mondeo III 2,0 96 kW výměna řemenu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
mondeo III 2,0 96 kW výměna řemenu
co to je za pičovi.. tam nejde vyměnit řemen v manuálu píšou povolit alternátor ale tam neleze řemen pod kladku protože jeho síla je 5 mm a kladka je od motoru vzdálená necelé dva milimetry, co stím? dík
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Tomas.cz"]Sundat motor z držáku,
tome když jsem to psal už jsem to měl hotové, tonda se v tom vrtal pomalu dvě hodiny a nikam nepokročil, přinesl jsem mu manuál to je oničem povolovat altík nevím co bych tím docílil to je asi manuál na jinou kladku, ani oko na motoru vzít to jeřábem, toník akorát furt zvedal spouštěl auto svítil a nic,
nakonec trámek vana plechová držák motoru dole a ani to nepomohlo motor na max nahoru a furt vadí podběh tak trámek vypíčit motor ještě dopředu pak tu kladku povolíš a přesuneš řemen, zkrácený imbus jsem měl navařený na pásovině ale ten motor byl asi hodně vpravo nešlo to tam narvat až jsem vypáčil o podběh ten motor dopředu tak jsem ji povolil
dal jsem boš o dva centimetry kratší 1640, bohužel za pár hodin řemen zas povrzává, jen na volnoběh, nevíš náhodou odchází tam řemenice? na klice? že je vychozená?
tome když jsem to psal už jsem to měl hotové, tonda se v tom vrtal pomalu dvě hodiny a nikam nepokročil, přinesl jsem mu manuál to je oničem povolovat altík nevím co bych tím docílil to je asi manuál na jinou kladku, ani oko na motoru vzít to jeřábem, toník akorát furt zvedal spouštěl auto svítil a nic,
nakonec trámek vana plechová držák motoru dole a ani to nepomohlo motor na max nahoru a furt vadí podběh tak trámek vypíčit motor ještě dopředu pak tu kladku povolíš a přesuneš řemen, zkrácený imbus jsem měl navařený na pásovině ale ten motor byl asi hodně vpravo nešlo to tam narvat až jsem vypáčil o podběh ten motor dopředu tak jsem ji povolil
dal jsem boš o dva centimetry kratší 1640, bohužel za pár hodin řemen zas povrzává, jen na volnoběh, nevíš náhodou odchází tam řemenice? na klice? že je vychozená?
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tam byl řemen febi 1642, tak jsem si myslel že těma dvouma centáčkama nadběhnu, já ted hodně věřím bosch z kell, tady vsázím na baterku ta se vymění zítra jestli ten systém nepřetěžuje je stará, to si majitel udělá ale vidím to na tu řemenici že je vyběhaná, ten původní řemen určitě někdo měnil, vychozený ani styřelý nebyl, a proč to měnil? asi vrzal, suchý tvrdý starý zlikvidoval řemenici, ale dva jsme čuměli zespodu na řemenici a klimakomprosor a ty řemenice se nám zdáli totožné že ta na řemenice na klice byla vychozená na jehličky to ne a možná joTomas.cz píše:1 640mm je správná délka ne?
Mám zkušenost s řemenem Dayco na Transitu, který "vrzal" do Mondea jsem pak dával Gates a pokud vím tak ok, ale je teda pravda, že to Mondeo mělo spodní řemenici před 30tkm. novou.
zukusí se baterka a pujdem po řemenici
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
mám zkušenost s řemenem Dayco na Transitu, který "vrzal" do Mondea jsem pak dával Gates a pokud vím tak ok, ale je teda pravda, že to Mondeo mělo spodní řemenici před 30tkm. novou.[/quote]
tam byl řemen febi 1642, tak jsem si myslel že těma dvouma centáčkama nadběhnu, já ted hodně věřím bosch z kell, tady vsázím na baterku ta se vymění zítra jestli ten systém nepřetěžuje je stará, to si majitel udělá ale vidím to na tu řemenici že je vyběhaná, ten původní řemen určitě někdo měnil, vychozený ani styřelý nebyl, a proč to měnil? asi vrzal, suchý tvrdý starý zlikvidoval řemenici, ale dva jsme čuměli zespodu na řemenici a klimakomprosor a ty řemenice se nám zdáli totožné že ta na řemenice na klice byla vychozená na jehličky to ne a možná jo
zukusí se baterka a pujdem po řemenici[/quote
]Kdyby jsi slyšel, jak mi vrže po startu zastudena u rozvodů, tak bys přišel k autu a řekl mi, že jsem vůl..Ale po ohřátí je vše O.K. a zastudena rychle odjedu a je klid..Nedalo mi to, a vše jsem zkontroloval, vše je mechanicky O.K. Je to prostě Dayco..
tam byl řemen febi 1642, tak jsem si myslel že těma dvouma centáčkama nadběhnu, já ted hodně věřím bosch z kell, tady vsázím na baterku ta se vymění zítra jestli ten systém nepřetěžuje je stará, to si majitel udělá ale vidím to na tu řemenici že je vyběhaná, ten původní řemen určitě někdo měnil, vychozený ani styřelý nebyl, a proč to měnil? asi vrzal, suchý tvrdý starý zlikvidoval řemenici, ale dva jsme čuměli zespodu na řemenici a klimakomprosor a ty řemenice se nám zdáli totožné že ta na řemenice na klice byla vychozená na jehličky to ne a možná jo
zukusí se baterka a pujdem po řemenici[/quote
]Kdyby jsi slyšel, jak mi vrže po startu zastudena u rozvodů, tak bys přišel k autu a řekl mi, že jsem vůl..Ale po ohřátí je vše O.K. a zastudena rychle odjedu a je klid..Nedalo mi to, a vše jsem zkontroloval, vše je mechanicky O.K. Je to prostě Dayco..
nepropadat panice...