Špatné starty 66kw ALH
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Špatné starty 66kw ALH
Zdravím. Auto mi startuje dlouze a dým z výfuku nespalene nafty. Po rozjetí auto i motor cuka jakoby mě někdo popotahoval zpátky. Nový sací koš, naftový filtr, nové svíčky, nové hadice, nové turbo, repasované kompletní hlavy, rozvody, Čidlo vody, baterie. Dělalo to i před touto výměnou komponentu. Jo a váha vzduchu taky jiná a vstriky jsou v pořádku. Graf po rozvodech taky cajk a tlaky všech válců kolem 30.5. Tak co ještě. Čerpadlo? Motor jede jako Fík ale to startování. Když je teplý tak na drc.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33557
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33557
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tak to byl asi ve špatném anále startovací dávka ja nízká a dává se vysoká pak testovat a uložit, nízká hodnota se dává snad u volnoběhu, nebo se prodlužuje doba žhavení? ted mi to nepálíjan kůrka píše:To nevím ale typek co to měl na vagu říkal že vysoký a když dal původní hodnoty, tak se to vrátilo zpět na ty vysoké. Prostě to nešlo seřídit počítačem

Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 15 lis 2020, 19:15, celkem upraveno 1 x.
Takže vstřiky ok, komprese o.k. ale i zastudena? Něco zastudena chybí..nafty to má dost, protože bílý kouř je známkou buď malé komprese a tím nespálené nafty, nebo špatným předvstřikem, malým množstvím vzduchu pro motor ,nebo popřípadě vodou ve spalováku, ale když to zatepla jde jako housličky, tak bych natočil čerpadlo na větší předvstřik, může to mít základní předvstřik malý, ale zatepla stačí./.Ale samozřejmě může to být pokaždé ráno zavzdušněné./.Pokud to nechytne na otočení..A pokud motor jen ztvrdne a nic, zkusil bych kompresi zastudena. Čerpadlo až nakonec, není to posraná moderna..
nepropadat panice...