O1 ---> O3

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Přesně tak, co servisuju naftové O3, G7, atd po roce 2013 tak do 250 tis zatím vůbec nic, pouze kolem 200 zadní silentbloky předních ramen, dorazy tlumičů, brzdy. U nových motorů to chce často měnit chladící kapalinu jinak radiátor topení a vodní pumpa.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

na tý vlečce odchází celkem tlumiče a pak se to chová trochu nejistě. Cca při 150-200 tis. Předky bývají v těchto km mastný ale fungují. Jediný co je na O3 taková vrozená vada, tak je že to trochu tancuje zleva doprava při konstatní rychlost,nejvíc je to znát na dálnici v tom 2m zůžení. Prý je to nějakým jiným uhlováním záklonu personu říkají ve škodovce. A je fakt že si člověk někdy říká jestli neumí řidit nebo co se děje,jestli fouká nebo co.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
pavelvok
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 11 říj 2013, 12:20

Příspěvek od pavelvok »

A z pohledu motorizace benzin / diesel? DPFko asi vsude stejny. Hledacku bude spis neco okolo 50 000km
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Pokud víc jezdíš tak bych šel do dieselu, DPF obvykle vydrží 300 tis a víc. Benzíny už taky nejsou úplně špatný ale počítej když se to dožije 200 tis a neumře třeba na prasklý píst tak by to chtělo shodit hlavu a dekarbonizaci.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 581
Registrován: 01 říj 2007, 09:31

Příspěvek od borelli »

Je nějaký rozdíl v odhlučnění u O3 u modelů Active / Ambition / Elegance / L&K a nebo je to všechno stejné ?
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
pavelvok
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 11 říj 2013, 12:20

Příspěvek od pavelvok »

MirekX píše:Pokud víc jezdíš tak bych šel do dieselu, DPF obvykle vydrží 300 tis a víc. Benzíny už taky nejsou úplně špatný ale počítej když se to dožije 200 tis a neumře třeba na prasklý píst tak by to chtělo shodit hlavu a dekarbonizaci.
Co tak sleduju, tak benzin maji okolo 400t kc najezd okolo treba 15 000km.
Ale nafta prakticky nesehnatelna , ta zacina s najezdem 60 000km a rok 2016 ty benziny zase 2019 hodně velkej rozdíl
elkej
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 02 led 2008, 18:58
Bydliště: Trinec

Příspěvek od elkej »

Moje osobní zkušenost přechodu z OI tdi na benzínovou OIII. Jednalo se 110kw jednačtyřku model 11/2015. Plusy nebudu vypisovat. Co mi ale trochu pokazilo pověst tohoto konkrétního auta, tak to bylo cukání studeného motoru.
Měl jsem ji dva roky, OI je stále doma...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“