Přefukující turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Přefukující turbo
Ahojte lidi
Mám 2.0 tdi 103 kw BMM 8v oktavku. ( najeto 286 tisíc km )
Měnil jsem turbo za nové, n75 ( starý byl žlutý a už dosluhoval) vyměněny olej...
Před výměnou jsem měl klasicky auto nachipovane na nějakých 125kw, bohužel po výměnu turba a výše zmíněného , se testovalo a napojila auto na diagnostiku, a když se tam nechal ten soft , ukázal Log, ze turbo prefukuje o dost a byla by šance pokud bych ho tam nechal, ze by se turbo rozletelo, a taky ze ano když sme to projížděli dala se 4rka 4000 otáček a naskocilo zhaveni a bylo to v nouzaku, když se mi tam nahrála série tj klasicky Soft pro 103kw verze, tak stále tam byl nějaký prefuk, ale ne takový aby se na tom nedalo jet...
Nevíte kde by mohla byt chyba , hadicky k turbu byly kontrolovaný 3x, bylo mi i řečeno ze mám zasrany dpf, ale těm mám na 19,7%, byl sem ma regeneraci a hodnoty klesly na 0%, tím to si myslím byt nemůže,pak přišel s tím, že by udělal díry do katalyzátoru(což pro moc nejsem, soused to má a smrdí to jak čert, mam malé dítě, a s manželkou tam jezdíme všichni, kdyby to nebylo daily auto, ale nějaké na víkend, tak mi to je jedno)
Ono si asi technik nechce moc přiznat že by to mohlo byt tím novým turbem, nebo mate nějaké rady na co se podívat nebo kde hledat chybu?
Mám i log jestli chcete s čipem kde prefukovalo dost , a na sérii kde to není tak markantní..
Díky moc
Mám 2.0 tdi 103 kw BMM 8v oktavku. ( najeto 286 tisíc km )
Měnil jsem turbo za nové, n75 ( starý byl žlutý a už dosluhoval) vyměněny olej...
Před výměnou jsem měl klasicky auto nachipovane na nějakých 125kw, bohužel po výměnu turba a výše zmíněného , se testovalo a napojila auto na diagnostiku, a když se tam nechal ten soft , ukázal Log, ze turbo prefukuje o dost a byla by šance pokud bych ho tam nechal, ze by se turbo rozletelo, a taky ze ano když sme to projížděli dala se 4rka 4000 otáček a naskocilo zhaveni a bylo to v nouzaku, když se mi tam nahrála série tj klasicky Soft pro 103kw verze, tak stále tam byl nějaký prefuk, ale ne takový aby se na tom nedalo jet...
Nevíte kde by mohla byt chyba , hadicky k turbu byly kontrolovaný 3x, bylo mi i řečeno ze mám zasrany dpf, ale těm mám na 19,7%, byl sem ma regeneraci a hodnoty klesly na 0%, tím to si myslím byt nemůže,pak přišel s tím, že by udělal díry do katalyzátoru(což pro moc nejsem, soused to má a smrdí to jak čert, mam malé dítě, a s manželkou tam jezdíme všichni, kdyby to nebylo daily auto, ale nějaké na víkend, tak mi to je jedno)
Ono si asi technik nechce moc přiznat že by to mohlo byt tím novým turbem, nebo mate nějaké rady na co se podívat nebo kde hledat chybu?
Mám i log jestli chcete s čipem kde prefukovalo dost , a na sérii kde to není tak markantní..
Díky moc
Naposledy upravil(a) Robajz dne 15 čer 2020, 10:28, celkem upraveno 1 x.
Měnil jsem turbo, pač už dosluhovalo, bylo od počátku původní co vím, ma to najeto 281 tisíc, když ho daval dolů, tak mělo vůli jak prase, a řekl mi,že se diví, že to ještě do teď vydrželo, navíc to nějak začalo i škubat, první se myslelo, že to je vadný vstřik, nebo prostě turbo, a pak to byl palivový filtr společně s kabeláži ke vstříkům.
A jezdilo těžko říct, na mé odhady dobře, ale když do toho sedl on, který už se nějakou dobu autům věnuje, tak řekl , že mi to jede hůř jak nachipovaná 77kw verze.
Ale dle mého bylo už unavené to turbo...
dnes chce prý sundat výfuk, a nalogovat, jestli to bude přefukovat i tak, jestli ano, vymění se kdyžtak to turbo za nové.
A jezdilo těžko říct, na mé odhady dobře, ale když do toho sedl on, který už se nějakou dobu autům věnuje, tak řekl , že mi to jede hůř jak nachipovaná 77kw verze.
Ale dle mého bylo už unavené to turbo...
dnes chce prý sundat výfuk, a nalogovat, jestli to bude přefukovat i tak, jestli ano, vymění se kdyžtak to turbo za nové.
https://www.turbopower.cz/ turbo Od Olega, bylo mi řečeno, že dělá kvalitní repasy, tak jsem dal na ohlasy.
mate zkušenosti?
mate zkušenosti?
hele Oleg si myslím dělá dobře, chybu bych hledal asi jinde. jako hledat chybu, že je ucpaný výfuk je blbost, když bude ucpaný nepůjdou spaliny a tím se nebude točit turbo, tak určitě nebude přefukovat! Nepíšeš jaký má turbo nástup a jestli chodí regulace, ale já bych řekl, že jde podtlak přímo do ovládací baňky, tak po startu zatáhne na doraz a drží, tím to bude přefukovat, nebo vada v n75
- gigidpietro
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10 úno 2012, 16:13
- Bydliště: Vysočina
Taky mám repas od Olega, tyden zpět, namontováno, muselo se ladit,
spodek bídný a ve vyšších otáčkách přefuky. Po dohodě s Olegem šáhnuto jak na táhlo tak i doraz červík, (že nepřijdu o záruku prej) a po seštelování lepší spodek, ale pořád to není ono, ale hlavně nepřefukuje, ale krásná práce, den sraní. Mám 1749VB repas vyvážený prej na 210tis ot.
Před štelováním mi to vylítlo o 200mBar a za boha to nespadlo dolu na ori softu.
Ted po upravě 1,7 bar a přes něj se to nedostane,
Co se týče čipů, vetšinou se přefuky zvýrazní. Lepší štelovat doma na serii
softu a pak člověk hned vidí. Resp., při dobře udělané upravě by přefuky být neměly ale to se často nevidí.
spodek bídný a ve vyšších otáčkách přefuky. Po dohodě s Olegem šáhnuto jak na táhlo tak i doraz červík, (že nepřijdu o záruku prej) a po seštelování lepší spodek, ale pořád to není ono, ale hlavně nepřefukuje, ale krásná práce, den sraní. Mám 1749VB repas vyvážený prej na 210tis ot.
Před štelováním mi to vylítlo o 200mBar a za boha to nespadlo dolu na ori softu.
Ted po upravě 1,7 bar a přes něj se to nedostane,
Co se týče čipů, vetšinou se přefuky zvýrazní. Lepší štelovat doma na serii
softu a pak člověk hned vidí. Resp., při dobře udělané upravě by přefuky být neměly ale to se často nevidí.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020