Vedení fmic 81ASV

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kovycek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 16 zář 2017, 20:05

Vedení fmic 81ASV

Příspěvek od kovycek007 »

Zdravím, prosím o radu ohledně vedení FMIC. Pročetl jsem celý příspěvek na foru ohledně tvorby fmic, ale stále si nejsem jistý zda jsou moje nápady správné. Vedení mám z nerezu, 50mm trubka, 1749vb, původní držák škrtnutý prasknul a nevím kde udělat nové, aby to bylo funkční vůči rázům od motoru. V příloze posílám dvě varianty a celkový pohled, první je taková že vedení bude držet na držáku s motorem a v prostoru pod baterkou bude spojka hump, druhá je že vedení bude držet u chladičové stěny na silentbloku a před držákem bude spojka hump. Poprosil bych o nějaký nákres jak to udělat, (radši se zeptám někoho kdo ví přesně co a jak) než abych něco udělal a zase to prasklo. Předem díky všem.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
tditomas99
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 08 zář 2014, 15:35

Re: Vedení fmic 81ASV

Příspěvek od tditomas99 »

Zdravím, prosím o radu .. také se chystám na stavbu FMIC a koukám dle obrázku tak se mi moc líbí to vedení ( kolem olejové fitru ) a chci se zeptat kde se dá takové vedení sehnat ?

Děkuji
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Nejlépe nechat udělat na míru.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“