Repase řízení Škoda Fabia
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Repase řízení Škoda Fabia
Řešíme na servise otázku rozdílu repase řízení Škoda Faba 1, protože očividně jsou dva typy. Chlap dovalil na výměnu TRW a má tam KOYO a samozřejmě to chce vyměnit protože to nejde vrátit a kdesicosi. Jak a co všechno je nutné udělat? Je to vůbec reálné?
Díky za každou radu. Ještě jsem ho s tím pryč neposlal. Chceme mu pomoct.
Díky za každou radu. Ještě jsem ho s tím pryč neposlal. Chceme mu pomoct.
ZZZzzzzZZZZzzzzzzZZZZZ
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Miloši udělají tam jakékoliv řízení ?slovacek.milos píše:já to mám tak že zavezu řízení do starého města a za tři dny mi volá že je OK, je tam vždy návod jak uvést do provozu zatím nebyl problém
Máme tam teď MB E350 Cdi 4Matic...najeto púl mega,řízení teče jak dunaj
Nový i v druhovýrobě stojí nesmysl, jako majitel to zaplatí není problém ale pamatuju si že s řízením DRI,Spidan,Borsehung byly akorát problémy...raději bych repas origa nebo i klidně starší dobré...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tuším třeba káčko ford se nerepasuje a oni to umí, ted si pustím hubu na špacír, v otrokovicích koupíš jakékoliv těsnivo na světě, pokud takové těsnivo není tak ti ho do hodiny u druhého okna vyrobí, koupil jsem pásový rýhovač dawis za pár kaček amerika, chcal nefachčil, nikdo to neuměl opravit, v otrokovicích mi vyrobili těsnivo, ryhovač udělal rýhu půl kilometru a několikrát se mi zaplatil, když jedeš ze strážnice tak na hlavní křižovatce doleva, hned doleva a tam to je, odborníci na těsnění,roman1648 píše:Miloši udělají tam jakékoliv řízení ?slovacek.milos píše:já to mám tak že zavezu řízení do starého města a za tři dny mi volá že je OK, je tam vždy návod jak uvést do provozu zatím nebyl problém
Máme tam teď MB E350 Cdi 4Matic...najeto púl mega,řízení teče jak dunaj
Nový i v druhovýrobě stojí nesmysl, jako majitel to zaplatí není problém ale pamatuju si že s řízením DRI,Spidan,Borsehung byly akorát problémy...raději bych repas origa nebo i klidně starší dobré...
a to řízení vozím do starého města, kdo to ale generálkuje nevím to je prodejce použitých náhradnbích dílů
sám to určitě dělat nebudu, do věcí jako jsou turba,čerpadla,vstřiky,startery,altíky,řízení prostě nelezu, nechám opravit odborně a nebo nový kus
kdysi jsem měnil uhlíky,přetáčel kotvy,měnil pouzdra a ložiska a stejně to nikdy nebylo ono, to stejný čerpadla,jebkáš se s tím půl dne a ono to za týden zase teče, v dobrý víře majiteli ušetřit si jen přiděláš práci a ještě seš za vola...
kdysi jsem měnil uhlíky,přetáčel kotvy,měnil pouzdra a ložiska a stejně to nikdy nebylo ono, to stejný čerpadla,jebkáš se s tím půl dne a ono to za týden zase teče, v dobrý víře majiteli ušetřit si jen přiděláš práci a ještě seš za vola...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
přesně tak, za vola jsem byl třeba v pátek každému se nezavděčíš lepil jsem čelní sklo tročku jsem přitlačil a pavučinka 2 cm se rozjela cca 15 cm na každou stranuroman1648 píše:v dobrý víře majiteli ušetřit si jen přiděláš práci a ještě seš za vola...
co se mi v tom staráku líbí že máš návod jak řízení uvést do činnosti, že pak nejsi za debila jak to hodně repasníků dělá, když repas střelí tak jsi blb udělals špatný postup osobně k tomu mám velký respekt a řízení vždy spouštím na zvedáku, téměř vždy OK jediný delší rachot jsem měl na A6 4x4 cca 80km jízdy než řízení stichlo
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Nejen to, ale musíš mít "ochranu", protože případná reklamace,/ i jen vyndání starteru / není legrace a někdo to musí zaplatit..často se stávalo, že když jsi chtěl zákazníkovi ušetřit peníze, tak jsi přišel o svoje..Takže je krátký uhlík? Je lepší udělat GO, protože jej vyměníš a jemu odejde volnoběžka, praskne mu napínák a viník je jasný...ten pitomec, co vyměnill jen uhlíky...Advokát je připraven...roman1648 píše:sám to určitě dělat nebudu, do věcí jako jsou turba,čerpadla,vstřiky,startery,altíky,řízení prostě nelezu, nechám opravit odborně a nebo nový kus
kdysi jsem měnil uhlíky,přetáčel kotvy,měnil pouzdra a ložiska a stejně to nikdy nebylo ono, to stejný čerpadla,jebkáš se s tím půl dne a ono to za týden zase teče, v dobrý víře majiteli ušetřit si jen přiděláš práci a ještě seš za vola...
nepropadat panice...