Octavia 2 1,6 MPi obroušený multi řemen
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia 2 1,6 MPi obroušený multi řemen
Dle té fotky...co ten řemen takhle odrbalo? Napínací kladka? Volnoběžka? Řemen budu měnit, ale mám dojem, že je tam ještě něco špatně. Díky
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Hele upřímně vůbec nevím a klidně bych se nedivil, kdyby to byl původní...bohužel si nepamatuji km, protože auto už odjelo ale tutově přes 200 tis..... (dělal jsem olej a filtry) a měl jsem omrknout, co je potřeba...auto se mi vrátí, protože přední ložiska hučí jak svině, kotouče + desky v žalostným stavu no a tenhle řemen určitě budu měnit....ale šlo mi právě o to, že se mi nelíbil ten částečný obrus...dole jsem ho neměl, takže nevím jak co chodí....ale to dořeším, až budu mít auto zpátky....jen mě napadlo, jestli jste se s tím někdo u tohohle motoru nesetkal
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Ate bych nedával. Už to není, co bývalo. Už dávám jenom origo, mám klid.
Letmo jsem kouknul na skodadily a je tam rozdíl cca 300 kila na kotouči origo vs. Ate.
A nebo Milošovu kombinaci z kell. Teď nevím jak to psal, ale prý to funguje a je to za pár šlupek.
Letmo jsem kouknul na skodadily a je tam rozdíl cca 300 kila na kotouči origo vs. Ate.
A nebo Milošovu kombinaci z kell. Teď nevím jak to psal, ale prý to funguje a je to za pár šlupek.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Moc bych neotálel s výměnou, už jsem viděl 2 motory KO když se tenhle řemen začal párat a namotal se do rozvodů
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série