Výměna spojky 1.6tdci focus 2

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mili000
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 06 kvě 2015, 07:53

Výměna spojky 1.6tdci focus 2

Příspěvek od mili000 »

Chlapi budu měnit spojku na fordu, jsou tam nějaké zaludnosti na které si dát pozor?
Jak je to s odvzdušněním spojky? Stačí normálně našlapat a odvzdušnit jako u brzd?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Když pominu, že tě admin přesune do jiné sekce tak:

Pokud budeš měnit ložisko, tak nové LUK nejde na původní hydraulické vedení, je potřeba koupit nový typ vedení LUK ze spojkového válce na převodovku.
Je tam záludnost s jedním šroubem pod chladičem voda olej, co spojuje blok s převodovkou, aby si ho vytočil, brání tomu katalyzátor hned pod turbem, borci ale vezmou flexu, upálí hlavičku a pak se šroub už nevrací.
Co se týče odvzdušnění, já buď odsaju podtlakem a nebo nechám gravitačně téct a potom odvzdušňuju tak, že pomocník šlápne na pedál, já zaškrtím hadičku sikama, pomocník zvedne pedál, já povolím kleště, síla přítlačáku prožene kapalinu zpět a takhle několikrát dokola.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zkus pohledat na tubeře, nejlíp kdyby ti někdo poslal manuál, já ho mám v kelly,

když máš postup je to jednodušší jinak budeš maturovat nad kravinkama ;) mi ta stvůra stojí zrovna před barákem tonda tam měnil svíčky, když jsem se díval na ty jeho kreace málem jsem hodil šavli ;)
mili000
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 06 kvě 2015, 07:53

Příspěvek od mili000 »

Děkuji za rady, je tento problém i u ložiska spojkové sady SACHS?
Takže stačí když na odvzdušnovací ventilek připojím velkou injekční stříkačku s hadičkou a podtlakem odsaju ?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To abych řekl pravdu nevím, já jsem i spojku dával LUK, každopádně pokud, tak číslo trubky je 418 0388 10, ono prostě na nový typ ložiska - v autě bylo ještě z výroby, nešla původní trubka nasadit.

Určitě je to dobrá varianta, ale bude potřeba se spojkou několikrát zacvičit, aby se kapalina dostala dolů do ložiska.
auto-point
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 06 kvě 2010, 17:09

Příspěvek od auto-point »

taky problém s ložiskem Luk - nešlo na původní potrubí.
mili000
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 06 kvě 2015, 07:53

Příspěvek od mili000 »

Díky kluci za rady.
Co se týče toho potrubí, jde snadno vyměnit za nové?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jde, ale je dobré ho mít případně u sebe, aby šlo auto dosložit :)

Jinak potrubí dělá i Sachs / 6270 600 001 /, ale ten u svého ložiska / na rozdíl od LUKu / nepíše, že je potrubí potřeba k montáži.
Odpovědět

Zpět na „Ford“