Prestavba turba na Hybrid - otazka

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
puntoii
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 14 led 2009, 21:06

Příspěvek od puntoii »

Vykonovy ciel je okolo 180-190PS chlapci...Dostal som zopar sukromnych sprav,za ktore aj touto cestou dakujem...CO sa tyka toho vykonu,som si toho vedomi,ze toto turbo ho dokaze.Ide mi najma aj o zivotnost..A tu mi pomohla jedna sukromna sprava ohladom opatovneho vyvazenia turba.....
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1995
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Klasika, nekdo napise ze chce chip a uz se mu tu nahromadi 10 (TUNERU) a pisi mu po SZ. Pozor at se nespalis!!!
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2368
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

vsetko je riesitelne. aj hybrid a aj prevazenie.... A aj odladenie na mieru v tvojej konfiguracii...
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
puntoii
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 14 led 2009, 21:06

Příspěvek od puntoii »

TDIfun píše:Klasika, nekdo napise ze chce chip a uz se mu tu nahromadi 10 (TUNERU) a pisi mu po SZ. Pozor at se nespalis!!!
TDi,diky,ale snad to nehrozi...Upravu softu planujem uz asi pol roka,nechcem sa do nicoho vrhnut.Ohladom turba som mal nejake nejasnoti,preto som sem pisal
Pikaso
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 25 led 2006, 16:07
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od Pikaso »

Mám hybrid z Venta 225ps a 540Nm.Je na prodej!
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Pikaso píše:Mám hybrid z Venta 225ps a 540Nm.Je na prodej!
cena ? ve svodech nebo sroubovanej ?
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Pikaso
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 25 led 2006, 16:07
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od Pikaso »

Je ve svodech a 8000 kč.
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23

Příspěvek od DDRagoo »

Pikaso píše:Je ve svodech a 8000 kč.

kua to vědět dřív, tak ho hned beru
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 563
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

ahojte ,nebudem zakladat novu temu opytam sa tu aj ked to neni presne vlakno...mam turbo zo starej alfy na bezine ..jazdi to 4 -5 rok ale kuposledku to začalo hulit pri deceleracii....ale že megaa nasava to až do interieru mam hmlu aute ..ako prve som odpojil hadicu u turba( stačeny vzdcuch vystu s turba) hadica prekvapivo iba jemny olejovy film vo vnutri ako na novom aute..odpojil som skrtacu klapku čiste všetko ako keby ani kapka oleja tade nepreletela...auto aj po mesačnom statii chyti na brnk a ani jemny naznak dymu ani smrad po spalenom oleji...( ked som mal kvoli separatoru oleja plne sania vždy to zahulilo mega prave pri štartovani) tu je to prave okej začne to dymcovat po 30-40km ked sa to fest ohreje a len pri deceleraci ...gufera hlava bola robena a gufierka ventilov by dymili hlavne po dlhom stati auto čiže to vylučujem..jedina možnost že olej prolina len na stranu vyfuku a tam sa odparuje bola by taka možnost ? že vobec nejde cez sanie spalovaci priestor ale jednoducho to pretlača na stranu vyfuku ..ine už ma nenapada vyfuk som ešte nerozpajal za turbom lebo tie sroby su na nepoznanie už rozpadle .Obrázek
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

rozpoj to na vyfuku, inak sa dalej neposunies. Ak to ide do vyfuku tak to tam bude mastne.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“