Octavia 2 1,6 MPi obroušený multi řemen

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Octavia 2 1,6 MPi obroušený multi řemen

Příspěvek od OťasTDi »

Dle té fotky...co ten řemen takhle odrbalo? Napínací kladka? Volnoběžka? Řemen budu měnit, ale mám dojem, že je tam ještě něco špatně. DíkyObrázek
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5468
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

volnobežka chodí? den remeň je už podla fotky dosť starý stýrany
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ja by som tam dal nový remeň, skontroluj kladku, volnobežku a uvidíš. Ten remeň je tam koľko rokov/km?
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Hele upřímně vůbec nevím a klidně bych se nedivil, kdyby to byl původní...bohužel si nepamatuji km, protože auto už odjelo ale tutově přes 200 tis..... (dělal jsem olej a filtry) a měl jsem omrknout, co je potřeba...auto se mi vrátí, protože přední ložiska hučí jak svině, kotouče + desky v žalostným stavu no a tenhle řemen určitě budu měnit....ale šlo mi právě o to, že se mi nelíbil ten částečný obrus...dole jsem ho neměl, takže nevím jak co chodí....ale to dořeším, až budu mít auto zpátky....jen mě napadlo, jestli jste se s tím někdo u tohohle motoru nesetkal
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14269
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zatím bych vyměnil jen řemen, pokud má tyhle kilometry bude mít nárok.
Pamatuju Passata Alltrack 165 000km a řemen se páral podélně...
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

dobře....ještě zhodnoťe mi značky dílů:

řemen Gates, brzdy Zimmermann
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Značky tuti-fruti.
Hádam budeš mať rok pokoj ;)
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

velmi pozitivni :D co teda tam dat? A nepis origo....to nikdo nezaplati na starou vranu
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14269
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Gates jsou jedny z nejlepších řemenů ;)
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

dam ate a gates.....uz jsem se rozhodnul
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Ate bych nedával. Už to není, co bývalo. Už dávám jenom origo, mám klid.
Letmo jsem kouknul na skodadily a je tam rozdíl cca 300 kila na kotouči origo vs. Ate.
A nebo Milošovu kombinaci z kell. Teď nevím jak to psal, ale prý to funguje a je to za pár šlupek.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

my třeba ATE dlouho nedávali, bo jaksi stálo za prd, ale poslední dobou mi přijde, že všechno okolo stojí za prd a jde použít jen to ATE, už dáváme delší čas a je to cajk
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Moc bych neotálel s výměnou, už jsem viděl 2 motory KO když se tenhle řemen začal párat a namotal se do rozvodů
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

už jsou objednané díly...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Jak jsi pochodil s tím řemenem? Bylo něco KO a nebo jenom starý řemen?
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“