skousel sem i primo z bandasky novou naftu primo do cerpadla - to same , samotny rail nemam jak zablendovat , nemam tolik zaslepek a pristup je tam vime jaky ..JozefC píše:Info som ti napísal vyššie. 10bar tlačí, ak je problém s vedením a zavzdušňuje sa. Možeš skúsiť dať prívod čiste z fľaše. 200 bar pre štart je málo. Zablenduj rail a skús na chvíľu točiť, či sa dvihne tlak a daj vedieť. Na štart min. 220. Ecu nepustí vstreky, ak nemá tlak.
focus 2 1,6Tdci nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nijak , tiež som pozeral, čo píšemaros4341 píše:No Marek ma zaujima ako v bežných dielenských podmienkach vytvoríš tlak vzduchu 200 Bar ?Marek001 píše:Odmontujes vedenie ku vstrekom a uzavries zatkou typu VKA, VZ a pod a cez vysokotlaky privod natlakujes. Takto overis aj funkciu ventilu ak tam je. Alebo si vies postupnym uzatvaranim overit aj ci nepusta tlak niektory vstrek ak po odpojeni a zaslepeni hned nabehne tlak je to jasne a moze to byt aj tento pripad.maros4341 píše: Akým spôsobom sa tlakuje rail vzduchom na 200 Bar ?
Možeš aj konce na vstreky, resp len čerpadlo a manometer. Skús ešte odpojiť vstreky od elektriky aj prepadu a štartuj, či nepotečie.froger píše:skousel sem i primo z bandasky novou naftu primo do cerpadla - to same , samotny rail nemam jak zablendovat , nemam tolik zaslepek a pristup je tam vime jaky ..JozefC píše:Info som ti napísal vyššie. 10bar tlačí, ak je problém s vedením a zavzdušňuje sa. Možeš skúsiť dať prívod čiste z fľaše. 200 bar pre štart je málo. Zablenduj rail a skús na chvíľu točiť, či sa dvihne tlak a daj vedieť. Na štart min. 220. Ecu nepustí vstreky, ak nemá tlak.
z kanistru primo na cerpadlo sem zkousel, nic , zitra jeste zkusim udelat mu podavacku pres elektricke cerpadlo , ak ani tak nic tak to proste poslu pric, nervy mam jenom jedny, filtry sem skousel jiz 2 + puvodni, DRV ventily 3, snimace tlaku 2 .. kdyby to aspon neco napsalo at se mam kde odrazit ale nic , on se bude tvarit jako ze nic mu neni, ECU sem taky zkousel jestli pise chybby , pise vzdy kdyz sem neco odpojil
JozefC píše:Nijak , tiež som pozeral, čo píšemaros4341 píše:No Marek ma zaujima ako v bežných dielenských podmienkach vytvoríš tlak vzduchu 200 Bar ?Marek001 píše: Odmontujes vedenie ku vstrekom a uzavries zatkou typu VKA, VZ a pod a cez vysokotlaky privod natlakujes. Takto overis aj funkciu ventilu ak tam je. Alebo si vies postupnym uzatvaranim overit aj ci nepusta tlak niektory vstrek ak po odpojeni a zaslepeni hned nabehne tlak je to jasne a moze to byt aj tento pripad.
Tých 200 bar vzduchu tu písal autor témy, ja som len citoval. Stlačený vzduch sa dá normálne kúpiť vo fľaši tak možno ju má ja neviem. Ja takéto veci skúšam tlakom nafty, prípadne oleja mám hydraulický agregát s dvoma zubovými čerpadlami v tandeme, väčšie je na zdvihák/lis a menšie 0,91 ccm mám presne na takéto pokusy, viem odskúšať rôzne senzory tlaku a pod., takisto hocičo natlakovať naftou/olejom.
Ale späť k téme – mne osobne tu stále chýba informácia či RJ ovláda DRV. Ak nie je k dispozícii osciloskop je ho aspoň počuť po aktivácii v akčných členoch alebo v meraných hodnotách akú ukazuje striedu?