Zdravim pani uz dlhsiu dobu riesim problem s hybridom VB vo zvodoch BXE.... Turbo dosiahne pozadovanu hodnotu tlaku az v cca 2700 ot .... ked ho softverovo zavriem na spodku v mape N75 nic sa nezmeni.... Turbo je kupovane z turbopoweru a je to uz druhy kus... na prvom turbe som po suhlase turbopoweru skusal krutit aj s cervikom ale nepomohlo to alebo len velmi malo, nasledne mi poslali nove turbo ktore sa ale chova presne tak isto.... seriove turbo nabiehalo okolo 2000 ot.... po nastartovani tiahlo zatiahne az na cervika a pri teste akcnych clenov chodi hore dole pekne a plynulo... zaslepil som aj egr softverovo a ked nepomohlo tak nasledne aj hardverovo hore medzi sanim a egr no stale je to to iste.
pripajam log
https://uloz.to/file/4M7q7mHbNK1f/bxe-h ... -seria-csv
Vdaka za pomoc
BXE Hybrid VB netaha od spodu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Prečo v tejto dobe niekto siahne po VB alebo ešte lepšie po hybride, veď už máš toľko možností a toľko oveľa lepší túrb ktoré sa tam dajú dať ako VB ..
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
jestli sériové turbo nabíhalo ve 2000 ot, tak je tam něco špatně
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série