Suzuki vitara 1.9 ddis
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 155
- Registrován: 15 bře 2009, 12:41
- Bydliště: Považska Bystrica
Suzuki vitara 1.9 ddis
Kto by poradil kde moze byt problem na 1krat motor za studena srartuje caa 10s dalsi start bez problemov po 2 hodinach znova den start zhavice,egr o.k zajmave ze po nastartovani tlak na rampe 280 bar po vypnuti postupne pada az na nulu. Vstreky kontrolovane o.k.pri dlhom starte z vyfuku vybehne biely dym a potom uz motor ide o.k.
Hele kolega toto jednou řešil na Trafficu což je stejnej motor a bylo tam něco s railem si vzpomínám,taky pořád řešil vstřiky,čerpadlo,regulátor,snímač na railu a bylo to něco konkrétně s railem,nevím co teda,myslel jsem že je to prostě kus železa ze kterýho jdou trubky na vstřiky ale není tomu tak...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 155
- Registrován: 15 bře 2009, 12:41
- Bydliště: Považska Bystrica
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1986
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
To je normální všude, že když to chcípneš, tlak spadne až dolu. To nemá ani nemůže držet tlak. Romane pokud měnil rail nebo měl s nim problém, zřejmě mu nedržel přetlakový ventil na konci railu. Bývá tam perko a jehla, při překročení maximálního možného tlaku systému odpustí tlak do přepadu. Pokud se dostane pod tu jehlu bordel, propouští pořád, pomalu stoupá tlak a dele startuje...
Na ten přepad když nasadíš pruhlednou hadici, nesmí nic jít do přepadu...ani při startu, ani na volnoběh. Na renaultu laguna jsem s tim měl problém a šlo to koupit jen jako součást lišty. Rozebral jsem to, vyčistil a tu jehlu zabrousil aku vrtačkou na pastu, znovu vyčistil a auto jezdí a startuje už 5 let. Tam byl problém, že majitel si menil sám vložku naftovýho filtru (páč na tom nic není) a víčkem zastrčil tu horní gumičku do tý vložky, takže si tam udělal takovej malej bypass
Na ten přepad když nasadíš pruhlednou hadici, nesmí nic jít do přepadu...ani při startu, ani na volnoběh. Na renaultu laguna jsem s tim měl problém a šlo to koupit jen jako součást lišty. Rozebral jsem to, vyčistil a tu jehlu zabrousil aku vrtačkou na pastu, znovu vyčistil a auto jezdí a startuje už 5 let. Tam byl problém, že majitel si menil sám vložku naftovýho filtru (páč na tom nic není) a víčkem zastrčil tu horní gumičku do tý vložky, takže si tam udělal takovej malej bypass
Naposledy upravil(a) chosepm dne 06 říj 2020, 09:14, celkem upraveno 1 x.
***VAG,PSA,Renault***
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 155
- Registrován: 15 bře 2009, 12:41
- Bydliště: Považska Bystrica
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 155
- Registrován: 15 bře 2009, 12:41
- Bydliště: Považska Bystrica