2,2 Hdi Boxer jede na 3 válce neotvira vstrik.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
davidac
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 16 pro 2009, 00:16
Bydliště: breclav

2,2 Hdi Boxer jede na 3 válce neotvira vstrik.

Příspěvek od davidac »

Zdravím potřeboval bych poradit je problém s Boxerem 2008 2,2 Hdi 88kw jde na 3 válce vstriky nové a neběží 3 valec diag píše vstřikovač 3 v zavřené poloze (trvale). Zkoušeli jsme prohodit vstřiky bez významu kabeláž v pořádku proměřená.Vstřiky nové. Na volnoběhu kouří bílým kouřem po málem prošlaputí cca 1500-1800 ot. hustý oblak.
pozotr
Přispěvovatel
Příspěvky: 266
Registrován: 04 čer 2007, 13:03

Příspěvek od pozotr »

Treba premerat osciloskopom či RJ ten vstrek ovláda ak nie je Ko RJ už som mal take dve jednotky.
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1986
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Já bych tipoval, že spíš propouští, než že neotevře 😉
***VAG,PSA,Renault***
davidac
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 16 pro 2009, 00:16
Bydliště: breclav

Příspěvek od davidac »

Vstřiky jsou nové a měli jsme jich 6 tak jsme je prohodili a bez výsledku. Řídicí jednotku jsme dnes hodili na kontrolu tak jsem zvědav taky jsem to našel na Citroën fóru ze jak do nich chčije tak se jebou. 14 dní zpátky ten samý boxer ta samá závada mysleli jsme že píst ko motor ven kamoš ho rozhodil a písty v pořádku tak už se chceme vyvarovat zbytečné práci.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Zbytečné práci ano ale tlaky změř, pak uvidíš...
Tuhle jsem taky lítal kolem Jumpera,zkoušel vše možný a nemožný a zbytečně,kdybych změřil tlaky věděl jsem hned..
davidac
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 16 pro 2009, 00:16
Bydliště: breclav

Příspěvek od davidac »

Tak záhady vyřešený ten boxer co byl zbytečně vytaženy motor (druhý servis diagnóza propálený píst) odešli vstřiky tak mechoši začali kabeláží pak vyměnili 2 vstřiky nejelo hulilo tak řekli majiteli ze to měřili a že je propálený píst s tím jsem to aj kupoval. Kamoš ho vytáhl motoru nic nebylo tak badal dal nedařilo se přes diag dokončit učení vstřikovačů a shodou okolností nám proměřoval druhého boxera taky hulil úplně stejné příznaky jak ten první a všiml si že borci jak rozmotali kabeláž tak prohodili 3 a 4 kabel na vstřikách. Tolik zbytečné práce. Na druhým Boxerovi se bude teprv pracovat pak pisnu výsledek.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Zažil jsem diagnozu, motor kaput, 2 válce bez komprese. Byl to diesel, takže motor ven, a montáž nějaké staré vrány, která nechytala. Vyndaný motor mi chlap přivezl a říká, to jsou paradoxy , ten motůrek chytal na brnkutí , opravené čerpadlo, a pak bác..Zatočím motorem a oba vnitřní válce totálně prázdné...profouklé těsnění mezi vnitřními válci...Jo, rutina a mistrovství mechanika by se měla brzdit.. :)
nepropadat panice...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Zažil jsem diagnozu, motor kaput, 2 válce bez komprese. Byl to diesel, takže motor ven, a montáž nějaké staré vrány, která nechytala. Vyndaný motor mi chlap přivezl a říká, to jsou paradoxy , ten motůrek chytal na brnkutí , opravené čerpadlo, a pak bác..Zatočím motorem a oba vnitřní válce totálně prázdné...profouklé těsnění mezi vnitřními válci...Jo, rutina a mistrovství mechanika by se měla brzdit.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“