Častá regenerace 2.0 tdi 135 kw CUNA

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 25 lis 2013, 21:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od marfan »

Keď ti to regeneruje po 100km tak to musí podľa niečoho počítať zanesenie spáliteľného popolčeka.

Niekto tu na fóre už písal, že sa to počíta so Spotreby, odchylky vstrekovaného množstva a od diferenčného tlaku DPFka.

Takže ak máš vstreky OK, tak buď jazdíš čisto mesto alebo potom DPF je už na konci životnosti.



Ja mám odsledované, že ak jazdím svižne tak medzi regeneráciami najazdím viac km.
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

marfan píše:Keď ti to regeneruje po 100km tak to musí podľa niečoho počítať zanesenie spáliteľného popolčeka.

Niekto tu na fóre už písal, že sa to počíta so Spotreby, odchylky vstrekovaného množstva a od diferenčného tlaku DPFka.

Takže ak máš vstreky OK, tak buď jazdíš čisto mesto alebo potom DPF je už na konci životnosti.



Ja mám odsledované, že ak jazdím svižne tak medzi regeneráciami najazdím viac km.
A může to být např od špatně nastavených rozvodů?
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 25 lis 2013, 21:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od marfan »

Možno aj ano.


Neviem ti povedať, nie som mechanik.

AK by boli zle nastavené rozvody nebol by aj chod nejaký iný ? Prípadne aj výkon ?
Uživatelský avatar
maros4341
Aktivista
Příspěvky: 1082
Registrován: 23 led 2006, 14:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Michalovce SK

Příspěvek od maros4341 »

pri výmene rozvodov v týchto autách je problém, že mechanici si uľahčuju robotu a následkom je poškodenie a upchatie trubiek k snímaču odchylky tlaku DPF. Doporučujem skontrolovať prípadne vymeniť.
Druhý problem je vypínanie rôznych závad zmenpou Sw riadiacej jednotky.
Počítadlo flašhovaní nie je smerodatným, nakolľko už existuju možnosti prehratia SW aj bez rozoberania ECU bez vplyvu na počítadla.
Takže nahrať originalny sw do ECU motora a skontrolovať trubky k snímaču odchylky tlaku DPF, prípadne počas regenerácie aj pribieh teplôt na snímačoch a následne vyhodnotiť funkčnosť DPF
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

Source píše:Skus si dat v jednotke motora Advanced ID ci tam nenajdes programing attempt

Bylo to někdy flashované?

Obrázek
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 25 lis 2013, 21:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od marfan »

Takze kod motora je CUPA a nie CUNA.

Konstrukcne su to rovnake motory ale CUPA nema dve EGR, prestavovac vaciek, cize zla funkcnost EGR by nemala ovplyvnovat zanesenie pretoze ak je DPF v poriadku a cisti ako ma tak aj keby je stale otvorene tak spaliny idu bez sadzi naspat.

Odchylky vstrekovania mas ake ? Ja som nedavno menil dva vstreky a motor celkovo ide lepsie a predlzila sa vzdialenost medzi regeneraciami.

Vela oleja ti to nezerie ?
Skusil by som este odpojit hadicku od diferencneho snimaca a skusit do nej ústami fuknut ci nieje pripchata. Pripadne hu odpojit uplne a pojazdit. Malo by to potom pocitat podla inych hodnot.
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1421
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Ano, jednou bylo flash programming
Jak rika Maros, zkontroluj diferencni snimac, jestli chodi spravne.
V merenych hodnotach UDS si dej
diferencni snimac offset , jestli ukazuje 0 + - 2 mBar.
Pak nastartuj a dej diferencni snimac skutecnost.
U dobryho FAP by mela byt hodnota cca do 15 mBar.
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

anydraj píše:Ano, jednou bylo flash programming
Jak rika Maros, zkontroluj diferencni snimac, jestli chodi spravne.
V merenych hodnotach UDS si dej
diferencni snimac offset , jestli ukazuje 0 + - 2 mBar.
Pak nastartuj a dej diferencni snimac skutecnost.
U dobryho FAP by mela byt hodnota cca do 15 mBar.
Ahoj, přesně tohle mám při volnoběhu: offset: 0-1 hpa a hrubá hodnota (asi měřená) 15hpa
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

Koubis Tdi píše:
anydraj píše:Ano, jednou bylo flash programming
Jak rika Maros, zkontroluj diferencni snimac, jestli chodi spravne.
V merenych hodnotach UDS si dej
diferencni snimac offset , jestli ukazuje 0 + - 2 mBar.
Pak nastartuj a dej diferencni snimac skutecnost.
U dobryho FAP by mela byt hodnota cca do 15 mBar.
Ahoj, přesně tohle mám při volnoběhu: offset: 0-1 hpa a hrubá hodnota (asi měřená) 15hpa
Volnoběh: Obrázek
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1421
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Pridej plyn naplno a mrkni, kolik
ukazuje snimac.
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

Fotky dole...
Naposledy upravil(a) Koubis Tdi dne 02 říj 2020, 13:42, celkem upraveno 1 x.
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

Koubis Tdi píše:
anydraj píše:Pridej plyn naplno a mrkni, kolik
ukazuje snimac.
Obrázek

2500ot/min
Obrázek

Vypnuto
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1421
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Jestli se dobre divam tak mas porad tlak diference
2200 mBar
At motor jede nebo stoji
Nemenil jsi nahodou snimac ?
Jsou 3x ruzny, A,B,C index
Nejde zamenovat, analog a digital
To by mohl byt problem u tebe
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

anydraj píše:Jestli se dobre divam tak mas porad tlak diference
2200 mBar
At motor jede nebo stoji
Nemenil jsi nahodou snimac ?
Jsou 3x ruzny, A,B,C index
Nejde zamenovat, analog a digital
To by mohl byt problem u tebe
Ano, je to vypnutý motor a výše je na 2500 ot...
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1421
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Zaprvni necituj prispevek hned po sobe, nebo te admin zabananuje.

a za druhy jsi nerekl, jestli jsi menil snimac
diference
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“