O2 rv 2008 1,8 TSi 00369

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Palivový filtr je nový MANN dle vinka na správný tlak 4bary. Sonda - než jí budu slepě měnit - nějaké hodnoty ve VAGu nebo tak něco?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Jo a ta oktávka jí měla znova tu samou + navíc netěsnost v sacím traktu...vše jsem vizuálně prošel a nikde nic podezřelého neobjevil.
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no a když byla na té octě ta samá závada, byl tam už novej ten pcv ventil? jestli jo a nebyl to origo, tak je to pořád tím pcv, řešil jsem to samý, až origo byl cajk, ten číňan odsává těch par moc, v motoru udržuje větší podtlak a za studena, kdy je větší profuk okolo pístů to pak hlásí chudou směs nebo dokonce chybu snímače tlaku v railu, po výměně za origo ok, je v něm totiž ventil, kterej drží přesně stanovenej podtlak v motoru, nižší (vyšší tlak) než ta čína a neovlivňuje se tak tlak v sání
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

ne milane, nic se tam nemenilo...ja jen ze pribyla ta chyba s netesnosti saciho traktu.....vic me zajima ta fabie...a zpozoroval jsem u ni malinko pokulhani pri studenych startech....bechyta moc presvedcive.....nova baterka to castecne vyresila, ale tu jakoby nechut chytnout tam porad citim....za tepla ok
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“