Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Vozy členů fóra » BMW E36 316i turbo@0,5bar
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
BMW E36 316i turbo@0,5bar
PříspěvekZaslal: pá září 21, 2018 8:29 pm Citovat
RAPIDmen
Přispěvovatel
Založen: 18.11.2013
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko




dva roky stary project mojej E36ky, auto ešte stale jazdi motor ma za sebou niečo cez 10tis.km na 0,5bar . (budikova hodnota na tachu 411.xxx km či prave neviem ,robila sa len hlava a rozvod Sm?ch pred montažou fénu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá září 21, 2018 8:30 pm Citovat
RAPIDmen
Přispěvovatel
Založen: 18.11.2013
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko





turbo Garrett T2 hybrid skladanka golf 3 TD/ Alfa 146. AR 0,48.
intercooler bmw E36 Tds.
blow chinas.
vedenie tlaku Turboworks.
vstreky 5X 150cc +externy reg.tlakuD1 spec. (3,8bar) skušali sa aj 317CC(OI,RS) do lišty s bmw.ale seriova RJ zalievala sviečky ako inak Sm?ch
Vyfuck :decat 2x absorbčny tlmič. stred turboworks a koniec 90mm VWsport.
seriovy okruh chladenia len visca demontovana a vymenena za poriadnu vrtulu S Vectra Dti.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá září 21, 2018 8:36 pm Citovat
A6TDI
Aktivista
Založen: 5.10.2009
Příspěvky: 4821




A váha, čo ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá září 21, 2018 8:38 pm Citovat
RAPIDmen
Přispěvovatel
Založen: 18.11.2013
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko




Cez tuto zimu mam nachystany tu istu radu motora M40 len o 2deci z vačšim objemom.+na jar dohodnute brzdenie na valcoch za 100KW a krutak cez 200Nm by som bol vdačny Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá září 21, 2018 8:42 pm Citovat
A6TDI
Aktivista
Založen: 5.10.2009
Příspěvky: 4821




Taky bych šel , ale do 2.5 B??a Bohužel auto k hovnu Smutn?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá září 21, 2018 8:44 pm Citovat
RAPIDmen
Přispěvovatel
Založen: 18.11.2013
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko




Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá září 21, 2018 8:45 pm Citovat
A6TDI
Aktivista
Založen: 5.10.2009
Příspěvky: 4821




Máš tam tu váhu vzduchu nebo ne ??? O?i sem tam
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá září 21, 2018 8:52 pm Citovat
RAPIDmen
Přispěvovatel
Založen: 18.11.2013
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko




https://www.youtube.com/watch?v=SDFM_IteoJE niečo pridam aj v pohybe ale taka 2,5ka fuknuta by ho dala Smile alebo aj možno dobre odladeny 2,0 B??a
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá září 21, 2018 8:56 pm Citovat
RAPIDmen
Přispěvovatel
Založen: 18.11.2013
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko




A6TDI napsal:
Máš tam tu váhu vzduchu nebo ne ??? O?i sem tam
Ahoj.vaha vzduchu tam je(pred turbom) .toto je system vstrekovania Bosch Motronic,vaha vzduchu je tu s priveru klapkou. upravena pružina na klapke da sa to snou vyladit aj zmes v určitom pasme Smile pružina je predšponovana ba tažei otvaranie klapky .
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt květen 09, 2019 6:53 pm Citovat
RAPIDmen
Přispěvovatel
Založen: 18.11.2013
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko




https://www.youtube.com/watch?v=RCVksqYZ-xo&t=11s niečo s vozenia saaa Velmi ??astn?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt duben 30, 2020 9:06 pm Citovat
RAPIDmen
Přispěvovatel
Založen: 18.11.2013
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko




takže pridam sem zase volaky vymysel po zime.. ( 1,6 na turbu ešte jazdi Velmi ??astn? ) do coupe som sa rozhodol postavit trošku viac krutaku (samozrejme ak to vijde)
zaklad motor: M50B20 non vanos.( iron block) produkcia 1992
Ide o zvačšenie objemu pomocov vyšich zdvihov tzv. Stroker
kluka je použita s naftovej E39 525TDS 105kw
ojnice su použite tiež s naftovej verzie 525TDS
piesty 80mm naftove TDS museli sa odobrat o určity rozmer aby nešli nad rovinu bloku. pred odsustruženim mi vychadzal KP cca 11,5 ( pri použity turba ) som dal upravit piesty na hodnutu KP 9,3 .. ( počitane s použitym najvyšieho serioveho tesnenia Smile
v skratke benzinovy motor 2,0 bude prestavany na 2,5 (2497cc) za pomoci udernej sady s naftaka. Počita sa s turbom TD04 13T a pretlaku 0,5bar za použitia standart ECU. Radost by som mal ak by som mal na kolach 200-220WHP Smile
Tolko k Teme Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá květen 01, 2020 6:01 pm Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 18784




To jsi kosík, takhle do toho jít, někde jsi to už viděl, nebo je to prototyp?

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá květen 01, 2020 7:15 pm Citovat
RAPIDmen
Přispěvovatel
Založen: 18.11.2013
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko




jericho-3 napsal:
To jsi kosík, takhle do toho jít, někde jsi to už viděl, nebo je to prototyp?

Klamal by som keby vravim že s mojej hlavy, začalo to na Youtube našiel som jedneho typka vo Finsku čo robil M40 4 valec na turbo ,už u prvej stavby mi poradil cez Facebook dost ..teraz som kupil 2,0 a vedel som že sa tie motory daju preskladat s dalšich 6valcovych motorov od E34/E36/E39 atd atd ....ale za benzinove holomotory od 2litra vyšie pytaju celkom dost ,,, tak som kupil holomotor s puknutuu hlavu za 20e naftovy 6val a začal patrat cel som použit len kluku ale ten typek ma kamarata čo jazdi drag race na takej zostave ako som urobil ja (teda vlastne podla neho)
Inak len ked u E36siek motor su ojnice v dlžka 130mm,135,140,145 a kluky benzinove asi 3-4 zdvihmy a piestov tiež sakra vela vyšok od čapu po dno piesta čiže je toho mraky na kombinaciu . každopadne uvidime ako to pojde Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BMW E36 316i turbo@0,5bar
 Obsah fóra Dieselpower forum » Vozy členů fóra
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 1  

  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.