Strata vykonu po vymene hlavy rotacka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

A nechces prece jen zkusit zabrousit presahy pistu a lehce zafreznout vybrani pro ventily? Udelas to na aute a pomerne presne s hodinkama.Menit ojnice se mi zda zbytecny
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Ako to potom je s vyvazenim piestov, alebo to nehra ziadnu rolu?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Možná u motoru F1 tady je to fakt jedno ;)
Ono jde spíš o to aby ojnice byla opravdu rovná = roznoběžnost osy spodního a horního oka a neměla tendenci tlačit píst na stěnu válce ( viz kontrola úhlování )
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

AVF ojky maju vacsi priemer na kluke.
Na 5ke ide pomerne tazko pretocit motorom aj bez hlavy, preto sa bojim ze ojnice su fakt prihnute.
Velmi rad by som len zabrusil piest, ale asi to budem musiet rozhodit.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Udělej to, budeš mít jistotu , hlavu už máš dole, tak co...Nemá cenu laborovat co by kdyby, je ale zajímavé, podle toho co popisuješ, že by se tím zablafáním ohnuly ojnice.....? :o
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

To neviem, sam nechapem. Potom ma uz napada len ten navyseny vykon.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 431
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

Ajo, tak to pardon s těma ojnicema, to sem nevěděl.
S2 CFGB DSG
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

píšeš na minulé straně že to bylo ráno bez vody a po startu to hned tlakovalo, jako ojnice kor u tdi se jen tak neohnou, pár potkanů jsem viděl a nic tomu nebylo, naopak když tam vletí kapalina ať už voda,olej,nafta tak je to hned :roll:
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Vsetky 4 ojnice jemne prihnute. Na skle sa na jednej strane trosku hojdali. Davam ojnice co mam v regali z ajm. Bude velky problem ked necham stare kruzky?
Je blbost jemne maznut loziska lepidlom ako poistenie proti pretoceniu?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3463
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Hmm já si to myslel. U liazu voda nad pístem první hup při startu a ojnice byla jak rohlík. Ojnice tlustá jak ruka. Dej i kruhy,to už není taková položka.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Kruhy nový,lepidlo ne,je to zbytečný...
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

tak poskladane s ojnicami PD85kW.
Auto ide odspodu zas ako za mlada. Hore stale dymy. Reklamacia hlavy prebehla tak ze mi vratili peniaze za zdvihatka a ukazali mi vakuovou pumpou ze sedla tesnia...
Podla mna je picovina skusat tesnost sediel preplnovaneho motora podtlakom, ale co ja o tom mozem vediet.
Kazdopadne som tomu testu neveril a prelapoval som si sedla sam. Pri lapovani som zistill ze netrafili dosadaci uhol lebo oproti serii mi pasta brala len polovicnu plochu sedla!!!
Hlavy si odteraz robim sam a verim, ze daleko lepsie to urobim na kolene ako tito sraci s drahym technickym vybavenim co vlastne ani nevedia co robia.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

daj sem nazov firmy, sidlo atď nech vieme komu sa vyhnúť
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

MP, Žilina.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3497
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Někdo dělá sedla o stupeň jinak než ventily. Sedí pak víc při vnějším průměru.
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“