O2 rv 2008 1,8 TSi 00369
Moderátoři: šulda, Moderátoři
no a když byla na té octě ta samá závada, byl tam už novej ten pcv ventil? jestli jo a nebyl to origo, tak je to pořád tím pcv, řešil jsem to samý, až origo byl cajk, ten číňan odsává těch par moc, v motoru udržuje větší podtlak a za studena, kdy je větší profuk okolo pístů to pak hlásí chudou směs nebo dokonce chybu snímače tlaku v railu, po výměně za origo ok, je v něm totiž ventil, kterej drží přesně stanovenej podtlak v motoru, nižší (vyšší tlak) než ta čína a neovlivňuje se tak tlak v sání
ne milane, nic se tam nemenilo...ja jen ze pribyla ta chyba s netesnosti saciho traktu.....vic me zajima ta fabie...a zpozoroval jsem u ni malinko pokulhani pri studenych startech....bechyta moc presvedcive.....nova baterka to castecne vyresila, ale tu jakoby nechut chytnout tam porad citim....za tepla ok
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3