Uprava motoru Sdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Uprava motoru Sdi
Čaute potrebuji radu
Koupil jsem pracanta fabii 1.9 sdi s chtel bych se pozjistovat jestli jde trochu poladit myslim to tak treba s komponentama z tdi mam doma totiz cerpadlo a vstriky z 66kw tdicka kdyby se treba dali vstriky z 66 kw verze a pridalo se na cerpadle jestli by to slo jestli by se trosicku narust ¨prubeh spise zvedl nechci z toho delat zadny zavodak je to jen auto do prace a z prace a nejake to krouzeni kolem komina jde mi oto ze jsem automechanik nejake veci z tdicka mam a turbit to urcite nechci.kdyby to bylo tdi udelam vstiky turbo soft a je to ale vylozene oziveni sdicka jsem se jeste nezabival je to spiše takova sranda
zaslepit egr vycistit sani dat vstriky 66 kw a pridat na cerpadle nebo pridat pres vag
jako jasne prodat je to nejednodušši chapu a oturbit je nejvetsi narust ale to delat nechci tak prosim o nejake normalni komentare
chtel bych to uz udelat jen pro srandu nejede spatne ale kazdy kun dobry
Koupil jsem pracanta fabii 1.9 sdi s chtel bych se pozjistovat jestli jde trochu poladit myslim to tak treba s komponentama z tdi mam doma totiz cerpadlo a vstriky z 66kw tdicka kdyby se treba dali vstriky z 66 kw verze a pridalo se na cerpadle jestli by to slo jestli by se trosicku narust ¨prubeh spise zvedl nechci z toho delat zadny zavodak je to jen auto do prace a z prace a nejake to krouzeni kolem komina jde mi oto ze jsem automechanik nejake veci z tdicka mam a turbit to urcite nechci.kdyby to bylo tdi udelam vstiky turbo soft a je to ale vylozene oziveni sdicka jsem se jeste nezabival je to spiše takova sranda
zaslepit egr vycistit sani dat vstriky 66 kw a pridat na cerpadle nebo pridat pres vag
jako jasne prodat je to nejednodušši chapu a oturbit je nejvetsi narust ale to delat nechci tak prosim o nejake normalni komentare
chtel bych to uz udelat jen pro srandu nejede spatne ale kazdy kun dobry
- Motorpower
- Aktivista
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 15 říj 2006, 23:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
pouze se to bude v zimě hůř ohřívat
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
mi třeba zabralo že jsem měl zimní 175 a jak jsem dal letní 165 tak to bylo znát,martinsidlo píše:EGR zabere.
egr off a klapka naplno a nic, výkon 47 kW, spotřeba furt stejná 4.5, 5, v zimě max 5.5 naftu to neznalo, olej z lídlu 18,50 nebo ekologická nafta domácí výroba 2,5 kč/l, přes velké mrazy topná nafta z rakouska,
pracant k nezaplacení
Kdyz jsem predelaval Sdi na Tdi jako prvni jsem mel doma trysky Race520 samozdrejme sup s nima do auta auto hulilo jak lokomotiva a nic to taky nepridalo proste bez turba se muzes snazit jak chces...
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tome stym neuděláš nic, jediné co znám tak kamoš má palubák a dostane to na 3,5 l když jezdí do práce ted tam nalil nějakou kokotinu a oprava stála 25.000 kč to se vyplatí čerpadlo KOTomášTDI píše:Kdyz jsem predelaval Sdi na Tdi jako prvni jsem mel doma trysky Race520 samozdrejme sup s nima do auta auto hulilo jak lokomotiva a nic to taky nepridalo proste bez turba se muzes snazit jak chces...