Tak proto je ten můj motor tak spokojenej..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak proto je ten můj motor tak spokojenej..
nepropadat panice...
Kamarát ma Fiat Croma motor 2.2 benzín rachotila mu reťaz pri štarte tak to dal urobiť do servisu do vtedy total spoľahlivé auto ,keď prišiel zobral auto zo servisu auto vibrovalo nechcelo ísť v servise že má zlú spojku vymenili spojku stále nič ,potom sviečky,indukck,váhu vzduchu,čerpadlo v nádrž ,sileb. Motora atď pol roka stále čosi a vieš čo bolo nakoniec nahovno ? Ten magor zo servisu mu vymenil medzi sebou kolecka na vyvazovacie hriadele , keď menil rozvody a keď potom za nik prišiel povedal mu prepáč usmial sa a to bolo všetko,kontroloval to po ňom sv krát ešte jeden mechanik neprišiel na to až potom v jednom servise mu poradil jeden mechanik nech to pozrie a nakoniec si to urobil doma .
BMW 330 ix
Ano, přiznat chybu je dnes noncens , ale člověk je tvor chybující, a pokud má sebevědomí klidně přizná i svá pochybení.. Bohužel nikdo nahoře nejde příkladem, všichni jsou dokonalí..Dnešní komunikace je v podstatě o ničem, a to i v rodině. ČEHŮNI VĚTŠINOVĚ PROSTĚ SEŽRALI ŠALAMOUNOVO HOVNO...A dojedou na to..Pořádný průser se blíží a ukáže se, who is who...
nepropadat panice...
To je u fiatu normálne. Mne priviezli záhadu hlavolamu Fiat Bravo po výmene spojky nejde nastartovat bylo to kdekady a odborníci prehodili pri výmene spojky štekr snimač klepania a otaček motorujericho-3 píše:To je ostuda a další je, že mu to předali. Já kdysi dávno dělal Fiata 5OO a netušil jsem, že setrvák má značku a měl jsem zato, že jako u většiny Fiatů se setrvák přesadit nedá.Po nastartování to byl vibrátor ..A já byl v děsu...
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
promiň ale piča je výrobce když vyrábí auto tak, že jdou dvě kolečka nasadit na jiné hřídele, měl tam být zámek, nebo jinej průměr aby tě to trklo do hlavy že to takhle nepatří.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Musí sledovat barvu, např. AR 156 má 3 obdobné, ale každý má jinou barvu..Tohle nastane , když hoši nastoupí huurrá a odpojí co vidí..Kdyby byli pečliví a u dnešních strojů je to nutné,a dnes má každý vocas telefon s foťákem, tak si to může blejsknout/mají stejně telefony plné kravin/.A v dnešní době, kdy je internet plný návodů a pomůcek, je to jen o lenosti. To mě více sere štekr ala koncern , který rozpojit v nepřístupném místě je problém. U chytrých firem to jde jednou rukou..ROMEK píše:To je u fiatu normálne. Mne priviezli záhadu hlavolamu Fiat Bravo po výmene spojky nejde nastartovat bylo to kdekady a odborníci prehodili pri výmene spojky štekr snimač klepania a otaček motorujericho-3 píše:To je ostuda a další je, že mu to předali. Já kdysi dávno dělal Fiata 5OO a netušil jsem, že setrvák má značku a měl jsem zato, že jako u většiny Fiatů se setrvák přesadit nedá.Po nastartování to byl vibrátor ..A já byl v děsu...
A co se týče koleček, je to často tak a WOBE hlavně u japonců, že třeba kolo vačky ssací a výfukové je identické a buď je jen otočené nebo má na sobě oboje značky, nebo 2 šipky..Omyl se vždy může stát, ale nesmí projít přes bránu s tím, že to majitel nepozná...Já třeba nevěřím ničemu , ani sobě, protože myšlenka, že si budu něco pamatovat , je kravina a když třeba auto tam stojí měsíc a Franta co to rozebíral, je pryč , tak je to potom loterie...
nepropadat panice...