Emisna - nevyhovuje

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Ked bude trhlina na zvodoch tak to bude prisavat kyslik a oblbovat lamda sondu a bude ti to chlastat. Ked nekde az za lamda sondu tak sa nestane nic ale bude bude vetsia hodnota kysliku ve vyfuku a nevyjde ti hodnota lamda proto sa este ked sa dalo pricpaval vyfuk hadru na emisnej.
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="RAPIDmen"]-na SVK na tu birokraciu zvykol, že tu riešia všetko nepotrebne a velke veci sa nehybu, nikdy si nezvykej, když tě zavřou do kriminálu musíš si zvykat abys přežil. ale svoboda je o tom že si můžeš dělat co chceš,

deš pracovat do D vrátiš se a propadne ti stk, musíš vládě zapatit 400 e za to že pokud ti propadne stk musíš hned odevzdat značky :roll:
nikdy si nezvykej a bojuj za svobodu ;)
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1362
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Přesunuto. Ty "politická moudra" nahoru do fóra nepatří.
Člověk se pořád učí.
fero
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 19 říj 2006, 06:12

Příspěvek od fero »

velmi by pomohla ta teplota pri druhom merani,ak pri stupajucej teplote oleja
stupa aj HC,potom je motor vybehany,niekedy na chvilu pomoze novy katalyzator nova lambda sonda,vyfuk vyskusas aj sam ak pri nastartovanom aute ti niekto zatka vyfuk,ale fest a druhy pocuva potrubie kde syci.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Trochu sa pridám s otázkou, ROMEK - ty si spomínal že máš analyzátor výfukových plynov - aký? Alebo viete niekto poradiť niečo cenovo výhodné a funkčné/spoľahlivé čo vie zmerať HC a CO? U nás to začína byť s EK stále ťažšie a potrebujem vedieť zákazníkovi aspoň orientačne povedať či má význam ísť na EK alebo nie...
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

Marek001 píše:Trochu sa pridám s otázkou, ROMEK - ty si spomínal že máš analyzátor výfukových plynov - aký? Alebo viete niekto poradiť niečo cenovo výhodné a funkčné/spoľahlivé čo vie zmerať HC a CO? U nás to začína byť s EK stále ťažšie a potrebujem vedieť zákazníkovi aspoň orientačne povedať či má význam ísť na EK alebo nie...
To by aj mna zaujmalo pripadne keby kupiš Tak som z Valaskej Belej kusok od IL/TN stran a z mojimy 6tymi kocapkami by som chodil vždy na test pred EK :D
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Ja sem dostal do daru od jedneho pana kery už je na duchode mal kedysi stanicu na meranie emisii. Je to GATS NDG 1000 do roku 2016 bola schvalena na pre STK. Je to kombinovaný motortester s analyzatorem.

Davajte si pozor aby vam nekdo nepredal nefunkčný prístroj na bazosi sa sem tam neco objaví.

toto vyzera celkom dobre

Kód: Vybrat vše

https://stroje.bazos.sk/inzerat/115397134/analyzator-spalin-a-koure-gutmann-hella-gm3.php 
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Dík za info. Rozmýšlal som niečo kompaktnejšie ale ani toto nevyzerá zle aj cena je fajn, uvidím...
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

Tak emiska prešla na tej starej 5ke bmw...pretesnil som cele sanie,vyfuk,dal preventivne novu Bosch sondu.vymenil klapku,volnobežny ventil,odstranili sa všetky netesnosti všetkeho ale volnobeh bol stale nad limit ktory je povoleny ba dokonca zohriaty motor mal o niečo vyšie otačky ako stredne ohriaty. Už som chcel menit RJ lebo už ma nenapadalo čo dalej... nakoniec som vyskušal taku fintu pozapinat všetky ale že všetky spotrebiče od radia ,cez stropne svetla ,hmlovky dilakove vyhrevy a motor skludnil ,,,Povedal som to hned technikovy na EK že budu asi vyšie otačky a že pomože zapnut zataže...trapil sa stym na linke asi pol hodiny ...nakoniec to pozapinal všetko :)
Ručičku na teplote oprel až do červeneho čo som predpokladal ked to bzučalo bez pohybu a ta Visca moc už netoči..ale urobil to :) Vravel že ten kat musel byt fest zohriaty aby hodnoty šli dole ,,,ale zase na dva roky pokoj na dalšiu EK objednam aj kat nech sa netrapia tolko stym :) DAkujem všetkym čo pomohli
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

ahojte, probelm s dašim mojim autom odtahovka renault master , vysoka dymyvost motor 2,5TD. pri bežnej jazde ked je zahriate nejde z vyfuku ani tuk... ako na novom aute pomaly :D ale technik tomu vždy dal cez 4tis a vyhrklo par sadzi (ano pred meranim som tomu daval riadnu sodovku nech to povypluva a fest prehrial motor /vyfuk ale aj tak nepomohlo) auto je bezkat, uvažujme ako znižit tu dymivost motor a vstreky su mylsim v poriadku ked to porovnom z inymi autami vtom veku čo poznam je to na mile daleko, ale aj tak nestačilo to ,uvažujem že by sa dal katalyzator aj napriek tomu že tam nemusi byt a auto je nekat. mate skusenot stym resp. volake doporučenia naftu davam premiovu a Vifkujem zimnym aj vo vačšom pomere .Obrázek
Editujem to tu po skoro 2mesiacoch... tak nakoniec som to ešte raz rizkol, vytankoval staru naftu, dal som tam Shell V-Power. zhodil vyfuk od turba na Bez-kat auto navaril dva katiky jedne Uni z benzina hned za turbo a druhy novy Bosal na diesel namiesto koncoveho tlmiča,,, cestou na EK podlažka 120KMH na rovninkach hodnota dymivosti pre moje auto je ustanovena na 2,63. Prve meranie bolo 5.11 čiže raz tolko a teraz uspešne druhe meranie to zrazilo na 1,84..čiže kvalitna nafta a hlavne aj tie zachytne katiky to pomohli a 30ročny vehikl zase brazdi cesty po ofiko emisnej :D
Naposledy upravil(a) RAPIDmen dne 06 srp 2021, 15:25, celkem upraveno 1 x.
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jde tam moc nafty nebo málo vzduchu. Buď ubrat naftu na čerpadle aby to prošlo, zkontrolovat vzduch filtr , popřípadě unik nebo netěsnost od turba. Ale jinak při plném plynu černě zakouřit byla častá věc, pokud se to stáhlo motor zase nejel. Možná by stálo zato, dle čerpadla, které tam je, ubrat přetlakovému korektoru -Bosch, aby nedal tolik nafty. Jinak u Roto čerpadla /Lucas /se stávalo, že prdla membrána v čerpadle , která podle tlaku z turba přidávala naftu a motor si přisával naftu z čerpadla. Ale netuším, co je to za typ motoru, protože Renault používal i jiné motory..Ale princip je stejný..
nepropadat panice...
volvo pan
Přispěvovatel
Příspěvky: 171
Registrován: 14 kvě 2021, 22:29
Bydliště: zapad

Příspěvek od volvo pan »

kdyby praskla membrana na cerpadle,tak to bude hulit min,ne?resp min nafty tam pude a min to jede tudiz si tipnu ze i min koure. Kdysi se do avie davala kvuli emisim bionafta,mozna nakej aviatik potvrdi.Jestli ještě žijou :) Nafta z ciziny by taky mohla pomoct,fr,be,lux super cena jako bonus,nebo i aus,to mas kousek,ne.Nakej kolega odtahovkar ti to priveze,nebo s td jezdis ven? Ubrat na cerpadle je taky dobrej napad,jak pise jericho,po stk vratiš.To je mech cerpadlo naky stary iveco motor bych tipnul takze starej bosch asi. Možna je ještě natvrdo zapnutej predvstrik na studenej start,bejvalo to automat na termostat,jenže to nekdy neslo,tak se to zaplo nafurt.kor kdyz to melo neco za sebou.Tady u nas bejvaj v technicaku kolikrat napsany pičoviny u emisi a pak na stk se drzi striktne jen toho,co je tam napsano. U euro jedna hodnoty jak euro 4 treba.Driv to nikdo neresil a ted mas o zabavu postarano..Nevim,jesi to tak mate taky,tipnu si,ze jo :) Zkontroloval bych to v zastoupeni pro sichr a tam by to taky meli potvrdit pokud je to blbe.
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

Tak co třeba začít vyčtením paměti závad a hodnot ? Vyčistit váhu vzduchu ? Zkontrolovat lambda sondy, renault bude určitě mít minimálně dvě.

A bez katalysátoru bude kouřit stejně vždycky, podle mě technik potřeboval někoho vyrazit, protože mě příjde divný chtít po autě bez filtrů aby nekouřilo.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

WOB píše:Tak co třeba začít vyčtením paměti závad a hodnot ? Vyčistit váhu vzduchu ? Zkontrolovat lambda sondy, renault bude určitě mít minimálně dvě.

A bez katalysátoru bude kouřit stejně vždycky, podle mě technik potřeboval někoho vyrazit, protože mě příjde divný chtít po autě bez filtrů aby nekouřilo.
no zabudol som možno dodat je to rok 1993 bez RJ čisto mechanika.
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Chlapi mám k emisím jeden dotaz, můžou posunutý rozvody u PD ovlivnit výsledky měření ?
Dnes jsem absolvoval emise a technickou a emisema to prošlo jen tak tak a pak jsem si blbec vzpomněl, že když jsem s tím před pár měsíci laboroval a nastavoval rozvody jinak než na přípravky aby mi klesla spotřeba na volnoběh, tak jsem to nechal tak a zapoměl to vrátit na ty přípraky a dnes se s tím technik dlouho trápil než ho to pustilo dál.
Tak by mne zajímalo, zda to mohli ovlivnit ty posunutý rozvody a nebo už jsou vstřiky prostě v prdeli.
Schválně jezdím poslední dva měsíce jen na Max motion od OMW, ale i tak jsem na emisích dopadl hůř jak posledně.
Vím že jeden vstřik asi nebude prášit jak má, protože po vyčištění v ultrazvuku byly na špičce vypálený důlky, ale jen by mne zajímal vliv nastavení rozvodů.
Protože na přípravky jsem dle diagnostiki nebyl na nule ani omylem, na volnoběh to mělo vysokou spotřebu a tak jsem si s tím zkusil hrát a nastavit to tak aby to na volnoběh moc nežralo, ale zároveň to nebylo moc líny při jízdě.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“