[quote="jericho-3"
langsam jízda s ševelícím šestiválem...Sem tam popotáhnout , ale opatrně... [/quote]
tak to z našeho pohledu je, šetřit nebo objíždět servisy, nebo pro lidi co rádi pořád tankujou
Kdo se vyzná v motoru M51 (525TDS)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
A co dělá dnes většina majitelů dieselů? Koupí fáro s mnoha papírovými KW a pak jezdí za spotřebu technicky neuvěřitelnou a neustále prožívají orgasmy, kolik ušetřili. Neustále narušují provoz svým loudáním, do kopce jedou jako s multikárou, ale pak auto rozjedou a vyhodí kvalt..Pro tyhle motoburany by staré BMW bylo moc rychlé a škoda..A dnes je to ještě horší, přes své roušky až k čelu nevidí na silnici a podle toho jedou..
nepropadat panice...
A to je přesně to co chci, dát auto do pořádku (ideálně do originálního stavu a rozhodně bez chipování motoru) a jen si v klidu užívat jízdu. Zvuk toho šetiválce se mi moc líbí...jericho-3 píše:Dle mého názoru opravit a langsam jízda s ševelícím šestiválem...Sem tam popotáhnout , ale opatrně...
roman1648 - Ketkovice, tak to je opravdu přes kopec, odpoledne ti zkusím zavolat. Auto má jen starou kulatou zásuvku, ale mám redukci
Diagnostiku mám od borce ze slovenského Bmwklubu - https://www.diag.sk/ - zkoušel jsem INPA a ISTA-D, funguje dobře, klidně ji vezmu s sebou. Kabel vypadá nějak takto:
Tak raději zavolám příští pondělí a domluvíme se. Díky!
Tak raději zavolám příští pondělí a domluvíme se. Díky!