3.2 FSI škube (servisy už mě odmítají)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jsme v Čechách, ale je tady pravidlo, že si lidé nerozumí..Někdy mi připadá, že neumí pořádně číst, ale umí nadávat. Já nezpochybnil drát jako takový, ale mám prostě jiný názor na přístup k opravě. Ty máš také jiný, bohužel na rozdíl ode mě ti to vadí. Patrně jsi jen klouček jedináček, nebo jsi sotva vykoukl z bavlnky a nejsi zvyklý na jiný názor, možná u toho i dupeš nožičkou.. Měl bys vědět, že i špatný názor může člověka posunout vpřed, protože mu ukáže zdánlivě slepou cestu..Ale na to hold ještě potřebuješ čas...
nepropadat panice...
Nauč se číst ať porozumíš, co je tu napsáno, zmínka je hned v prvním příspěvku autora vlákna. Pokud se OBD nelíbí info od lambd, asi je to bude chtít zkouknout, stejně tak, jako tlak paliva na railu, kde to podle mě začalo a skončí asi u vstřiků, případně tomu "pomáhá" odvětrání co tu zmínil Huml.jericho-3 píše: Fakta nám říkají jedno, motor jezdil místo na doporučený 98 octanový benzin na 95 -ku..Žádné aditivy, zda někdo vůbec někdy měnil svíce se neví, zda se někdo někdy na ně podíval jak válce pálí , taky ne. A že by dráteníci ve všech servisech byli pitomci, to asi ne. Možná kouknout kamerkou do válce,zda by něco ukázalo při otevřených ventilech..
Tlak od podavačky prověřili ale dál nepostoupili a rovnou měnili jen vysokotlaký, aniž přes DRÁT koukli, co to na railu hlásí v live ..., že "Prý tam možná jde stále moc velký tlak paliva" ... tak asi tak to řeší automechanici v ST s drátem ale furt naslepo ...
Gratuluji z normálního tématu je stoka kterou nikdo nebude číst.Stojí vám to za to?Degradujete celé fórum místo pomoci zde jen plkáte až na některé.Admin by v těchto případech měl zasáhnout protože je to tu už téméř v každém téma.Je to smutné jak dp jde pod vodu kvůli pár jedincům co neví co s volným časem.Přeberte si to po svém a pokud nemáte co k tématu tak mlčte prospěch z toho bude mít každý tazatel o pomoc.
Jerichi, tvoj názor je vyjadrený v každom jednom jedinom vláke tohto fóra a nikdy sa netýka témy, kiež by si poradil a nekecal to isté dokola.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 709
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 709
- Registrován: 23 led 2006, 19:36