Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Diskuze - MIMO mísu » Vyvážení setrváku Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: st říjen 28, 2020 2:06 pm Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 19541




Možná také vzít v potaz krouťák toho motoru, jeho poměr zdvih versus vrtání..Už si nepamatuji, jaký poměr měl původní dvoutakt, ale jen bafal, zatímco tyhle motory co ukazuješ jsou tak do nějaké sekačky.

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st říjen 28, 2020 10:57 pm Citovat
pepe276
Aktivista
Založen: 23.1.2010
Příspěvky: 1038
Bydliště: Praha a okolí




jericho-3 napsal:
Možná také vzít v potaz krouťák toho motoru, jeho poměr zdvih versus vrtání..Už si nepamatuji, jaký poměr měl původní dvoutakt, ale jen bafal, zatímco tyhle motory co ukazuješ jsou tak do nějaké sekačky.

Do sekačky se dávají nějaké 200 ccm motory a výkonu kolem 5-7k. 4takt, na který jsem dal odkaz, má 13-15k, obsah asi 420 ccm (90x66mm) a krouťák má, dle typu, 23-27Nm. Původní válečný, nebo těsně poválečný 2takt má 5-6k, obsah asi 320 ccm - vrtání 72, zdvih 78 mm a krouťák nevím. 4takt má sice menší zdvih, ale je o dost modernější a točivější, takže tím by se mohl handicap menšího zdvihu smazat.
Něco o starém 2taktu je tady http://www.pf62.wz.cz/navod_motor.html , ale o krouťáku ani slovo. To tenkrát asi nikoho nezajímalo.

_________________
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen BX 1.9D 51 kW 1993
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt říjen 29, 2020 9:51 am Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 19541




Kámoš má" mercedes mezi sekačkami",a má tam má amíka B/S OHV a tam trochu krouťák je, jde mi spíš o to, aby tyhle pohony centrál apod. neměly rychlý nástup a malý spodek, což pro traktůrek není moc vhodné, protože jej natočíš, naskočí téměř max. otáčky , kde je taky ten výkon a naskočí regulace , které je poté udržuje, což samozřejmě vyřadíš, ale aby jsi nepálil spojku, protože motor musíš pořádně roztočit.. Nakonec to budeš muset vyzkoušet, ale je jasné, že traktůrek musí jet i na téměř volnoběh motoru.., samozřejmě prázdný. Já kdysi uváděl do chodu jednoválec Slavii diesel-dvoutakt , byl namontován v dělaném traktůrku , který s tím normálně jezdil , ale ten měl záběr odspoda , ale samozřejmě byl také vynálezcem traktůrku vhodně zpřevodován..Ale ty máš převody dané..Někde bych se ještě zeptal, třeba v krámu, kde je prodávají.. Smile

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt říjen 29, 2020 2:25 pm Citovat
pepe276
Aktivista
Založen: 23.1.2010
Příspěvky: 1038
Bydliště: Praha a okolí




Koukal jsem na video na youtubku, kde jezdil chlap s PF se 4T Lifanem a naprosto v pohodě. Křivku průběhu výkonu a krouťáku k těmto motorům asi nikde neseženeš, to nikdo na brzdu nedává Smile
A Briggse nechci, kdysi jsme ho měli (ještě starý SV) a už nikdy. Že by to byl Mercedes si nemyslím, když už tak špička je Honda, Lombardini, apod. Briggs měl hliníkový válec a všechno v palcích. A když tratíš šroubek, tak kus za stovku, apod. Už opravdu neee Smutn?

_________________
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen BX 1.9D 51 kW 1993
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt říjen 29, 2020 6:27 pm Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 19541




S tím mercedesem to byl vtip prodejce a Whitworth je samozřejmě klasický problém v Evropě, ale když máš anglické motorky, tak jsi vybaven ...Přeji ti s Lifanem mnoho štěstí... Smile

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vyvážení setrváku
 Obsah fóra Dieselpower forum » Diskuze - MIMO mísu
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 2 z 2  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.