OII BJB 1.9 TDI 77kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Sonsamuelson
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 05 čer 2020, 06:26
Bydliště: Karlovy vary

OII BJB 1.9 TDI 77kw

Příspěvek od Sonsamuelson »

Ahoj chlapi,předem se omlouvám jestli jsem mimo vlákno.
Problém,mám OII 1.9 TDI,BJB 77kw
Praskla mi hridelka u turba na výfukové straně. Na sání držela ,ani vůle nebyla. Tudíž než jsem to zjistil auto nestáhli, pochopitelně a padalo do nouzaku,cerne hulilo. Diagnostika ,kapacita plnícího turba nedostatrcna 16683,vyměnil jsem střed turba,vyčistil všechny hadice,roury a auto pořád nechce jet. V servise mi si myslím nevěděli rady ,tak jediný co udělali bylo,zaslepení podtlakové hadičky k egru,prý zkoušeli výměnu egru,problém všem prý přetrvával,tak vrátili původní a odpojili a zaslepili podtlakovou hadičku k egru,auto jede líp ,ale musím ho točit cca nad 2500otacek i víc,když spadnou otáčky,netáhne a hulí,musím vypnout motor a zase tomu dávat. Takhle se ale pochopitelně jezdit nedá. Už nevím co s tím. V servise i kontrola turba,všech hadic a celého tlakového systému včetně IC a vše v pořádku. Taky mi bylo sděleno ať prohlídni zda jsou správné napojené podtlakové hadičky,koukal jsem a podle schéma je vše zapojeno správně. Prosím o radu nebo tip na pořádný servis ,kde řeší problém a nezahájil jen kačky ,Karlovy Vary. Děkuji
OII 1.9tdi,77kw PD
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Vymeniť turbo za Origo (nové alebo ok použité). Tá výmena stredu bola od veci...
Je tam úprava sw? Nemá to čo dymit ak nie je tlak v saní. Ak na sw nebolo šahané tak musí byť niekde dobrá diera v saní od turba po sacie parohy motora
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jestli jsi měnil jen střed, jak jsi nastavil dorazovej šroub naklápění lopatek? to turbo je KKK nebo tam byl Garrett? předpokládám, že spíš KKK, podle té prasklé hřídele
Sonsamuelson
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 05 čer 2020, 06:26
Bydliště: Karlovy vary

Příspěvek od Sonsamuelson »

Jj KKK, ono a se šroubem regulace nebylo manipulováno. Jen odsrroubovany vrchní kvůli demontáži táhla
Nicméně ten šroub je maximálně povoleny ,respektive ta spodní matka. Což asi taky nebude v pořádku.
No dát tam celý nový jsem měl,to máš pravdu. Ale nechal jsem se zvyklat a teď bych to rád dořešil takto než další investici 15k
Taky mě napadlo podtlakové čidlo. Auto tam dává furt max paliva bez ohledu na to kolik tam je vzduchu. Když spomalim čidlo nedá vědět že by mělo ubrat naftu. Funguje to tak?
Výměněno čidlo podtlaku, auto na diagnostice, žádná chyba. Projetí, cca 1km paráda, jako nový, pak zase ztráta výkonu a hulí. Po návratu, diagnostika a žádná chyba. Nevíte někdo co to
Naposledy upravil(a) Sonsamuelson dne 24 čer 2020, 05:33, celkem upraveno 1 x.
OII 1.9tdi,77kw PD
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“