občas nežhaví nestartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

zelyvel
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 20 říj 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, Jindřichův Hradec

Příspěvek od zelyvel »

mám, ale ta druhá je ještě menší (navazuje číselně na tu první větší), 120 pinů tam určitě nemám, myslím, že poslední pin je něco kolem 80. Doufám že se bavíme o svorkovnici přímo na jednotce a není tu ještě jiná o které nevím.
zelyvel
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 20 říj 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, Jindřichův Hradec

Příspěvek od zelyvel »

mám tam jen 80 pinů a konektory a řj vypadají takto:ObrázekObrázek

jaký pin mám tedy proměřit na napájení? Snažím se něco vyčíst ze schémat ale moc moudrý z toho nejsem :?

jinak řídící jednotka je tam 038 906 018 BT.

a ještě jsem teď zjistil, že když ručně zmáčknu kotvičku na relé 109 při vypnutém klíčku, slyším jak se čerpadlo nastaví - ale opět ne vždy, jen někdy (1 z 10), stejně jako při zapínání klíčku třeba.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

No, když vidím jak jednotka zoxidovaná zvenku, aby nebyla chyba v ní.
Konektory jsou sice sůché, ale neteče plastama pod stěračema zbytečně na jednotku?
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Není to chipnute alebo nejaka úprava flash pamäte? Teplý štart a podobne... Tie jednotky sú pajkovacie a pár som ich už letoval po "upravcoch" čo nevedia letovať. Chyba sa prejavuje podobne... Auto hocikedy chcipne, nejde naštartovať, nedá sa spojiť s jednotkou ;)
zelyvel
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 20 říj 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, Jindřichův Hradec

Příspěvek od zelyvel »

jednotka je zoxidovaná a to už je relativně očištěná, předtím to bylo peklo. Ale konektory jsou opravdu čisté a suché. Snad tam neteče, kanálky by měly být čisté... řj to klidně může být, ale potřeboval bych tedy nějak proměřit jestli do ní teče proud, když evidentně pak z ní už nic neteče, ale který je ten správný pin :? odkud by ten proud měl jít, z relé 109?

ŘJ je alespoň za mě určitě origoš, mám jí venku poprvé a měla by to být čistá série. Jak jsem psal, auto už mám dost dlouho...
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Otevři jednotku jak ti radí adrian_B a bude jasno jestli se v ní někdo vrtal a jestli je to zdroj tvojeho problému.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9271
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Obrázek
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9271
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Obrázek
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
zelyvel
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 20 říj 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, Jindřichův Hradec

Příspěvek od zelyvel »

díky moc, chápu to správně, že mě zajímá především proud na pinu 42? nebo i 34 a 17?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

řj motoru ti přes pin 42 ovládá relé 92 a to relátko je jen na žhaviče bez toho nastartuješ
zelyvel
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 20 říj 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, Jindřichův Hradec

Příspěvek od zelyvel »

teď jsem při zapnutém klíčku proměřil všechny piny na (do řj NEzapojeného konektoru) a napětí mám na pinech 9, 17, 19, 21, 33.

řj jsem rozebral a pohledově to nevypadá na jakýkoliv předchozí zásah.

díky
zelyvel
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 20 říj 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, Jindřichův Hradec

Příspěvek od zelyvel »

tak napětí na pinech je evidentně správně, protože jsem si půjčil stejnou řj od kamaráda a s ní vše funguje perfektně. čili řj na výměnu.

děkuji všem za rady
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“