Špatné starty 66kw ALH

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov

Špatné starty 66kw ALH

Příspěvek od jan kůrka »

Zdravím. Auto mi startuje dlouze a dým z výfuku nespalene nafty. Po rozjetí auto i motor cuka jakoby mě někdo popotahoval zpátky. Nový sací koš, naftový filtr, nové svíčky, nové hadice, nové turbo, repasované kompletní hlavy, rozvody, Čidlo vody, baterie. Dělalo to i před touto výměnou komponentu. Jo a váha vzduchu taky jiná a vstriky jsou v pořádku. Graf po rozvodech taky cajk a tlaky všech válců kolem 30.5. Tak co ještě. Čerpadlo? Motor jede jako Fík ale to startování. Když je teplý tak na drc.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33557
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

co starovací dávka jakou máš hodnotu?
jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov

Příspěvek od jan kůrka »

To nevím ale typek co to měl na vagu říkal že vysoký a když dal původní hodnoty, tak se to vrátilo zpět na ty vysoké. Prostě to nešlo seřídit počítačem
jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov

Příspěvek od jan kůrka »

Já prostě to auto mám rád nikde mě nenechalo ale tohle už mě prostě štve. Ráno těžký smrad nafty na sídlišti a chod motoru cca půl minuty až minutu kolisavy než se trošku zahřeje.
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

Žhavení je opravdu funkční?
Zapojit paralelně žárovku...
jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov

Příspěvek od jan kůrka »

Dělá to třeba od 18 stupňů venkovní teploty do 0.od nuly do mínusu je to lepší ale i tak by měl chytnout na drc.nove svíčky jsem Zapoměl napsat a vyzkoušeno přes baterii. Nejhorší je to třeba když je 10 stupňů
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

Teplota nafty?
jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov

Příspěvek od jan kůrka »

Teplota nafty? Teď jsem trošku rozhozeny. Může někdo rozvést, budu rád, díky
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9180
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

V diagnostice kolonka teplota paliva.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

Ci teplota nafty cez vag zodpoveda realite. Ci nekeca termistor v cerpadle…
jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov

Příspěvek od jan kůrka »

Já už jsem teď opravdu mimo misu,. Mám vyměnit palivové čerpadlo? Nebo pokud je někdo v okolí k. Varů šikovný, přijedu kamkoliv kromě Moravy 😂
jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov

Příspěvek od jan kůrka »

Ještě mi trochu utíká Výfuk kemp vlnovce ale to jen pro další info
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33557
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jan kůrka píše:To nevím ale typek co to měl na vagu říkal že vysoký a když dal původní hodnoty, tak se to vrátilo zpět na ty vysoké. Prostě to nešlo seřídit počítačem
tak to byl asi ve špatném anále startovací dávka ja nízká a dává se vysoká pak testovat a uložit, nízká hodnota se dává snad u volnoběhu, nebo se prodlužuje doba žhavení? ted mi to nepálí ;)
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 15 lis 2020, 19:15, celkem upraveno 1 x.
jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov

Příspěvek od jan kůrka »

Říkám jsem laik, je někdo okolí karlovarská kdo to může napíchnout a vyzkoušet?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Takže vstřiky ok, komprese o.k. ale i zastudena? Něco zastudena chybí..nafty to má dost, protože bílý kouř je známkou buď malé komprese a tím nespálené nafty, nebo špatným předvstřikem, malým množstvím vzduchu pro motor ,nebo popřípadě vodou ve spalováku, ale když to zatepla jde jako housličky, tak bych natočil čerpadlo na větší předvstřik, může to mít základní předvstřik malý, ale zatepla stačí./.Ale samozřejmě může to být pokaždé ráno zavzdušněné./.Pokud to nechytne na otočení..A pokud motor jen ztvrdne a nic, zkusil bych kompresi zastudena. Čerpadlo až nakonec, není to posraná moderna..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“