Problem se spojkou Sachs Race u 5q

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Ano.Protože ježděný se prohnou provozem. Jedině mít 100% jetý ale spolu.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Jasny chapu tu lamelu na fotce jsem nechal preoblozit a ted budu davat novy pritlacak uz ho mam doma a vubec se mi do toho nechce :D neni to zrovna malo prace
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Musí to jezdit spolu. Když ojedeš lamelu a dáš tam novou ale starej přítlačák,co to udělá? Proč se to mění vše?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Jasny nove preoblozenou dam spolu s novym pritlacakem
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Je to choulostivé, vždy se lamely jen obkládaly , pokud byl přítlačák v pořádku a dokonce se přítlačáky -/styčná plocha/ stáčely , a současně o tolik se stočila i jeho dosedací plocha , aby přítlačná síla zůstala stejná ..Bohužel u koncernu tohle nejde, patrně je to bláto , nebo konstrukční chyby..Ale není sám, dneska zahrabat s autem, tak je to často jistá cesta do servisu a pěkná díra v rozpočtu..Samozřejmě i KW na víc má vliv, vše je to tak tip-top , jen poklidně sledovat krajinu a display spotřeby.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Kluci tak celej problem celou dobu byl hlavni valec,ten jsem dnes vymenil pedal ma uplne jiny chod ztuhl teda ale odshora az krasne dolu a spojka bere tak od pulky cca predtim uplne u podlahy takze asi propoustel do nadobky nebo nevim, kazdopadne vyreseno, takze kdyby nekdo chtel funglovku race pritlacak, rad prodam :D
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“