Prasklé lanko otevírání kapoty Passat B5.5

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 431
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Bydliště: BCE

Prasklé lanko otevírání kapoty Passat B5.5

Příspěvek od pavlin2 »

Pánové, chtěl sem si dolít ostřikovače a stala se mi tato prekérka... Tahám za táhlo a táhlo netáhluje... Tudíž sem rozebral plast pod stěrači (prima práce se zabouchlou kapotou). Vypreparoval jsem ven ten bowden společně s tím spojem co je u jednotky a už sem si myslel že je vyhráno, ale vytáhl sem přední lanko až od zámku, tudíž to prasklo u "kuličky" v zámku...

Nějaký nápad než si udělám montážní otvor do kapoty flexou? (LOL)

Díky za případné reakce...
S2 CFGB DSG
Uživatelský avatar
Kendys_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 23 zář 2018, 10:39
Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko

Příspěvek od Kendys_TDI »

Příště začínat montáž od přední masky a nikoliv od stěračů. U stěračů se začíná, když se vybije baterka a chybí na dveřích mechanický zámky, aby sis přes baterku a dráty spojil vybitou baterku v autě a otevřel centrálem auto.
Odmontovat spodní kryty, jestli tam máš a potom už jen úzkou ruku nebo drátem před chladičem zkoušet otevřít. Ten zámek nějakym velkym šroubovákem zachytit a otevřít (nedokážu si představit jak moc se to zalomilo a v jakym je to stavu) a nebo jinak: vymlátit mřížku chladiče a už je tam ten přístup o dost snažší.
Ale když už jsi u stěračů, tak bys mohl zkusit odmontovat kapotu odzadu od čelního skla, jestli by ses tam nějak dostal :?
A jinak páčidlo a normálně ten přední zámeček co drží kapotu upálit
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch (LOL)
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 431
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

Ale houby, stěrače sem sundaval protože u ecu je spoj těch lanek, myslel sem že je to vydrbaný tam, protože sem dělal nedávno rozvody a měl sem to tam rozpojený...

Udělal sem si v práci forichtung tak to zkusím nějak odemknout...
S2 CFGB DSG
Uživatelský avatar
Kendys_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 23 zář 2018, 10:39
Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko

Příspěvek od Kendys_TDI »

pavlin2 píše:Ale houby, stěrače sem sundaval protože u ecu je spoj těch lanek, myslel sem že je to vydrbaný tam, protože sem dělal nedávno rozvody a měl sem to tam rozpojený...

Udělal sem si v práci forichtung tak to zkusím nějak odemknout...
Nastuduj tvar a umístění zámku a nelze se pomýlit :) Rozvody se dělají z čela, takže si to maximálně rozebereš znovu.
Já takhle jednou taky tahal a normálně ze země ale nebyl to Passat.
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch (LOL)
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

V zamku jsou dve ctverhrany diry a v jedne z nich je zapadka pro kulicku lanka. Staci tam zasatrat. Mam na to 8mm kulatinu cca 1m dlouhou a na konci cca 50mm ohnutou do L a zbrousenou do spicky.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 431
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

dhfool - díky, přesně toto jsem našel na YT , udělal jsem to tak a po půl hodině bylo otevřeno :-D

Kdyby to někdo řešil: https://www.youtube.com/watch?v=fx9Or1N4MUY
S2 CFGB DSG
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

Příspěvek od karell »

Též jsem to tak řešil, u A4
Spodem, nevím jak Passat ale ta Audi 2006 má zámek řešen i pro anglickou verzi, takže ta samá páčka co je doleva je i doprava, mám úzkou ruku a pak už stačil jen dlouhý šroubovák cca 40cm dlouhý a bylo otevřeno. Ale nejdřív jsem se pěkně zapotil než jsem zjistil že to půjde takhle snadno.
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 431
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

Jj, mechoš mi taky říkal že audi otvírá zespoda. U Passatu je rozdíl ten, že má viscospojku, takže je tam o mnoho méně místa.
S2 CFGB DSG
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“