rozvody octavia 3

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

geo píše:Číslo ti neřeknu ale když tehle problém začal bejt aktualání tak náhrada nebyla a origo nám poslal bez ní.
Aha, já si to myslel, že Tě někdo natáhl ... Nevěř tomu, že by origo bylo bez clonky a namontovaný cívky 04L907284, poslední revize je právě to postnutý číslo výše.
https://www.autokelly.cz/Product/VAG-04 ... 1006025585
Obrázek
eec
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 05 kvě 2008, 10:11
Bydliště: SLOVENSKO

Příspěvek od eec »

https://www.pdmauto.sk/produkt/PK06690M ... id=9459899

no ja tam idem dať tuto sadu tak uvidim kabel prehodim mal by tam byť reman contitech je to kit hepu
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Taky možnost.

Jen pro srovnání jejich druhý kit
https://www.pdmauto.sk/produkt/PK06690/178?kod=PK06690
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5464
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Ja sem nedavno robil rozvody daval origo pumpu a byla s clonku
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
eec
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 05 kvě 2008, 10:11
Bydliště: SLOVENSKO

Příspěvek od eec »

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Daml tam tuto sadu HEPU KIT remen continental klatka canada a ina slovakia dve male klatky tak uvidim
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 889
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

ked sa pouzije vodna pumpa bez regulatie, zahrievanie motora je nejako citelne?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

Příspěvek od karell »

Co tam má ta clonku vlastně za význam?? Dik
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14265
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Rychlejší zahřátí motoru, někdo to řeší takhle, někdo odsouvací řemenicí.
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1291
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

karell píše:Co tam má ta clonku vlastně za význam?? Dik
Kvuli emisim, o 5 minut rychlejsi zahrati motoru.
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 889
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

spolahlivost to ma aku? pri poruche nehrozi ze sa motor zacne prehrievat?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 402
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Pokud se clonka sekne pri privreni, zacne se to prehrivat - ted s kodiaqem tahal karavan a teplota pry 120, pumpa ko.
Nekdy se povede, ze se clonka vrati, nejspis kdyz je to studeny, a odpoji se to.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 889
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

cize pre vaccsi pokoj v dusi jemozno lepsie pouzit pumpu bez clonky a to ze sa motor bude o nieco dlhsi eohrievat nejako prehryznut
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 708
Registrován: 23 led 2006, 19:36

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Ale bude špatně v zimě topit...
To je situace!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“