Špatné studené starty pásák Challenger

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

dyť už je teplo, pak to bude stát celou zimu
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo však to se řešilo v únoru před krizí vidíš že na tom videu poletuje snih (noteeth) ale nedoresilo už se po tom ptaji
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Taky máme v práci tuhle sedmiválcovou mrchu. Startuje v pohodě, ale teď má kolem 2000 MTH a podfukovaly výfukové svody mezi hlavou a sběrným potrubím.
Zajímavý je, že tam není žádný těsnění, těsní to jen přesným obrobením. Takže obě turba dolů s svody přebrousit. Naštěstí to šlo ještě na záruku.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

roman1648 píše:
jericho-3 píše:Není to dvoutakt ? 7 válců je nějaké podivné, liché válce byly u hvězdicových motorů, ale u řadovky Deutz? :o
jasně, dieselovej dvoutakt s CR vstřikováním.....sorry ale padesátá léta jsou fakt pryč ;)
Máš málo informací, tento způsob konstrukce motorů se používá dodnes ....Vy žijete v neustálém oblaku geniality, že až tato doba je ta pravá...chytrá..Naopak, jen dnešní soudruzi postoupili ve způsobech obrábění a jejich mozečky jsou dopovány počítačovou technikou..VŠE UŽ TADY JEDNOU BYLO...
P.S. samozřejmě kompresí se začíná...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jarda-k píše:Taky máme v práci tuhle sedmiválcovou mrchu. Startuje v pohodě, ale teď má kolem 2000 MTH a podfukovaly výfukové svody mezi hlavou a sběrným potrubím.
Zajímavý je, že tam není žádný těsnění, těsní to jen přesným obrobením. Takže obě turba dolů s svody přebrousit. Naštěstí to šlo ještě na záruku.
Kdo to dělal my? ( Agromex)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

To videjko opravdu hezký, škoda že je ustřiženo a nepokračuje ještě kus. Mi neříkej, že tohle neukáže nic v korekcích, co slyším tak se ten studenej sedmivál dost hádá :)
Jak to reaguje na plyn po takovým startu, lehký šolichnutí pro lehce zvednutý volnoběh? Na videu ho strojník zvedá cca od 1:00 minuty.
Co tlak nafty, má to i podavačku pro čerpadlo railu? Tlaky nafty (nízkotlak/vysokotlak) ten Fendias taky ukáže?
Takový "hvízdutí" v 1:20 minutě je co?

Protože to neznám, jak přesně je to s tím žhavením? Co to centrální žhavení v sání dělá, to ohřívá vzduch co letí do válců? Nechápu, proč by přímovstřikovej diesel nepoužil žhavičky ve válci, efektivita uplně někde jinde, nevím ale jaká by byla životnost žhavek u takovýho motoru :)

Link cos dal je i pro správu souboru na uložto, samotný videjko je
https://uloz.to/file/Jv3l2TGKy2mj/chall ... start1-mp4

To jste se s podobným problémem ještě nesetkali?
No jsou to mackové
https://www.agromex.cz/stroje/pasove-traktory
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Já u toho byl zatím jen letmo, potřebovali vyjet tak nás vyhnali (noteeth) , to video bylo dělaný v zimě když to blblo nejvíc,to jsem ještě dělal jinde, prej teď když je teplo tak je to jakž takž
Po sezoně nám to dají do Brna na dílnu a můžu laborovat
S výrobcem už jsem vyhádal že nám dá overhaul kit ( vložky,písty ) a zaplatí 50 hodin práce, což ujde...
Oni asi tuší co s tím je že bude problém v mechanice motoru jinak by nám to jen tak nedali zadáčo + zaplatí práci
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

A to je jako normální u toho po 2000mth dělat GO a měnit písty i vložky? Na 4 hodiny práce denně to je 500dní ... :D
To nabídli materiál sami nebo sis řekl konkrétně Ty? No když dynamicky říkáš vše OK, jak pak asi dopadnou komprese skutečně měřené?

A s tím žhavením je to tady jak?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Řekl jsem si o to, oni asi moc dobře vědí a jen mlží...praskají tu písty a každý ten motor žere olej, studuji tu historii o těch motorech na portálu Fendt s čím se potýkají technici různé po světě
Zhaveni je topná mřížka v sání:
https://www.google.com/search?q=V837067 ... e&ie=UTF-8
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Aha, no s takovýmhle žhavením a na takovej objem to má nárok si po startu zabafat, mně jako neznalci se to zdá moc, třeba je to tak ale normálním šak do dvou minut od studenýho startu je po kouři :D

No jestli se jim motor "povedl" a řeší se takový problémy, tak to je jiná. Tenhle taky baští olej víc než by měl? Kolik tady je povoleno a jaká je realita?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Oni ofiko spotřebu oleje neuvádí, chytráci, ale od provozovatelů máme informace že každej jeden olej žere, už se pár motorů generálkovalo právě kvůli tomu...
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Motory v nákladních autech žhavení nemají vůbec a chytají na brnk, nehulí a neštěkají.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

roman1648 píše:
Jarda-k píše:Taky máme v práci tuhle sedmiválcovou mrchu. Startuje v pohodě, ale teď má kolem 2000 MTH a podfukovaly výfukové svody mezi hlavou a sběrným potrubím.
Zajímavý je, že tam není žádný těsnění, těsní to jen přesným obrobením. Takže obě turba dolů s svody přebrousit. Naštěstí to šlo ještě na záruku.
Kdo to dělal my? ( Agromex)
Přesně tak, RCG Agromex v Myslince.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Ta žhavící mřížka v sání se běžně používá u velkých motorů, bagry traktory atd. Mají to jako sadu pro chladnější pásma, některé motory žhavení nemají vůbec a startují vpohodě
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Neví někdo o tomto motoru něco blíž, protože je to nějaký zázrak, Deutz žádný 7 válec neděíá, a mimochodem, zná někdo diesel čtyřtaktní, který má tolik válců?
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“