O2 FL CFHF chyba N18
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O2 FL CFHF chyba N18
Je to Octavia 2 FL 2,0 TDi 81kw CFHF...chyba viz obrázek. Má čtyřmístné číslo, což je blbost, proto dávám fotku...auto cukne a rozsvítí se kontrolka...jinak ale jede i nadále pěkně....v akčních členech jsem zkoušel hýbat EGR, to je slyšet vrnět...Auto má najeto poctivých 100tis....že by tak rychle odešel ten ventil N18? a k čemu tam vlastně je, když egr je elektrické a kde se nachází...napadlo mě prověřit dráty nebo hadičky, jestli nejsou nakouslé od kuny...je někde u egr, takže ze spodu? Díky a omluvte mojí neznalost, tenhle motor ještě nemám úplně zmáknutý
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Elektronika klapky egr je jedna věc ale zkontroluj ovládání podtlakove baňky a případně jestli se hýbe měla by být na egru
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ten podtlak přes baňku ale řídí chlazení spalin, ne samotnou recirkulaci řízenou tím elektrickým N18.
No jestli se nepletu, to že se EGR hýbe neznamená, že mechanika je bez vůlí, taky může být to ovládací kolečko na táhle pro páku KO, nebo se to jen seká ... Jestli nesedí požadavek s realitou na nasávaný vzduch, tak pak EGR netěsní nebo se nehýbe tak jak má a problém bude ten převod ... A to pak i může pozice N18 sedět na 100% s požadavkem.
Ty nalítané km jsou jisté? Holt jestli to jezdilo po městě a krátký, tak si holt EGR odpracovalo svý ...
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 403/001027
https://youtu.be/feDWdpwtO_8?t=671
https://youtu.be/KSmuJbMEgKo?t=65
https://youtu.be/32mkk6G6kw0?t=725
https://youtu.be/_DDpRH31gP4?t=67
P.S. - 4193 je v HEX to samý jako 16787 v DEC
No jestli se nepletu, to že se EGR hýbe neznamená, že mechanika je bez vůlí, taky může být to ovládací kolečko na táhle pro páku KO, nebo se to jen seká ... Jestli nesedí požadavek s realitou na nasávaný vzduch, tak pak EGR netěsní nebo se nehýbe tak jak má a problém bude ten převod ... A to pak i může pozice N18 sedět na 100% s požadavkem.
Ty nalítané km jsou jisté? Holt jestli to jezdilo po městě a krátký, tak si holt EGR odpracovalo svý ...
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 403/001027
https://youtu.be/feDWdpwtO_8?t=671
https://youtu.be/KSmuJbMEgKo?t=65
https://youtu.be/32mkk6G6kw0?t=725
https://youtu.be/_DDpRH31gP4?t=67
P.S. - 4193 je v HEX to samý jako 16787 v DEC
no rayx pekne jsi mi to popsal...no kazdopadne vecer az bude volny zvedak vlezu pod auto a omrknu to.....v nejfhorsim pripade tedy co.....cele egr za 10,5 tis? Km by mely byt poctive
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Otestuj to ještě jednou v akčních a koukej přitom na rozdíl na MAF požadavku a realitě, a pak budeš muset to EGR stejně asi sundat, nebo minimálně potrénuješ hadí ruce ...
Sundej pak ten plastovej deklík a prověř ten mechanismus. Má i jen vylejzat ten pin co drží to kolečko s ložiskem v táhlu, viz ten obrázek výše, a paradoxně prý jen na modifikovaných EGR s DQ suffixem (to pak řešila servisní akce s upraveným deklíkem, kde byla vymezená vůle, aby pin už nevylezl, taky takový kutilství přímo pro VAGiny díl 03L 131 540),
nebo holt ložisko KO nebo se to jen tak zasralo, že se to seká.
Z ohledem na cenu práce a přístup k tomu bazmeku na motoru těžko radit, já bych pro sebe kutil a systém řešil opravou, cizímu ale spíš novej ...
EGR se tu docela řešilo, buď origo nebo od Wahlera
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=173955
Jo a plastovej hřeben uvnitř, to taky býval myslím problém a sjížděl se ...
někdo dělával nový zuby z kovu, nebo čína kit
https://www.ebay.com/itm/EGR-VALVE-COOL ... 3068156798
https://forum.skodahome.cz/topic/130189-egr-ventil/
Sundej pak ten plastovej deklík a prověř ten mechanismus. Má i jen vylejzat ten pin co drží to kolečko s ložiskem v táhlu, viz ten obrázek výše, a paradoxně prý jen na modifikovaných EGR s DQ suffixem (to pak řešila servisní akce s upraveným deklíkem, kde byla vymezená vůle, aby pin už nevylezl, taky takový kutilství přímo pro VAGiny díl 03L 131 540),
nebo holt ložisko KO nebo se to jen tak zasralo, že se to seká.
Z ohledem na cenu práce a přístup k tomu bazmeku na motoru těžko radit, já bych pro sebe kutil a systém řešil opravou, cizímu ale spíš novej ...
EGR se tu docela řešilo, buď origo nebo od Wahlera
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=173955
Jo a plastovej hřeben uvnitř, to taky býval myslím problém a sjížděl se ...
někdo dělával nový zuby z kovu, nebo čína kit
https://www.ebay.com/itm/EGR-VALVE-COOL ... 3068156798
https://forum.skodahome.cz/topic/130189-egr-ventil/