Zdravím, měřím tlaky ve válcích, protože první válec blbě spaluje a auto kouří bíle než se zahřeje.. Vstřikovače přehozeny mezi válci a pořád to dělá první válec..
měřím tlaky a jsou 15-18-20-19.. Což je celkově dost málo. Kolik má mít tenhle motor normálně a kolik je wear limit???
Protože kromě toho bílého kouře to startuje na škrtnutí bez ohledu na vnější teplotu..
macman
Jaké mají být tlaky u mondea 2.0 TDCI 96kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A to chytne a běží to hned na všechny válce, nebo to vandruje a kouří bíle a nějaký válec vynechává? Protože takhle malé tlaky už generují ,i když to chytne, právě tenhle kouř..Nafta prostě naftu nespaluje, tak učinně, aby nezbyly neshořelé zbytky..Jde o to, jaký zvuk motor vydává, a jediná pomoc by byla, zvětšit předvstřik, aby byl větší čas na to hoření a spálení...Anebo G.O. včetně vstřiků..
nepropadat panice...
Takhle malý tlaky, to už musí fučet víčkem ven.
Ty vstřiky potom dej zase tam kde byly. Jsou kódovaný.
To vypadá na GO motoru. Pánbůh s tebou a držim palce ať se do toho moc nevysypeš. Tohle je fakt na zvážení, jestli radši nedat jinej dobře odzkoušenej motor.Vyšlo by tě to tak na 1/10 ceny než generálka.
Ty vstřiky potom dej zase tam kde byly. Jsou kódovaný.
To vypadá na GO motoru. Pánbůh s tebou a držim palce ať se do toho moc nevysypeš. Tohle je fakt na zvážení, jestli radši nedat jinej dobře odzkoušenej motor.Vyšlo by tě to tak na 1/10 ceny než generálka.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi