tekuté těsnění pod hlavu

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3491
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Žádná vložka tam není. Je to celý hliník + nikasil. Nikde mimo dosedací plochu se to neopírá. Válec je o 2mm převrtanej, takže sehnat jinej je cenově mimo a navíc k ničemu, když není nic utopený.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No když to podfukuje asi to optimální nebude ne ;)
To těsnění můžeš zkusit no ale hlavně tam necpi měď,za poměrně krátkou dobu zreaguje s hliníkem a rozpadne se
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3491
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Dík za ten typ s mědí.
Problém je v tom, že není moc prostoru na pokusy. Hlava nejde sundat na motorce. Motor musí ven z rámu.
Oct asv 2000, DieselPower
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tohle je celý nějaký zvláštní ... :)
Píšeš, žes na pastu brousil a sedělo to
Pája 19 píše:Zabroušení pastou nepomáhá. Hned po prvním krátkém zabroušení se krásně obkreslil celej obvod na hlavě i na válci.
tak jediný, co by mě nyní zajímalo je jestli má ten rantl stěny válce (to co těsní k hlavě) stejnou výšku po celém svém obvodu a nemělo by tak po dotažení dojít k tomu, že by se hlava dotkla válce ještě někde jinde, než na tom rantlu a těch dvouch o-kroužcích pro horizontální válec, třech pro vertikální.
A pak test, jestlis tedy zjistil, kudy to po tom dotažení hlavy podle postupu který Ducati jistě má (pro závit 10x1,5 krok 1 - 14,7Nm, krok 2 - 29,4Nm, krok 3 - 41,2Nm ...), má aspoň přibližně foukat.
Zkusils ten spoj válec-hlava při tlakování spalováku (přes svíčku, když je motor venku) postříkat a identifikovat tedy konkrétní místo, kde to má netěsnit?

Moc se mi nezdá, že by to na obtisk sedělo bezvadně a přitom to dotažení by mělo tu hlavu prohnout, to je nějakej kus materiálu. Ono to může pšoukat taky někde jinde ... :)

Jinak koukám, žes nám ani nepostnul svoje foto ale jen z netu, tak jak to ve skutečnosti vypadá u Tebe? To pak může dojít k nedorozumění raz dva ... Obě dvě ztažený ...

DUCATI 900 SS ie Cylinder Jug Barrel
https://www.ebay.com/itm/99-01-DUCATI-9 ... 2728378077

Ducati 900SS Ported Cylinder head
http://www.motorosso.net/ducati-944-superlight
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3491
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Dík za reakci. Omlouvám se, že jsem nezmínil, že foto je pouze ilustrativní. Témata nezakládám v dílně, tak jsem fotky sosnul z netu. Po zabroušení pastou ale stejně nejsou stopy po úniku vidět.
Foukalo to mezi vzdálenějšími štefty tam, kde jsou ventily nejblíž k těsnící ploše. Jak u sacího, tak vejfukovýho ventilu v délce asi 4cm. To nasvědčuje tomu, že se hlava při dotažení prohne.
Utahuju podle dílenskýho postupu s přípravkem Ducati a každý stupeň utažení opakuju minimálně dvakrát.
Jestli se hlava dotýká po dotažení válce, nemůžu na 100% tvrdit, ale při zabrušování nikde neškrtá.
Oct asv 2000, DieselPower
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Pokud je válec v pořádku a hlava se prohne, může být prdlá..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“