O1 ---> O3
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Přesně tak, co servisuju naftové O3, G7, atd po roce 2013 tak do 250 tis zatím vůbec nic, pouze kolem 200 zadní silentbloky předních ramen, dorazy tlumičů, brzdy. U nových motorů to chce často měnit chladící kapalinu jinak radiátor topení a vodní pumpa.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
na tý vlečce odchází celkem tlumiče a pak se to chová trochu nejistě. Cca při 150-200 tis. Předky bývají v těchto km mastný ale fungují. Jediný co je na O3 taková vrozená vada, tak je že to trochu tancuje zleva doprava při konstatní rychlost,nejvíc je to znát na dálnici v tom 2m zůžení. Prý je to nějakým jiným uhlováním záklonu personu říkají ve škodovce. A je fakt že si člověk někdy říká jestli neumí řidit nebo co se děje,jestli fouká nebo co.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Pokud víc jezdíš tak bych šel do dieselu, DPF obvykle vydrží 300 tis a víc. Benzíny už taky nejsou úplně špatný ale počítej když se to dožije 200 tis a neumře třeba na prasklý píst tak by to chtělo shodit hlavu a dekarbonizaci.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Je nějaký rozdíl v odhlučnění u O3 u modelů Active / Ambition / Elegance / L&K a nebo je to všechno stejné ?
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Co tak sleduju, tak benzin maji okolo 400t kc najezd okolo treba 15 000km.MirekX píše:Pokud víc jezdíš tak bych šel do dieselu, DPF obvykle vydrží 300 tis a víc. Benzíny už taky nejsou úplně špatný ale počítej když se to dožije 200 tis a neumře třeba na prasklý píst tak by to chtělo shodit hlavu a dekarbonizaci.
Ale nafta prakticky nesehnatelna , ta zacina s najezdem 60 000km a rok 2016 ty benziny zase 2019 hodně velkej rozdíl