A4 BRD chyba P0674

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

A4 BRD chyba P0674

Příspěvek od roman1648 »

Po startu vyskočí tahle chyba, svítí kontrolka motoru, výkon a vše normální, žhavky nové, zkoušel jsem piny v kabeláži přihnout ale beze změny, je to tak na nový svazek ne ? Jiný tip?
díky
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já bych šel ještě sem https://www.checksum.cz/forum/index.php , má to dpf? aby ta svíčka neměla nějaký řídící modul nebo relátko, že vyměníš kabeláž a nic
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

no, právě...jojo DPF to má samozřejmě
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

relé žhavení nebo kabeláž
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

OK kde je najdu prosímtě - resp. které to je? Č. 442 ?
Kabeláž myslíš svazek na vstřiky a žhavky nebo až někde dál ?
Díky..
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tady bude jednotka žhavení, předpokládám v tom boxu pod stěračema, kabeláž by to mohla být jak v hlavě tak někde po cestě k motoru, ta jednotka hlídá každej žhavič zvlášť, jelikož to jsou ale dost silný žíly, tipnul bych to relé
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

je to největší pravděpodobnost kdo se stím zabýval 1 žhavka 2 relé, dráty jsou silné a ty jednotky neodchází

já měl minulý týden perlu na jedné americe 23 let staré, pojistka žhavení byla v husím krku za akumulátorem, v krku byl ještě silový drát na starter,

červený silnější drát, ten přešel v tenký modrý asi 10 cm který se v případě problému přepálil v husím krku :roll: táková kokotina mě školila celé dopoledne :roll:
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Huml píše:tady bude jednotka žhavení, předpokládám v tom boxu pod stěračema, kabeláž by to mohla být jak v hlavě tak někde po cestě k motoru, ta jednotka hlídá každej žhavič zvlášť, jelikož to jsou ale dost silný žíly, tipnul bych to relé
OK díky Milane mrknu na to
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

mělo by to být relé 457 na pozici 3 , v tý krabici pod stěračema, může v něm být studeňák, jednou jsem dokonce na BKD řešil, že to relé do té 5V svíčky pralo pořád 12V, takže ta samozřejmě hned sfajrovala
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No, to by mohlo být, tady se dělala hlava turbo vyvažovaky a všechny žhavky utaveny špičky... Díky za info
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a byly tam ty žhavky správný, mám pocit jestli pro 16V motory nejsou dva typy
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Milane už jsem z toho nasranej...
Dal jsem nový to relé a začalo to na preskacku házet chybu na všech vlacích... 1..3...znovu 4....
Sly vymazat pak už nic, už bylo pozdě tak jsem se na to vysral...mrknu na to zítra... To je prostě kinda auto toto.. Na o tam maknu to nefunguje.. (wallbash)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Huml píše:a byly tam ty žhavky správný, mám pocit jestli pro 16V motory nejsou dva typy
Koukal jsem na to a máš pravdu...píšou 4,4V nebo 7V ale jako poznám který ??? Dal jsem tam 4,4v teď jsem si dohledal objdnávku z APM 2 týdny zpět,
Já tam dal podle starých NGK který byly všechny ukápnutý ( dělalo se turbo i hlava tady ) takže už někdo přede mnou tam asi dal nesprávný....to se pak fakt motám v kruhu...
(wallbash)

Pak mám ještě problém s usazením/utažením vstřiků
Nový těsnění samozřejmě, začištěný šachty(kuželová sedla), připadám mí že šrouby se natahují...pořád utahuju utahuju a pořád to jde, v tahu se to pak roztřepe a třetí válec podfukuje...
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Pro BRD N10579805 s doporučením NGK, 7V ;) Keramický, křehký ...
Neplést s N10579802, ty jsou na 4,4V ... Ocelový, levnější ...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

OK takže jsou tam teď ty špatný, ještě jsem to jednou prověřoval...pak to nemá hlásit chybu...takže objednal jsem správný a uvidíme no (crazy)
To je prostě taková ta pandořina skříňka toto auto, jednu věc opravíš a objeví se 5 dalších, z ničeho nic přestalo stahovat okno řidiče, přestala jít klima, věci který s tím absolutně nesouvisí...zhasnuly budíky a to to stojí vevnitř takže vliv deště vyloučen, těším se až to odjede do prdele...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“