Rayxi, celkově se vyjely asi 3-4 nádrže ,tankovalo se vždy do plna.V den kdy se jel dělat olej + filtry sa tankovala opět plná a to ta poslední kritická nádrž. jel se jen kousek,cca 10km tam a 10 zpátky,poté za 3 dny se jelo cca 50-60km z větší části po dálnici a kousek městem a tam už se objevily problémy v podobě zhasínání motoru. Potom se ujelo ještě dohromady tak cca 200-250km a auto se odstavilo a dál už to znáš.
Sedla se frézovala tak dlouho,až zmizly ty vytlačené kroužky z podložek , jako nevím,ale odhadem to bylo určitě max do jednoho milimetru

.
Ale i potom co se to složilo a zahřálo,tak opět spěněná nafta ve vratce,porostě to stejné co před zafrézováním.
podavačka je vpohodě,tlačí a sítko je čisté,v nádrži taky čisto,začali jsme se v tom vrtat,když tam byla zhruba půlka nádrže.
Za studena nafta z vratky nikam neodtékala,to jen za tepla,takže dle mého názoru,to bylo řízlé hodně,minimálně tak pade na pade a po ohřátí nafty a toho benzínu(nebo co to vlastně bylo),se ten benzín začal odpařovat a po vypnutí motoru normalně vytlačil z vratky vše co měl před sebou i za sebou

možná to zní jako nesmysl,ale fakt nevím,jak si to jinak vysvětlit. Ale hned po natankování 10l obyč nafty,a cca 7km klidné jízdě ,nebyly žádné bubliny ve vratce, pak jsme to jeli prohnat a nafta se promíchala a více zahřála,tak bublinky zyse byly,ale už jen takový malý provázek malinkých bublinek,ale motor už samovolně nezhasnul a nafta nikam nedtékala po vypnutí motoru.Po dotankování do plna zmizly bublinky úplně..
Takže za mě jednoznačně byl problém v naftě a vrtali jsme se v tom vice méně úplně zbytečně

,ale co už ted,že
Mladej říkal,že se mu zdá,že to ted líp startuje,takže to možná úplně zbytečné nebylo
