi nemášMirekX píše:Neprodávej, nikdo to nekoupí za rozumný peníze, nech to dožít. Mám to stejně, auto z r. 2001, tch 480tis, STK prošlo bez problémů, leju jen naftu a zákonné pojištění, dojedu všechny pneu co se doma válí a nakonec zavezu do šrotu, jezdí couračky na co by bylo novýho škoda, jakmile se něco dražšího posere tak jde... a ono to ví a funguje..
Prodejnost auta
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW 330 ix
A koľko by podľa teba malo mať hodnotu 13r auto s 550tis km a zhnité ?ROMEK píše:tak to je smutne ze octa2 je neprodajna za 50tis
Ja som predával kedysi 14r passata 1.9tdi avf 96kw auto bez jedinej hrdze druhý majiteľ 305tis najazdené komplet servisná dokumentácia od všetkého a išlo preč za 70tis a to je roky spat.
Na dieloch zarobí viac ak sa mu s tým chce robiť .
BMW 330 ix
Jestli píšeš, že jsi to koupil skoro zadarmo, tak to skoro zadarmo zase prodáš. A představa, že z toho díly prodáš za 50 je nesmysl. Člověk se s tím musí smířit. Stará peleš s 600 tis, to je pro někoho tak na stavbu, dojet STK, zruinovat ještě inetriér a zahodit..
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Taky jsem s tím webastem měl problémy. Napřed ko komora,to se musela koupit nová, následně padla jednotka,tu jsem sehnal starší, nicméně umřela za čas taky, chvíli jsem s tím laboroval, zkoušel jednotku nechat opravit,pak jiné topení z vraku,kvůli jednotce,ta byla mrtvá taky,nakonec jsem koupil odzkoušené topení od kemara tady z fóra a topení jede už pátým rokem ok. Jen jsem na podzim čistil komoru a dával nové vodní čerpadlo. Já už bych naftové auto bez nezávislého nechtěl.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km