focus 2 1,6Tdci nestartuje

Moderátoři: šulda, Moderátoři

froger
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 17 dub 2008, 22:35

Příspěvek od froger »

JozefC píše:Info som ti napísal vyššie. 10bar tlačí, ak je problém s vedením a zavzdušňuje sa. Možeš skúsiť dať prívod čiste z fľaše. 200 bar pre štart je málo. Zablenduj rail a skús na chvíľu točiť, či sa dvihne tlak a daj vedieť. Na štart min. 220. Ecu nepustí vstreky, ak nemá tlak.
skousel sem i primo z bandasky novou naftu primo do cerpadla - to same , samotny rail nemam jak zablendovat , nemam tolik zaslepek a pristup je tam vime jaky ..
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

maros4341 píše:
Marek001 píše:
maros4341 píše: Akým spôsobom sa tlakuje rail vzduchom na 200 Bar ?
Odmontujes vedenie ku vstrekom a uzavries zatkou typu VKA, VZ a pod a cez vysokotlaky privod natlakujes. Takto overis aj funkciu ventilu ak tam je. Alebo si vies postupnym uzatvaranim overit aj ci nepusta tlak niektory vstrek ak po odpojeni a zaslepeni hned nabehne tlak je to jasne a moze to byt aj tento pripad.
No Marek ma zaujima ako v bežných dielenských podmienkach vytvoríš tlak vzduchu 200 Bar ?
Nijak , tiež som pozeral, čo píše ;)
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

froger píše:
JozefC píše:Info som ti napísal vyššie. 10bar tlačí, ak je problém s vedením a zavzdušňuje sa. Možeš skúsiť dať prívod čiste z fľaše. 200 bar pre štart je málo. Zablenduj rail a skús na chvíľu točiť, či sa dvihne tlak a daj vedieť. Na štart min. 220. Ecu nepustí vstreky, ak nemá tlak.
skousel sem i primo z bandasky novou naftu primo do cerpadla - to same , samotny rail nemam jak zablendovat , nemam tolik zaslepek a pristup je tam vime jaky ..
Možeš aj konce na vstreky, resp len čerpadlo a manometer. Skús ešte odpojiť vstreky od elektriky aj prepadu a štartuj, či nepotečie.
froger
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 17 dub 2008, 22:35

Příspěvek od froger »

kdyz povolim trubky vstriku nafta tece, z prepadu vstriku vubec, cele se to chova jako ze je to bud zavzdusneny - ale uz sem zkousel vsechno mozne , nebo to cerpadlo nedokaze udelat tlak , a to uz 2 cerpadla to same je divne
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Daj čerpadlo na priamo z fľaše, napoj diag a štartuj dlhšie. Potom napíš ako sa správa. Mal som aj ko nový filter, tak bacha ;)
sharan933
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 08 led 2008, 16:25
Bydliště: slovensko

Příspěvek od sharan933 »

Auto prislo nepojazdne co sa robilo na star spray si skusal nieje mozne ze niekto sa babral v riadiacke mal som auto ktore tiez neislo nastartovat a nic nevypisovalo mohol som poodpajat vsetky snimace a nic po nahrani orig programu zrazu boli chyby
froger
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 17 dub 2008, 22:35

Příspěvek od froger »

z kanistru primo na cerpadlo sem zkousel, nic , zitra jeste zkusim udelat mu podavacku pres elektricke cerpadlo , ak ani tak nic tak to proste poslu pric, nervy mam jenom jedny, filtry sem skousel jiz 2 + puvodni, DRV ventily 3, snimace tlaku 2 .. kdyby to aspon neco napsalo at se mam kde odrazit ale nic , on se bude tvarit jako ze nic mu neni, ECU sem taky zkousel jestli pise chybby , pise vzdy kdyz sem neco odpojil
sharan933
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 08 led 2008, 16:25
Bydliště: slovensko

Příspěvek od sharan933 »

Mas vysokotlake cerpadlo nastavene spravne viem ze je rozdiel medzi peugeotom a fordom
froger
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 17 dub 2008, 22:35

Příspěvek od froger »

sharan933 píše:Mas vysokotlake cerpadlo nastavene spravne viem ze je rozdiel medzi peugeotom a fordom
tak tohle me zajima v cem a jak ho mam nastavit
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Na tlak to vplyv nemá. Boli 2 remenice a vtedy nesedelo synchro, čo má ok.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

JozefC píše:
maros4341 píše:
Marek001 píše: Odmontujes vedenie ku vstrekom a uzavries zatkou typu VKA, VZ a pod a cez vysokotlaky privod natlakujes. Takto overis aj funkciu ventilu ak tam je. Alebo si vies postupnym uzatvaranim overit aj ci nepusta tlak niektory vstrek ak po odpojeni a zaslepeni hned nabehne tlak je to jasne a moze to byt aj tento pripad.
No Marek ma zaujima ako v bežných dielenských podmienkach vytvoríš tlak vzduchu 200 Bar ?
Nijak , tiež som pozeral, čo píše ;)

Tých 200 bar vzduchu tu písal autor témy, ja som len citoval. Stlačený vzduch sa dá normálne kúpiť vo fľaši tak možno ju má ja neviem. Ja takéto veci skúšam tlakom nafty, prípadne oleja mám hydraulický agregát s dvoma zubovými čerpadlami v tandeme, väčšie je na zdvihák/lis a menšie 0,91 ccm mám presne na takéto pokusy, viem odskúšať rôzne senzory tlaku a pod., takisto hocičo natlakovať naftou/olejom.

Ale späť k téme – mne osobne tu stále chýba informácia či RJ ovláda DRV. Ak nie je k dispozícii osciloskop je ho aspoň počuť po aktivácii v akčných členoch alebo v meraných hodnotách akú ukazuje striedu?
froger
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 17 dub 2008, 22:35

Příspěvek od froger »

o ovladani DRV sem psal, dle dat po otoceni klicku 32 procent pak to reguluje cca k 24 , porovnaval sem ty hodnoty s druhym autem vse stejne
Odpovědět

Zpět na „Ford“