3.2 FSI škube (servisy už mě odmítají)

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jsme v Čechách, ale je tady pravidlo, že si lidé nerozumí..Někdy mi připadá, že neumí pořádně číst, ale umí nadávat. Já nezpochybnil drát jako takový, ale mám prostě jiný názor na přístup k opravě. Ty máš také jiný, bohužel na rozdíl ode mě ti to vadí. Patrně jsi jen klouček jedináček, nebo jsi sotva vykoukl z bavlnky a nejsi zvyklý na jiný názor, možná u toho i dupeš nožičkou.. Měl bys vědět, že i špatný názor může člověka posunout vpřed, protože mu ukáže zdánlivě slepou cestu..Ale na to hold ještě potřebuješ čas... :)
nepropadat panice...
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

jericho-3 píše: Fakta nám říkají jedno, motor jezdil místo na doporučený 98 octanový benzin na 95 -ku..Žádné aditivy, zda někdo vůbec někdy měnil svíce se neví, zda se někdo někdy na ně podíval jak válce pálí , taky ne. A že by dráteníci ve všech servisech byli pitomci, to asi ne. Možná kouknout kamerkou do válce,zda by něco ukázalo při otevřených ventilech..
Nauč se číst ať porozumíš, co je tu napsáno, zmínka je hned v prvním příspěvku autora vlákna. Pokud se OBD nelíbí info od lambd, asi je to bude chtít zkouknout, stejně tak, jako tlak paliva na railu, kde to podle mě začalo a skončí asi u vstřiků, případně tomu "pomáhá" odvětrání co tu zmínil Huml.
Tlak od podavačky prověřili ale dál nepostoupili a rovnou měnili jen vysokotlaký, aniž přes DRÁT koukli, co to na railu hlásí v live ..., že "Prý tam možná jde stále moc velký tlak paliva" ... tak asi tak to řeší automechanici v ST s drátem ale furt naslepo ... :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Nečtu to moc pečlivě, ale 350000km u přímého vstřiku mne táhne úplně jinam. Ale pokud je to jak píšeš, tak to přesně ukazuje na kvalitu dráteníků u nás...Můj kamarád to označuje, než se auto pořádně zastaví v dílně, už se jde pro peníze.. :(
nepropadat panice...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Gratuluji z normálního tématu je stoka kterou nikdo nebude číst.Stojí vám to za to?Degradujete celé fórum místo pomoci zde jen plkáte až na některé.Admin by v těchto případech měl zasáhnout protože je to tu už téméř v každém téma.Je to smutné jak dp jde pod vodu kvůli pár jedincům co neví co s volným časem.Přeberte si to po svém a pokud nemáte co k tématu tak mlčte prospěch z toho bude mít každý tazatel o pomoc.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já se omlouvám, jen jsem řekl svůj názor, bohužel patrně špatný..
nepropadat panice...
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Jerichi, tvoj názor je vyjadrený v každom jednom jedinom vláke tohto fóra a nikdy sa netýka témy, kiež by si poradil a nekecal to isté dokola.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 709
Registrován: 23 led 2006, 19:36

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Někdo nemá co dělat, tak píše bláboly...
Ti, co mají, tak se tu moc neobjevují...
To je situace!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A co vy dva, proč nenapíšete váš názor? Pořád někdo poučuje, ale skutek utek. Já se nazývat diagnostik, tak napíšu majiteli, kde je chyba a je to..
nepropadat panice...
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 709
Registrován: 23 led 2006, 19:36

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Bohužel věštit z koule neumím...
To je situace!
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“