Mám Seat Toledo2, 1.9TDi/81kW, motor AHF, rok 1999...turbo se prý správně rozebíra tak, že se povolí malinko šrouby dokola pokud jdou, jinak se musi třeba při utržení navařit CO2 atd., ale musí se zapáčit šroubovákama na obou stranách a vytahovat to po kouskách rovně aby nedošlo k poškození turbínky, je tam dost natěsno. Po rozpůlení se musí odšroubovat 3 x torx šroubek 4 mm, ale pozor(jak začneš povolovat nesmíš zastavit jinak se šroubek kousne a je průser, špatná vlastnost litiny!!!) Mi se podařil u prořezávaní těch 4 mm šroubků zalomit závitník, tak to muselo na vyjiskřovačku a naštěstí to šlo). Potom vytáhnete desku s lopatkama a tu druhou po které kloužou lopatky. Desku s lopatkama jsem očistil benzínem a dal na ultrazvuk a ještě potom dočisťoval velmi jemným smirkem.Tu desku co je pod ní jsem dělal na kulatém větším brusném kotouči, nejprve větší drsnot a potom druhý hodně jemný jako na nože, prostě do hladka, až tam není ani stopa po drážkách viz. obrázky. Musí to být úplně hladké, až to nevadí v pohybu lopatek a neusnadňuje zachytávání usazenín. Spodky těch lopatek nebrousit, musí být rovné, až čistí ty nečistoty. To naklápění pokud není zapojený podtlakový venti musí jít na jednu a druhou stranu malíčkem. Na autě poznáte kdy je to špatné, jak vypnete motor, tak ta páka regulace nedoklapne do konce a že to ještě 1-3 mm dotlačíte rukou do konce, to už je špatné. Jde to trochu rozhybat rukou, ale není to na dlouho a chodí to potom do nouzáku a začíná se to stupňovat. Navíc s tím podtlakovým ventilem jde s tím hýbat těžce. Jinak dal jsem tam místo těch původních torxů imbusy povnostní, protože jsem ty originál zničil. Potom je třeba konkorem promazat tu hřidelku od podtlakové baňky, hýbal jsem s ní nahoru a dolů, trochu i do stran, až ji pořádně promažu a rozhýbu, někdy totiž může být problém i v ní.
