mondeo III 2,0 96 kW výměna řemenu

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

mondeo III 2,0 96 kW výměna řemenu

Příspěvek od slovacek.milos »

co to je za pičovi.. tam nejde vyměnit řemen (wallbash) v manuálu píšou povolit alternátor ale tam neleze řemen pod kladku protože jeho síla je 5 mm a kladka je od motoru vzdálená necelé dva milimetry, co stím? dík ;) ;)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Sundat motor z držáku, s motorem hodně nahoru, pak povolit napínák jak dole na péru tak 8mm imbus na kývačce, vysunout ven a vyměnit řemen.
Jinak řemen doporučuji dát kvalitní, né jak známému tam nacpali Starline a za 30tkm byl nasračku a já to dělal znova.
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Skrat si imbus, aby si ho vložil do kladky napínaku a povoľ to. Inak dole altik a komplet napinak.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Tomas.cz"]Sundat motor z držáku,

tome když jsem to psal už jsem to měl hotové, tonda se v tom vrtal pomalu dvě hodiny a nikam nepokročil, přinesl jsem mu manuál to je oničem povolovat altík nevím co bych tím docílil to je asi manuál na jinou kladku, ani oko na motoru vzít to jeřábem, toník akorát furt zvedal spouštěl auto svítil a nic,

nakonec trámek vana plechová držák motoru dole a ani to nepomohlo motor na max nahoru a furt vadí podběh tak trámek vypíčit motor ještě dopředu pak tu kladku povolíš a přesuneš řemen, zkrácený imbus jsem měl navařený na pásovině ale ten motor byl asi hodně vpravo nešlo to tam narvat až jsem vypáčil o podběh ten motor dopředu tak jsem ji povolil

dal jsem boš o dva centimetry kratší 1640, bohužel za pár hodin řemen zas povrzává, jen na volnoběh, nevíš náhodou odchází tam řemenice? na klice? že je vychozená?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

1 640mm je správná délka ne?

Mám zkušenost s řemenem Dayco na Transitu, který "vrzal" do Mondea jsem pak dával Gates a pokud vím tak ok, ale je teda pravda, že to Mondeo mělo spodní řemenici před 30tkm. novou.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas.cz píše:1 640mm je správná délka ne?

Mám zkušenost s řemenem Dayco na Transitu, který "vrzal" do Mondea jsem pak dával Gates a pokud vím tak ok, ale je teda pravda, že to Mondeo mělo spodní řemenici před 30tkm. novou.
tam byl řemen febi 1642, tak jsem si myslel že těma dvouma centáčkama nadběhnu, já ted hodně věřím bosch z kell, tady vsázím na baterku ta se vymění zítra jestli ten systém nepřetěžuje je stará, to si majitel udělá ale vidím to na tu řemenici že je vyběhaná, ten původní řemen určitě někdo měnil, vychozený ani styřelý nebyl, a proč to měnil? asi vrzal, suchý tvrdý starý zlikvidoval řemenici, ale dva jsme čuměli zespodu na řemenici a klimakomprosor a ty řemenice se nám zdáli totožné že ta na řemenice na klice byla vychozená na jehličky to ne a možná jo
zukusí se baterka a pujdem po řemenici
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

No počkej 1 642mm a 1 640mm je rozdíl 2mm, tedy 0.2cm, což vlastně není nic při této délce řemenu.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak aspon něco, kladka ještě sílu má,
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

mám zkušenost s řemenem Dayco na Transitu, který "vrzal" do Mondea jsem pak dával Gates a pokud vím tak ok, ale je teda pravda, že to Mondeo mělo spodní řemenici před 30tkm. novou.[/quote]

tam byl řemen febi 1642, tak jsem si myslel že těma dvouma centáčkama nadběhnu, já ted hodně věřím bosch z kell, tady vsázím na baterku ta se vymění zítra jestli ten systém nepřetěžuje je stará, to si majitel udělá ale vidím to na tu řemenici že je vyběhaná, ten původní řemen určitě někdo měnil, vychozený ani styřelý nebyl, a proč to měnil? asi vrzal, suchý tvrdý starý zlikvidoval řemenici, ale dva jsme čuměli zespodu na řemenici a klimakomprosor a ty řemenice se nám zdáli totožné že ta na řemenice na klice byla vychozená na jehličky to ne a možná jo
zukusí se baterka a pujdem po řemenici[/quote
]Kdyby jsi slyšel, jak mi vrže po startu zastudena u rozvodů, tak bys přišel k autu a řekl mi, že jsem vůl..Ale po ohřátí je vše O.K. a zastudena rychle odjedu a je klid..Nedalo mi to, a vše jsem zkontroloval, vše je mechanicky O.K. Je to prostě Dayco.. (rofl)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Ford“