Samonivelační stěrka

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Samonivelační stěrka

Příspěvek od mirek999 »

Mám dotaz ohledně starého betonu. Dávám dohromady kotelnu. Je tam starý beton a chtěl bych tam dlažbu. Ale řeším jednu věc. Klasika starej beton na pár místech prasklej. Tloušťka cca 8cm. Ale řeším to, že na pár místech se ten beton pohupuje u těch prasklin. Na jednom místě má pohyb cca 1 mm dolů, když na něj zatlačím. Tam má tloušťku např. 4 cm.Teď je otázka, co s tím? Betonovat nově to úplně nechce. To je akce na dalších několik týdnů. Pobere to samonivelacka a potom dlažba? Nepopraska to a neodskacou dlaždice? Zátěž bude normální, jako v technické místnosti.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

pokud se hýbe tak jedině vybourat a nový
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Já teď dělám něco podobného ve sklepě. Podlaha místy beton, místy kamenné kvádry. Určitě se mu to nechtělo vybourávat. Kamenné kvádry jsem srovnal, uvolněný beton vyházel, ale zbytek jsem nechal. Pak jsem přivezl beton a natáhl přes to slabou vrstvu cca od 2 do 4 cm. Nivelačku jsem nedával, uhladil jsem to a vypadá to v pohodě. Dneska už jsem lepil dlažbu. Pravda, trošku jsem to musel dohánět lepidlem, ale pro moje účely to stačí.
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

V místech kde se beton hýbe bych navrtal díry třeba 30mm a do nich nalil řídkej cement. Pohoupat sa na tom a znova dolít cementem. Dělal jsem to a je to 100%. Pod betonem ztvrdnou krásný opěrky a ani se to nehne.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Jo, to zní dobře. Takové podinjektážování. Zkusím navrtat a udělal bych to na více místech.

Amg: bohužel nemůžu výš (práh a dveře), jinak už bych na to taky nandal vrstvu.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Robí sa aj podlaha z osb, kde pod osb dáš takú drť a vyrovnáš to. Na to dať vinilovu podlahu , aj keď nemusíš. Samo záleží ake zaťaženie tam bude a či je betón mokrý.
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1262
Registrován: 12 zář 2007, 17:57

Příspěvek od zizalak »

Jestli se ta podlaha hýbe, je to škoda práce, časem se to začně hýbat zase. Vyndat ven, ideálně dát podlahový polystyren a na to drátkobeton nebo anhydrit (nevhodný do vlhka).
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Ak to je len kotolňa tak za tri dni to je hotové z vysekanim aj novým betónom
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No, nech být...ty starý baráky umí překvapit...jednou jsem takto byl pomáhat kámošovi přesně s tímto,kotelna,že se to vysekne a vybetonuje pod nový kotel,jo,ale po hodině sekání jsme zjistili že nejspíš děda tam pohřbil kde co,starý břity na pluhy a dokonce celý železný dveře takže opatrně (rofl)
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Padlo rozhodnutí, že se udělá nový beton. Zároveň udělám odvětrání iglú systémem, když už to bude vykopané.
A přesně, jak píše Roman. Starý barák vždy překvapí. Myslíš, že je to práce na týden a najednou se vysypou jiné věci kolem. (LOL)
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

To je asi nejlepší řešení, ale tomu já se chtěl za každou cenu vyhnout. Nevím co dělat na baráku dřív, všechno si dělám sám, tak tam kde to lze aspoň trošku ojebat a usnadnit si práci, tak to ojebu. Samozřejmě nedělám z toho jedovou chýši, to ne, ale co nemusí být top, tak není, jinak bych se z toho zbláznil
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Přesně tak no, já dělal právě vedle baráku takovou dílnogaráž ( na motorky,žena čistí,tepuje občas auta na kšeft ) a kdybych měl se vším čekat něž někdo milostivě bude mít čas,budu to dělat dva roky.. (rofl) ,soused přes barák mi pomohl jen s fajnovou na stropu aby to nějak vypadalo a položí mi dlažbu,až se rozhoupe,snad to bude letos,mám to do spádu k vratům 0,5cm/1m tak se do toho sám pouštět nebudu ale pokud to bude nějak moc natahovat,pustím se i do toho,risky na zeď podle niveláku,dlouhou vodní váhu a jedu (noteeth)
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Taky si dělám už dělám na baráku všechno sám. A když to neumím, tak se to snažím naučit. Někdy to není úplně přesné, jako od lidí, co to mají v ruce. Ale vím, že to není ojebane na technologii. Jo přestávky a postupy. Což spousta řemeslníků udělá pěknou práci na oko, ale pak poťukáš na dlažbu a zjistíš, že tam není lepidlo atd.

Nicméně, když něco dělám, tak chci aby to vydrželo a ta představa, že mi odskace za 4 roky dlažba, to bych nechtěl. Nerad se k něčemu za nedlouho vracím. Kor, když do toho nasypu peníze.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Přesně tak no, uznávám že mi to nejde tak od ruky jako někomu kdo to dělá denně,to je jasný,člověk nemůže umět všechno,však postav zedníka k rozdělanýmu motoru... (noteeth)
Ale mám radost z toho když si některé tyto práce udělám sám a vidím jak to přibývá,navíc je to jak píšeš - děláš to pro sebe tak nebudeš ojebávat materiály atd.
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Hlavně to má dvě výhody. První, že když něco, tak víš přesně kde co ti vede, co tam máš a tak. A druhá, podíváš se na barák a můžeš říct "to jsem zvládnul sám" a to je kurva dobrej pocit
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“