Tvrdy brzdovy pedal pred nastartovanim

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

misocko píše: noha si teda uzije hlavne ak si na lane :)
piču si užije, pokud jedeš na laně musíš užívat mozek, ten před tebou zapne brzdová světla a ty brzdíš, je o taková simbioza naprosto v pohodě jak když se malé děcko naučí stříhat nechty, pokud taháš blba tak to do tebe našije a je to oničem spálí lano atd ..............
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

misocko píše:neviem ako teraz ale este donedavna platilo ze osobak musis ubrzdit a ukormidlovat aj pri vypadku posilnovacov, bez serva riadenia som na F1 1,9TDi presiel asi 300km (ostrejsie zakruty a parkovanie bolo jak na PV3S); bez posilnovaca brzd len 45km , treba si davat pozor a noha si teda uzije hlavne ak si na lane :)
Ano, to máš pravdu, ale jde o ten šok, kdy najednou řidič mžikově propadne panice, že je bez brzd a přitom stačí na to dupnout..Mě kdysi neočekávaně chcípalo auto, samozřejmě ztvrdne volant a brzda jde tak 2-3 než je to beton..Tak říkám ženě, jakmile uvidíš, že se ti najednou rozsvítí kontrolky/jezdí ráda z kopce na volnoběh/tak počítej s tím, že se ti "jako" zasekne volant a "nebude" to brzdit. Tak si uvědom, že jsi jako v tanku a musíš zabrat..zaber volantem a na brzdy dupni vší silou..Sice jí to potkalo asi dvakrát, ale zvládla to, protože ví, co to je když se hřebec zblázní a nejde zastavit...Tam se musí jen VŠÍ SILOU táhnout za opratě a je to buď anebo... :D
nepropadat panice...
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

lano je dávno mrtvé. v tom provozu se cvokama všude kolem už jen tyč...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já dnes zkusil půl roku starou koktu a má podtlak na jedno šlápnutí po dvou hodinách stání, pak je tvrdý jak bude možnost že náhodou auto bude stát delší dobu zjistím, manželka ale na prdeli neposedí :roll: ;)
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

slovacek.milos píše:piču si užije, pokud jedeš na laně musíš užívat mozek, ten před tebou zapne brzdová světla a ty brzdíš, je o taková simbioza naprosto v pohodě jak když se malé děcko naučí stříhat nechty, pokud taháš blba tak to do tebe našije a je to oničem spálí lano atd ..............
my dvaja si zjavne nerozumieme, noha si uzije prave to ze na brzde musis byt aby si drzal lano podla moznoasti napnute a aj jemne pribrzdenie si vyzaduje silu - takze noha si uzuje , znamena ze po 40km v nasich kopcoch ma uz riadne bolela (lano som neutrhol ani nic neodpalil aj napriek tomu ze ma tahala ženska ) :D

co sa tyka podtlaku, mal som teraz 17 rocnu fabiu odstavenu 3 tyzdne bez nastartovania, prve zosliapnutie brzdy bolo zjavne s posilnovacom, dalsie uz bol pedal tvrdy (a baterka vybita , ale to s tym nesuvisi)

co sa tyka soku z tvrdej brzdy, skor ma prekvapilo ked som isiel asi 90 a tesne pred 90° odbockou som slapol doprazdna, pedal na podlahe a nic, neverili by ste ako rychlo som zacal pumpovat :D , nastastie sa chytil jeden okruh a nejako som to dal.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="misocko"][quote="slovacek.milos"

my dvaja si zjavne nerozumieme,

nevím proš by sme si nerozuměli, pokud noha nestíhá ve tvých kopcoch, si tak sem tam kopnu kvalt a ten podtlak si doladím podle chuti ;)
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2008, 07:25

Příspěvek od Richi »

Jo táhnout na laně. To mi umřel zámek na volantu a nešlo otočit klíčkem, nešlo zapnout elektriku.
A nikdy bych nevěřil, že čím novější auto, tím větší debil. A O2 je opravdu debil auto, protože s nezaplým klíčkem nejde nic. Nic.
Netroubí to, nesvítí brzdy, opravdu super.
Říkam bacha na brzdy, bez posilovače mi to nebrzdí. Jasný, buď v klidu.
Na první křižovatce mi zastaví jako by nic. Rval jsem brzdu jak to šlo, ale bez pomoci ruční bych nezastavil. A když se zase rozjedeme nemůžu troubit, nemůžu blikat, můžu jen řvát vzteky co je to za pako a rozhazovat rukama.
Tak alespoň v zrcátku mě viděl řádit, tak zastavil a pak už jsme to dali. :D

EDIT: Dálkový vlastně použít lze.
Naposledy upravil(a) Richi dne 25 říj 2018, 22:14, celkem upraveno 1 x.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw.
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

To je fajn, no mám osobnú skúsenosť s debilkom ktorý má ťahal (bol som v E38 BMW (2tony hrôzy)) a nebrzdilo to fakt vôbec bez posilovaca+ nulová ručná ako na každom druhom BMW...

Mohol som robiť čo som chcel, kokot išiel svoje a ja som mával ako pako...
Potom som zistil že mal sluchátka v ušiach a hudbu v nich naplno :D (LOL)

Je to o súhre, ale lano už nepoužívam. Tyč je istota :)
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

slovacek.milos píše: si tak sem tam kopnu kvalt a ten podtlak si doladím podle chuti ;)
Motorom uz starter nepretocil, ojnica uz nebola v pieste ale niekde opreta o blok :D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

adrian_B píše:To je fajn, no mám osobnú skúsenosť s debilkom ktorý má ťahal (bol som v E38 BMW (2tony hrôzy)) a nebrzdilo to fakt vôbec bez posilovaca+ nulová ručná ako na každom druhom BMW...

Mohol som robiť čo som chcel, kokot išiel svoje a ja som mával ako pako...
Potom som zistil že mal sluchátka v ušiach a hudbu v nich naplno :D (LOL)

Je to o súhre, ale lano už nepoužívam. Tyč je istota :)
Je to o souhře a když to dotyčný neumí, nebo se bojí, tak ať jede vepředu, to snad většina umí , ne? Jen mu říci, že nesmí zapomínat, že má něco za sebou a musí s tím počítat. Ale jet bez brzd, to je něco jiného, to je sebevražda.. Mě takhle "vozí" žena a není problém..Samozřejmě v nějakém těžším provozu to chce oba zkušené piloty, ale jinak bych se nebál...Tyč je samozřejmě určitá jistota, ale může nadělat větší paseku než lano, např. zlikvidovat nárazník ....
nepropadat panice...
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

ahoj na b6 mi trochu syči brzdový posilňovač vo vnútri pri pedáli
funguje normálne, no skoro ztvrdne pedál po vypnutí
je tam nejaké tesnenie ?
alebo nový posilňovač?
vďaka
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="stanomx"]ahoj na b6 mi trochu syči brzdový posilňovač vo vnútri pri pedáli

žádná chyba druhý posilovač ;)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ked stlacis brzdu tak na cas kedy je brzda stlacena tak prestane sycat ? Kazdopadne ak syci vnutri tak na 99% novy posilovac. Tiez sme to riesili na Tourane
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“