ne myslel jsem transmission control modul jednotka automatu
Na k-lince by ještě krom abs a převodovky měla byt komfortka, motorovka, parkovací asistent, klimatronik...pokud jsou osazeny. podle schematu. To nic nemení na tom, že jednotky mezi sebou budou sdílet data po canu...
Jedna ta ABS je zaručeně funkční? Mely by bejt i stejný čísla...
Pokud bude haprovat can, nejjednodussi jak to prověříš je odpor na canech v obd zásuvce....pokud je can vedení ok má cca 60ohm...pokud přerušený tak kolem 120ohm. K-linka v obd, nebo u abs nesmí mít 0V (zkrat na kostru), ale ani ne 12v (problém v některých neorigo rádiích zkrat na +)
Podle schéma by se okruh canu mel uzavírat v budíkach a právě v jednotce převodovky, ale prověřený u passata to nemam...
Pokud je ta komunikace nabouraná nějakou jednotkou, dá se to pak ještě poznat na osciloskopu...jak vypadá ten signál normálně a jak po odpojování ruznych jednotek...
Napětí na canech proti kostře jsi měřil, to by mohlo byt ok.
na tu převodovku jsem se ptal z toho důvodu, že pokud jsem to dobře pochopil ...když máš vše zapojený, vyskakuje na vagu závada can bus pohonu...
Passat B5,5 po 2002 ABS zapojeni na stole.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Přátelé děkuji za rady k tomuto.
ABS komunikuje.
Pomohl kabel K-line bokem a radou ze ohm by mezi CAN mělo být cca 60. Jelikož cely auto mělo cca 71ohm jen ABS kolisalo.
Jinak důvod byl asi 8cm dlouhý texak držící podběh a plast kryt kolem tyčky řízení.
Jenže teď mám problém ze tedy komunikuji ale chyba jednotka chybně kodována a žádné kódování nepřijme.
ABS komunikuje.
Pomohl kabel K-line bokem a radou ze ohm by mezi CAN mělo být cca 60. Jelikož cely auto mělo cca 71ohm jen ABS kolisalo.
Jinak důvod byl asi 8cm dlouhý texak držící podběh a plast kryt kolem tyčky řízení.
Jenže teď mám problém ze tedy komunikuji ale chyba jednotka chybně kodována a žádné kódování nepřijme.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Tak snad vyřešeno. Z PR kódu vypočítání přístupový kód 09557 a pak kódování 04257 a snad ok. Teď složit vše to vytrhano jet se projet jízdní test a mělo by to být.
Hmmmm po vypnutí zapnutí klicku kódování opět 00000 no vyskousim až se budu moci projet a udělat hned natočení volantu.
Ještě jsem zjistil ( při pokusech) že budiky které tam jsou ( polodot) 3B0 920 827A nerozsvítí kontrolku tempomatu, úplně stejné včetně čísla kontrolku rozsvítí a jiné bez displeje taky. Zkoumal jsem to jen pro svou zvědavost a zjistil jsem že diodě chybí kostra. Co kontrolku rozsvěcí?? CAN?? Nebo “drát” ???
Hmmmm po vypnutí zapnutí klicku kódování opět 00000 no vyskousim až se budu moci projet a udělat hned natočení volantu.
Ještě jsem zjistil ( při pokusech) že budiky které tam jsou ( polodot) 3B0 920 827A nerozsvítí kontrolku tempomatu, úplně stejné včetně čísla kontrolku rozsvítí a jiné bez displeje taky. Zkoumal jsem to jen pro svou zvědavost a zjistil jsem že diodě chybí kostra. Co kontrolku rozsvěcí?? CAN?? Nebo “drát” ???
Naposledy upravil(a) hansdob dne 15 zář 2020, 16:24, celkem upraveno 1 x.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
ke kontrolce tempomatu. dvoje shodný budíky polodot a jedny jen s ukazatelem zarazeného stupně automatu
jeden polodot a ty s ukazatelem rozsvítí kontrolku tempomatu hned po přesunutí do polohy ON a vpnoupopřesunutí do OFF
aktualní polodot se stejným číslem jako ten druhý rozsvítí kontrolku až po jeho aktivaci (při tom kdy se na tempomat jede) a vypne se ihnet jak se sešlápne brzda či se vypne tempomat.
to jen tak pro info.
jeden polodot a ty s ukazatelem rozsvítí kontrolku tempomatu hned po přesunutí do polohy ON a vpnoupopřesunutí do OFF
aktualní polodot se stejným číslem jako ten druhý rozsvítí kontrolku až po jeho aktivaci (při tom kdy se na tempomat jede) a vypne se ihnet jak se sešlápne brzda či se vypne tempomat.
to jen tak pro info.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K