Ventilové vůle BMW LT1100

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Ventilové vůle BMW LT1100

Příspěvek od roman1648 »

Prapodivně řešený systém, nemá to ani seřizovací šroubky, ani podložky, ani hydrauliky, prostě přesný hrníčky
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_1841
Dělala se na tom hlava(chcala kapalina pod hlavou) a sací ventily jsou teď samozřejmě bez vůle, ty hrnky se samozřejmě koupit dají ale stojí celkem dost...
Jiný nápad ? Lehce ubrousit stopky ventilů ? :roll:
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Brousit hrníčky. Celkem běžný systém.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

To nevím čovece to bude jen povrchové kaleny aby to pak v tu ránu nesezralo vacky
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Si do toho rejpni. Otázka je, jestli není potřeba ubrousit milimetr...
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

To asi ne, nastartovat to šlo ale některé ventily byly fakt natvrdo takže by se za chvíli podpálily, už asi vyřešeno, některé se přeházely mezi sebou a některé se z německy objednaly nové
Příště až se s něčím takovým potkám tak dám spolu s hlavou hlavařovi i hrníčky s vačkama a podkovama ať ty vůle udělá,prostě o to co se zapustil ventil do hlavy by se vzal dřík ventilu a je to,sice by to byla prcačka ale šlo by to tak (crazy)
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Vždycky brousím nastavovací prvky. Až ubrousíš dřík, tak se ti opře klínek o talířek, nebo nějakej podobnej průser...
Možná jen sejčkuju. (wallbash)
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Vždycky brousím nastavovací prvky. Až ubrousíš dřík, tak se ti opře klínek o talířek, nebo nějakej podobnej průser...
Možná jen sejčkuju. (wallbash)
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak to bys obrušoval v rámci desetinek,stejně se konce dříků na ventilové brusce standartně rovnají ( aspoň já to vždycky dělal ) tak by nějaká kolize asi nehrozila i když podle servisní příručky máš samozřejmě objednat patřičné hrníčky a nazdar ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Pája 19 píše:Vždycky brousím nastavovací prvky. Až ubrousíš dřík, tak se ti opře klínek o talířek, nebo nějakej podobnej průser...
Možná jen sejčkuju. (wallbash)
Přesně, je to riziko, na druhou stranu je třeba opatrně s tím brusem zdvihátka, , tam kde se počítá s jeho výměnou může být málo matroše jak píše roman, nehledě na to, že ten brus nemusí mít povrch jak ten origo..Pro klidné svědomí se lepší opravdu dodržet postup výrobce..
nepropadat panice...
ondra.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 06 zář 2015, 10:33

Příspěvek od ondra.p »

Ty hrnicky bych urcite nebrousil. Brousi se podlozky to jo. Pokud bych to delal pro ciziho objednat to jak to ma byt a hotovo. Nikdo ti za to ze to budes vymyslet neda a kdyz se mu to pak ojede budes za kokota.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Moto je tchána, dělá si to v podstatě sám, některý jsme přeházeli a zbytek si objdnal z němcka na míru nový
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Stejný je to i v ceedu. Musel jsem celý vrch i s vačkama donést hlavařovi a ten to dal celé dohromady.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Člověk si říká PROČ? Němci měli zkušenosti s podložkami, žádný problém a najednou začali blbnout jako Japonci..Patrně ta váha byla rozhodující a ať si majitel poté připlatí..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak tohle co já řešil byla motorka z roku 94...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Buď rád že ty hrníčky šly koupit.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“