Zde je něco ode mě:
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=175087
Výhodou je, že není třeba nic kuchat a zobrazuje i průběžný stav.
Zapojení do diagnostické zásuvky a USB např. do nabíječky. Zapojení do USB slouží k tomu, aby se vše trvale vypnulo při vypnutí zapalování. Dá se to napojit i např na redukci do pojistkové skříně (proto 5-15V).
Jinak je to USB zbytečné, ale mě třeba štve, že je diagnostická zásuvka trvale napájena a všechny ty čínské bluetooth diagnostiky jsou trvale pod proudem. Kdo nejezdí pravidelně nebo nechce vyhořet, musí je pořád odpojovat.
To zde nehrozí..
Signalizace regenerace DPF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Signalizace regenerace DPF
Používám apku do mobilu VAGDPF.
Stačí koupit adaptér EOBD s modrým zubem, který se dá využít i na další diagnostické aplikace
VAGDPF je i FREE, ale je tam méně hodnot než v placené verzi. FREE verze je dobrá na vyzkoušení jestli to podporuje zvolené auto.
Mě to na 2.0 DFMA 135 kW funguje perfektně.
Stačí koupit adaptér EOBD s modrým zubem, který se dá využít i na další diagnostické aplikace
VAGDPF je i FREE, ale je tam méně hodnot než v placené verzi. FREE verze je dobrá na vyzkoušení jestli to podporuje zvolené auto.
Mě to na 2.0 DFMA 135 kW funguje perfektně.
No mě u toho štve, že jsou ty čínské EOBD adaptéry trvale pod proudem a pokud člověk nechce vyhořet, musí je odpojovat. Případně pokud nejezdí denně do práce a nechce si vybíjet baterku..
Proto se mi toto řešení líbí, nabíječka se po vypnutí zapalování automaticky odpojí a odpojí i modul. Nehledě na to, že nemusím pořád myslet na to, mít někde mobil
Proto se mi toto řešení líbí, nabíječka se po vypnutí zapalování automaticky odpojí a odpojí i modul. Nehledě na to, že nemusím pořád myslet na to, mít někde mobil