stavba nerez výfuku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

ještě k tomu formováku je to rozdíl co. Takhle to sváříme my kuci z vesnice

Obrázek
Obrázek
Obrázek
:D
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Ahoj, zkusím to tu trošku oživit. Mám predpripravenej vejfuk a by jsem u chlapíka co má prostředky ke svařování nerezu, ale nemá zkušenosti s vejfukem. Je nutné tedy plnit plynem i trubky uvnitř? Plnite to CO2 nebo argonem? Jaký mnozstvi plynu? Bylo by možný to rozepsat? Má jak CO2 tak tig s argonem a nerez dráty... Obrázek
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jde to vařit i běžným Co 2, ale samozřejmě profi svár to neudělá..Také by mne to zajímalo..
nepropadat panice...
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

My sme si říkali tigem s argonem a dovnitř CO2. Ale někdo tu ve vláknu psal že plyn uvnitř nemusí bejt když se to vychytá.
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

Co vím tak jednu stranu zadeklujes a druhou foukáš argon, kdyz tam budes vhánět CO2 tak netuším
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Spíš mi šlo o to kolik tam ochrannýho plynu pustit, když to tam dám přes regulátor tlaku tak jaký množství, abych tam nepustil celou láhev 😁.
Nemusí bejt přímo Argon, teď jsem to celkem řešil se svarecema v okolí, někdo má 97% argon 3% vodik. Jeden má i riznuty kyslíkem....

Bylo mi i řečeno, že TIGem nejni třeba přidávat materiál, že stěna 1,5 mm se sleje, když se trubky pěkně spasujou a ve finále se prej ochranná atmosféra dovnitr pouštět nemusí....
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

Jj jestli to dokazes tak pekne bez mezer spasovat, neni treba pridavnej material ani formovak, to mas teda co delat, drzim palce :)
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“