Emisna - nevyhovuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Euro 3 by mělo už kontrolní lambda sondu za katalyzátorem a s velkou pravděpodobností by na sebe systém sám prásknul, že má kat nízkou účinnost.
Jinak nechci šířit reklamu ani bludy, ale třeba na Fabii 1.4MPi mi systém vzal univerzální Euro 4 katalyzátor z ACI a i emisně v pořádku, naopak jeden zákazník mi donesl vlastní uni kat Bosal, byť jsme ho upozorňoval že dle mě systém bude nespokojen ( neb jsem si zjistil, že se jedná o katalyzáro Euro 2) tak trval na montáži a přesně jak jsem čekal, kontrolka mu svítí stále...
Jinak nechci šířit reklamu ani bludy, ale třeba na Fabii 1.4MPi mi systém vzal univerzální Euro 4 katalyzátor z ACI a i emisně v pořádku, naopak jeden zákazník mi donesl vlastní uni kat Bosal, byť jsme ho upozorňoval že dle mě systém bude nespokojen ( neb jsem si zjistil, že se jedná o katalyzáro Euro 2) tak trval na montáži a přesně jak jsem čekal, kontrolka mu svítí stále...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Tomas.cz"]]
tome připočítej k tomu i omlazování aut které dělá sám státní aparát za úplatky, našel jsem i auto o čtyři roky mladší,
vytvoří se systém měření bez zásahu šlověka což je blbost, kolaps tabluky na MDS, doplnkový test při měření kdy vše OK a doplnkový nevyhovuje, nebo absence OBD II a se systém launch nefachčí žádné středisko ME, to je kolikrát na poblití jednou za dva roky válčit s naším státem řidičák ti dají na pět let z deseti, zbroják na deset let, připadám si jak kokot naštěstí jsem zažil socialismus ten mě zocelil
tome připočítej k tomu i omlazování aut které dělá sám státní aparát za úplatky, našel jsem i auto o čtyři roky mladší,
vytvoří se systém měření bez zásahu šlověka což je blbost, kolaps tabluky na MDS, doplnkový test při měření kdy vše OK a doplnkový nevyhovuje, nebo absence OBD II a se systém launch nefachčí žádné středisko ME, to je kolikrát na poblití jednou za dva roky válčit s naším státem řidičák ti dají na pět let z deseti, zbroják na deset let, připadám si jak kokot naštěstí jsem zažil socialismus ten mě zocelil
Ahojte.troška to tu obnovim dnes som neprešiel EK na bmw e36 compacte rok 1999 ( M43B19) motor ma 10 tisic km po celkovom repase :kružky,hlava,rozvody ,všetky ložiska ,naplne.filtre ...ale k teme mal som vysoke CO ale len v otačkach inak hodnota lambda vyhovovala 1,010 uplne v ppohode, HC tiež velmi pekne ale CO v otačkach norma je 0,30 ja som mal 0,49...na volnobehu CO dobre bolo všetky grafy v zelenom poli ,,pri otačkach poletelo CO nad hranicu ..Volake napady pozriet ešte faloš či neprisava pred prvu lambdou ma to dve lambdy pred katikom a za katikom čiže asi ako som sa tu dočital EURO 3. ( prva lambda bola menena už davno tiež za Bosch ale čislo sa nezhodovalo.) to som menil ja a kat je tam prevareni neni to original čiže asi niekto predomnou stym už mal patalie..Dakujem za Vaše postrehy (ešte km 304tis to ma to auto)
Naposledy upravil(a) RAPIDmen dne 12 kvě 2020, 19:08, celkem upraveno 4 x.
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="RAPIDmen"]Vdaka za odpoved,,,dam sem aj protokol
na tvou nemoc je poměrně jednoduchý lék, když tě technik vyhodí na 0.49 tak ho přemluv ještě na jedno měření, ucpi výfuk hadrou a pokud se změní hodnota na O.21 tak víš že je dírečka ve výfuku, na volnoběh to nevadí, ale jak se zvedne ve výfuku tah tak začne přisávat kyslík, a to ti řekne ta hadra
v případě že zacpeš výfuk a emise budou zas 0.49 tak je díra v katu, nový kat umí srazit co min o O.3 + ?
na tvou nemoc je poměrně jednoduchý lék, když tě technik vyhodí na 0.49 tak ho přemluv ještě na jedno měření, ucpi výfuk hadrou a pokud se změní hodnota na O.21 tak víš že je dírečka ve výfuku, na volnoběh to nevadí, ale jak se zvedne ve výfuku tah tak začne přisávat kyslík, a to ti řekne ta hadra
v případě že zacpeš výfuk a emise budou zas 0.49 tak je díra v katu, nový kat umí srazit co min o O.3 + ?
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="RAPIDmen"]Kamarat bol zrovna na EK stym istim modelom auta čo mam ja neurobil tiež ( technik mu povedal že ma volade netesnost vyfuku prikladam
asi někomu jebe všechny políčka píšou vyhovuje na volnopběh má mít 0.5 a má jen 0.2 a na zvýšené otáčky max 0.3 a má jen 0.08 to nemá ani nové auto
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... VY68uQbMu5
asi někomu jebe všechny políčka píšou vyhovuje na volnopběh má mít 0.5 a má jen 0.2 a na zvýšené otáčky max 0.3 a má jen 0.08 to nemá ani nové auto
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... VY68uQbMu5
Kyslík je to první z trojice čísel. Takže 3 %. Dovoleno je max. 1 %. Ostatně to je důvod té lambdy ve volnoběhu 1,148 a i CO2 je špatně, jen 12,6 % (prostřední číslo), tam by mělo být víc (bývá 14-16).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
tak dnes som už na svojom prešiel 1x som mal nad limit CO v otačkach....(VYmenil som kat za novy UNI, vyčistil sviečky, dal novy palivovy ,vzduchovy natankoval Shell Racing 100... tri dni pred EK som to riadne potočil nech to je "červene" ten vyfuk a dnes EK a krasne v limitoch ešte aj kopec tolerancie som mal ..Dakujem všetkym za radu
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo