Fabia l servořízení???

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1150
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Fabia l servořízení???

Příspěvek od kaad »

Kluci mám tady na opravu Fabii 1,4 r.v. 2000 u které teče olej ze serva. Má tam TRW a on si někde sehnal starší vcelku zachovalé KOYO. Nejsem si jistý jestli je mezi nimi nějaký podstatný rozdíl. Servočerpadlo totiž zůstává původní čili TRW, takže zda mohu namontovat tu převodku řízení KOYO. Dílenskou příručku jsem pročetl asi třikrát, ale tohle jsem tam nevyčetl.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Je tam jiný senzor natočení volantu. A mám za to, že to musí být vždy od jednoho výrobce, že si to spolu nějak nerozumí.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1150
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Aha, tak díky. Seženu mu TRW, ale těch není na netu tolik co KOYO a jsou poměrně dražší. No nic pokud chce jezdit musí ,,přitlačit."
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

neni to kompatibilne medzi sebu
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

je to bohužel tak, nejde to kombinovat... :roll:
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Fabia l servořízení???

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="kaad"]teče olej ze serva.

co zkusit sajrajt u mé bývalé fábie to funguje už 12 let https://www.googleadservices.com/pagead ... xBP&adurl=
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Když jsem si četl SM speciál o Fabii jedna, tak tam popisovali právě problémy se servy TRW už u prototypů , které se táhly celým vývojem, tak britská firma musela posilovač modifikovat , ale nakonec během výroby se přešlo na posilovač Koyo Japan. Asi věděli proč...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ono bych to neviděl tak jednoznačně, už ke konci výroby Fabie 1 dávali posilovač TRW a totéž bylo po celou dobu výroby Fabia 2, nakonec myslím že Koyo bylo pro automobilku problematičtější.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“