Repase řízení Škoda Fabia

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Rouballik
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Registrován: 06 kvě 2007, 17:38

Repase řízení Škoda Fabia

Příspěvek od Rouballik »

Řešíme na servise otázku rozdílu repase řízení Škoda Faba 1, protože očividně jsou dva typy. Chlap dovalil na výměnu TRW a má tam KOYO a samozřejmě to chce vyměnit protože to nejde vrátit a kdesicosi. Jak a co všechno je nutné udělat? Je to vůbec reálné?

Díky za každou radu. Ještě jsem ho s tím pryč neposlal. Chceme mu pomoct.
ZZZzzzzZZZZzzzzzzZZZZZ
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já to mám tak že zavezu řízení do starého města a za tři dny mi volá že je OK, je tam vždy návod jak uvést do provozu zatím nebyl problém
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

koyo se už normálně nedodává a je za něho náhrada trw, ale musí se vyměnit jako komplet i s čerpadlem, tzn., že realizovatelný je to jen tak, že se k tomu sežene ještě čerpadlo a pak to bude celý systém trw
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

slovacek.milos píše:já to mám tak že zavezu řízení do starého města a za tři dny mi volá že je OK, je tam vždy návod jak uvést do provozu zatím nebyl problém
Miloši udělají tam jakékoliv řízení ?
Máme tam teď MB E350 Cdi 4Matic...najeto púl mega,řízení teče jak dunaj
Nový i v druhovýrobě stojí nesmysl, jako majitel to zaplatí není problém ale pamatuju si že s řízením DRI,Spidan,Borsehung byly akorát problémy...raději bych repas origa nebo i klidně starší dobré...
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5468
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Romane kamoš mi takto zavezel ridenie na Sangyong do polska na repas bylo tam autovolante.pl alebo tak neco a pohoda udajne spravia vymenu alebo ked je to nejaký exot dak do týdňa
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Poptal jsem to na tom výšeuvedeném odkazu repaserizeni.cz apred chvili mi borec psal že by to stálo tak. cca 10tis. což ujde, nový řízení stojí 1600 eur...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše:
slovacek.milos píše:já to mám tak že zavezu řízení do starého města a za tři dny mi volá že je OK, je tam vždy návod jak uvést do provozu zatím nebyl problém
Miloši udělají tam jakékoliv řízení ?
Máme tam teď MB E350 Cdi 4Matic...najeto púl mega,řízení teče jak dunaj
Nový i v druhovýrobě stojí nesmysl, jako majitel to zaplatí není problém ale pamatuju si že s řízením DRI,Spidan,Borsehung byly akorát problémy...raději bych repas origa nebo i klidně starší dobré...
tuším třeba káčko ford se nerepasuje a oni to umí, ted si pustím hubu na špacír, v otrokovicích koupíš jakékoliv těsnivo na světě, pokud takové těsnivo není tak ti ho do hodiny u druhého okna vyrobí, koupil jsem pásový rýhovač dawis za pár kaček amerika, chcal nefachčil, nikdo to neuměl opravit, v otrokovicích mi vyrobili těsnivo, ryhovač udělal rýhu půl kilometru a několikrát se mi zaplatil, když jedeš ze strážnice tak na hlavní křižovatce doleva, hned doleva a tam to je, odborníci na těsnění,
a to řízení vozím do starého města, kdo to ale generálkuje nevím to je prodejce použitých náhradnbích dílů
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

sám to určitě dělat nebudu, do věcí jako jsou turba,čerpadla,vstřiky,startery,altíky,řízení prostě nelezu, nechám opravit odborně a nebo nový kus
kdysi jsem měnil uhlíky,přetáčel kotvy,měnil pouzdra a ložiska a stejně to nikdy nebylo ono, to stejný čerpadla,jebkáš se s tím půl dne a ono to za týden zase teče, v dobrý víře majiteli ušetřit si jen přiděláš práci a ještě seš za vola...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše:v dobrý víře majiteli ušetřit si jen přiděláš práci a ještě seš za vola...
přesně tak, za vola jsem byl třeba v pátek každému se nezavděčíš lepil jsem čelní sklo tročku jsem přitlačil a pavučinka 2 cm se rozjela cca 15 cm na každou stranu

:roll:


co se mi v tom staráku líbí že máš návod jak řízení uvést do činnosti, že pak nejsi za debila jak to hodně repasníků dělá, když repas střelí tak jsi blb udělals špatný postup (wallbash) osobně k tomu mám velký respekt a řízení vždy spouštím na zvedáku, téměř vždy OK jediný delší rachot jsem měl na A6 4x4 cca 80km jízdy než řízení stichlo ;)
Uživatelský avatar
matus
Přispěvovatel
Příspěvky: 555
Registrován: 22 čer 2007, 13:15

Příspěvek od matus »

v bratislave firma BRUKO poznam od 96roku iba spokojnost ak by niekto potreboval
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

matus píše:v bratislave firma BRUKO poznam od 96roku iba spokojnost ak by niekto potreboval
matus blava je ted pro cz na kokot na hranicí prej ještě spřísnili pokud nemáš papír nepustí tě, fronta jak kráva dělám ted béčko borcovi co dělá na ině ve skalici SK ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

roman1648 píše:sám to určitě dělat nebudu, do věcí jako jsou turba,čerpadla,vstřiky,startery,altíky,řízení prostě nelezu, nechám opravit odborně a nebo nový kus
kdysi jsem měnil uhlíky,přetáčel kotvy,měnil pouzdra a ložiska a stejně to nikdy nebylo ono, to stejný čerpadla,jebkáš se s tím půl dne a ono to za týden zase teče, v dobrý víře majiteli ušetřit si jen přiděláš práci a ještě seš za vola...
Nejen to, ale musíš mít "ochranu", protože případná reklamace,/ i jen vyndání starteru / není legrace a někdo to musí zaplatit..často se stávalo, že když jsi chtěl zákazníkovi ušetřit peníze, tak jsi přišel o svoje..Takže je krátký uhlík? Je lepší udělat GO, protože jej vyměníš a jemu odejde volnoběžka, praskne mu napínák a viník je jasný...ten pitomec, co vyměnill jen uhlíky...Advokát je připraven... :(
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“