BXE Hybrid VB netaha od spodu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
sakalll3
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 22 led 2009, 20:02

BXE Hybrid VB netaha od spodu

Příspěvek od sakalll3 »

Zdravim pani uz dlhsiu dobu riesim problem s hybridom VB vo zvodoch BXE.... Turbo dosiahne pozadovanu hodnotu tlaku az v cca 2700 ot .... ked ho softverovo zavriem na spodku v mape N75 nic sa nezmeni.... Turbo je kupovane z turbopoweru a je to uz druhy kus... na prvom turbe som po suhlase turbopoweru skusal krutit aj s cervikom ale nepomohlo to alebo len velmi malo, nasledne mi poslali nove turbo ktore sa ale chova presne tak isto.... seriove turbo nabiehalo okolo 2000 ot.... po nastartovani tiahlo zatiahne az na cervika a pri teste akcnych clenov chodi hore dole pekne a plynulo... zaslepil som aj egr softverovo a ked nepomohlo tak nasledne aj hardverovo hore medzi sanim a egr no stale je to to iste.

pripajam log

https://uloz.to/file/4M7q7mHbNK1f/bxe-h ... -seria-csv

Vdaka za pomoc
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Vrátit peníze a jdi jinam pro turbo....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Prečo v tejto dobe niekto siahne po VB alebo ešte lepšie po hybride, veď už máš toľko možností a toľko oveľa lepší túrb ktoré sa tam dajú dať ako VB ..
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
sakalll3
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 22 led 2009, 20:02

Příspěvek od sakalll3 »

VB asi preto ze som ho mal predtym v aute a bol som spokojny.... a hybrid asi preto aby bolo plug and play a dalo sa v pripade potreby zamenit bez uprav nazad na seriove...

tvoja odpoved asi nebola velmi k veci ale tak dobre ... skus mi odporucit nieco ine s minimom hw uprav....
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

teraz cez vikend som experimentoval s hybridom a menil som vyfukove hriadele od roznych vyrobcov a bol medzi nimi dost velky rozdiel v nabehu a stabilite.
Na trhu je tolko srackovych dielov, ze clovek uz nevie co kupit...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jestli sériové turbo nabíhalo ve 2000 ot, tak je tam něco špatně
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Jandysss
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 11 pro 2011, 16:26

Příspěvek od Jandysss »

Vačka + hydra KO. Málo se otvírají ventily a tím je motor uškrcenej, vyměň oboje (prodávají se výhodné sady) a uvidíš jak to ožije.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“