Prasklé lanko otevírání kapoty Passat B5.5
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Prasklé lanko otevírání kapoty Passat B5.5
Pánové, chtěl sem si dolít ostřikovače a stala se mi tato prekérka... Tahám za táhlo a táhlo netáhluje... Tudíž sem rozebral plast pod stěrači (prima práce se zabouchlou kapotou). Vypreparoval jsem ven ten bowden společně s tím spojem co je u jednotky a už sem si myslel že je vyhráno, ale vytáhl sem přední lanko až od zámku, tudíž to prasklo u "kuličky" v zámku...
Nějaký nápad než si udělám montážní otvor do kapoty flexou?
Díky za případné reakce...
Nějaký nápad než si udělám montážní otvor do kapoty flexou?
Díky za případné reakce...
S2 CFGB DSG
- Kendys_TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 23 zář 2018, 10:39
- Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko
Příště začínat montáž od přední masky a nikoliv od stěračů. U stěračů se začíná, když se vybije baterka a chybí na dveřích mechanický zámky, aby sis přes baterku a dráty spojil vybitou baterku v autě a otevřel centrálem auto.
Odmontovat spodní kryty, jestli tam máš a potom už jen úzkou ruku nebo drátem před chladičem zkoušet otevřít. Ten zámek nějakym velkym šroubovákem zachytit a otevřít (nedokážu si představit jak moc se to zalomilo a v jakym je to stavu) a nebo jinak: vymlátit mřížku chladiče a už je tam ten přístup o dost snažší.
Ale když už jsi u stěračů, tak bys mohl zkusit odmontovat kapotu odzadu od čelního skla, jestli by ses tam nějak dostal
A jinak páčidlo a normálně ten přední zámeček co drží kapotu upálit
Odmontovat spodní kryty, jestli tam máš a potom už jen úzkou ruku nebo drátem před chladičem zkoušet otevřít. Ten zámek nějakym velkym šroubovákem zachytit a otevřít (nedokážu si představit jak moc se to zalomilo a v jakym je to stavu) a nebo jinak: vymlátit mřížku chladiče a už je tam ten přístup o dost snažší.
Ale když už jsi u stěračů, tak bys mohl zkusit odmontovat kapotu odzadu od čelního skla, jestli by ses tam nějak dostal
A jinak páčidlo a normálně ten přední zámeček co drží kapotu upálit
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch
- Kendys_TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 23 zář 2018, 10:39
- Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko
Nastuduj tvar a umístění zámku a nelze se pomýlit Rozvody se dělají z čela, takže si to maximálně rozebereš znovu.pavlin2 píše:Ale houby, stěrače sem sundaval protože u ecu je spoj těch lanek, myslel sem že je to vydrbaný tam, protože sem dělal nedávno rozvody a měl sem to tam rozpojený...
Udělal sem si v práci forichtung tak to zkusím nějak odemknout...
Já takhle jednou taky tahal a normálně ze země ale nebyl to Passat.
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch
V zamku jsou dve ctverhrany diry a v jedne z nich je zapadka pro kulicku lanka. Staci tam zasatrat. Mam na to 8mm kulatinu cca 1m dlouhou a na konci cca 50mm ohnutou do L a zbrousenou do spicky.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
dhfool - díky, přesně toto jsem našel na YT , udělal jsem to tak a po půl hodině bylo otevřeno
Kdyby to někdo řešil: https://www.youtube.com/watch?v=fx9Or1N4MUY
Kdyby to někdo řešil: https://www.youtube.com/watch?v=fx9Or1N4MUY
S2 CFGB DSG
Též jsem to tak řešil, u A4
Spodem, nevím jak Passat ale ta Audi 2006 má zámek řešen i pro anglickou verzi, takže ta samá páčka co je doleva je i doprava, mám úzkou ruku a pak už stačil jen dlouhý šroubovák cca 40cm dlouhý a bylo otevřeno. Ale nejdřív jsem se pěkně zapotil než jsem zjistil že to půjde takhle snadno.
Spodem, nevím jak Passat ale ta Audi 2006 má zámek řešen i pro anglickou verzi, takže ta samá páčka co je doleva je i doprava, mám úzkou ruku a pak už stačil jen dlouhý šroubovák cca 40cm dlouhý a bylo otevřeno. Ale nejdřív jsem se pěkně zapotil než jsem zjistil že to půjde takhle snadno.