Špatné studené starty pásák Challenger
Moderátoři: šulda, Moderátoři
dyť už je teplo, pak to bude stát celou zimu
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Taky máme v práci tuhle sedmiválcovou mrchu. Startuje v pohodě, ale teď má kolem 2000 MTH a podfukovaly výfukové svody mezi hlavou a sběrným potrubím.
Zajímavý je, že tam není žádný těsnění, těsní to jen přesným obrobením. Takže obě turba dolů s svody přebrousit. Naštěstí to šlo ještě na záruku.
Zajímavý je, že tam není žádný těsnění, těsní to jen přesným obrobením. Takže obě turba dolů s svody přebrousit. Naštěstí to šlo ještě na záruku.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Máš málo informací, tento způsob konstrukce motorů se používá dodnes ....Vy žijete v neustálém oblaku geniality, že až tato doba je ta pravá...chytrá..Naopak, jen dnešní soudruzi postoupili ve způsobech obrábění a jejich mozečky jsou dopovány počítačovou technikou..VŠE UŽ TADY JEDNOU BYLO...roman1648 píše:jasně, dieselovej dvoutakt s CR vstřikováním.....sorry ale padesátá léta jsou fakt pryčjericho-3 píše:Není to dvoutakt ? 7 válců je nějaké podivné, liché válce byly u hvězdicových motorů, ale u řadovky Deutz?
P.S. samozřejmě kompresí se začíná...
nepropadat panice...
Kdo to dělal my? ( Agromex)Jarda-k píše:Taky máme v práci tuhle sedmiválcovou mrchu. Startuje v pohodě, ale teď má kolem 2000 MTH a podfukovaly výfukové svody mezi hlavou a sběrným potrubím.
Zajímavý je, že tam není žádný těsnění, těsní to jen přesným obrobením. Takže obě turba dolů s svody přebrousit. Naštěstí to šlo ještě na záruku.
To videjko opravdu hezký, škoda že je ustřiženo a nepokračuje ještě kus. Mi neříkej, že tohle neukáže nic v korekcích, co slyším tak se ten studenej sedmivál dost hádá
Jak to reaguje na plyn po takovým startu, lehký šolichnutí pro lehce zvednutý volnoběh? Na videu ho strojník zvedá cca od 1:00 minuty.
Co tlak nafty, má to i podavačku pro čerpadlo railu? Tlaky nafty (nízkotlak/vysokotlak) ten Fendias taky ukáže?
Takový "hvízdutí" v 1:20 minutě je co?
Protože to neznám, jak přesně je to s tím žhavením? Co to centrální žhavení v sání dělá, to ohřívá vzduch co letí do válců? Nechápu, proč by přímovstřikovej diesel nepoužil žhavičky ve válci, efektivita uplně někde jinde, nevím ale jaká by byla životnost žhavek u takovýho motoru
Link cos dal je i pro správu souboru na uložto, samotný videjko je
https://uloz.to/file/Jv3l2TGKy2mj/chall ... start1-mp4
To jste se s podobným problémem ještě nesetkali?
No jsou to mackové
https://www.agromex.cz/stroje/pasove-traktory
Jak to reaguje na plyn po takovým startu, lehký šolichnutí pro lehce zvednutý volnoběh? Na videu ho strojník zvedá cca od 1:00 minuty.
Co tlak nafty, má to i podavačku pro čerpadlo railu? Tlaky nafty (nízkotlak/vysokotlak) ten Fendias taky ukáže?
Takový "hvízdutí" v 1:20 minutě je co?
Protože to neznám, jak přesně je to s tím žhavením? Co to centrální žhavení v sání dělá, to ohřívá vzduch co letí do válců? Nechápu, proč by přímovstřikovej diesel nepoužil žhavičky ve válci, efektivita uplně někde jinde, nevím ale jaká by byla životnost žhavek u takovýho motoru
Link cos dal je i pro správu souboru na uložto, samotný videjko je
https://uloz.to/file/Jv3l2TGKy2mj/chall ... start1-mp4
To jste se s podobným problémem ještě nesetkali?
No jsou to mackové
https://www.agromex.cz/stroje/pasove-traktory
Já u toho byl zatím jen letmo, potřebovali vyjet tak nás vyhnali , to video bylo dělaný v zimě když to blblo nejvíc,to jsem ještě dělal jinde, prej teď když je teplo tak je to jakž takž
Po sezoně nám to dají do Brna na dílnu a můžu laborovat
S výrobcem už jsem vyhádal že nám dá overhaul kit ( vložky,písty ) a zaplatí 50 hodin práce, což ujde...
Oni asi tuší co s tím je že bude problém v mechanice motoru jinak by nám to jen tak nedali zadáčo + zaplatí práci
Po sezoně nám to dají do Brna na dílnu a můžu laborovat
S výrobcem už jsem vyhádal že nám dá overhaul kit ( vložky,písty ) a zaplatí 50 hodin práce, což ujde...
Oni asi tuší co s tím je že bude problém v mechanice motoru jinak by nám to jen tak nedali zadáčo + zaplatí práci
Řekl jsem si o to, oni asi moc dobře vědí a jen mlží...praskají tu písty a každý ten motor žere olej, studuji tu historii o těch motorech na portálu Fendt s čím se potýkají technici různé po světě
Zhaveni je topná mřížka v sání:
https://www.google.com/search?q=V837067 ... e&ie=UTF-8
Zhaveni je topná mřížka v sání:
https://www.google.com/search?q=V837067 ... e&ie=UTF-8
Aha, no s takovýmhle žhavením a na takovej objem to má nárok si po startu zabafat, mně jako neznalci se to zdá moc, třeba je to tak ale normálním šak do dvou minut od studenýho startu je po kouři
No jestli se jim motor "povedl" a řeší se takový problémy, tak to je jiná. Tenhle taky baští olej víc než by měl? Kolik tady je povoleno a jaká je realita?
No jestli se jim motor "povedl" a řeší se takový problémy, tak to je jiná. Tenhle taky baští olej víc než by měl? Kolik tady je povoleno a jaká je realita?
Přesně tak, RCG Agromex v Myslince.roman1648 píše:Kdo to dělal my? ( Agromex)Jarda-k píše:Taky máme v práci tuhle sedmiválcovou mrchu. Startuje v pohodě, ale teď má kolem 2000 MTH a podfukovaly výfukové svody mezi hlavou a sběrným potrubím.
Zajímavý je, že tam není žádný těsnění, těsní to jen přesným obrobením. Takže obě turba dolů s svody přebrousit. Naštěstí to šlo ještě na záruku.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Ta žhavící mřížka v sání se běžně používá u velkých motorů, bagry traktory atd. Mají to jako sadu pro chladnější pásma, některé motory žhavení nemají vůbec a startují vpohodě
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série