Hlučné zimné zadné pneumatiky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Hlučné zimné zadné pneumatiky
Zdravím.
Minulú sezónu som kúpil nové Continental TS860 205/55 R16.
Najazdil som asi 4000km paráda.
Túto sezónu som ich nazul a hucia, zadné.
Je pravda, že pred koncom minulej sezóny asi po 3500km od nova som robil geometriu, a ze sa možno zle zjazdili, s novou geo som potom prešiel len 500km a už išli Letné R17.
Cital som radu, že je potrebné ich trosku ohoblovat.
Tak som sa vybesnel, trosku som ich prehrabol, vybrzdil zo 140 na 0 a aj som sa vysantil poriadne na ručnej brzde.
Odvtedy ale hucia zadné asi 5x viac.
Je mi ich ľúto dat do koša sú 2019 a majú 8mm.
Co odporúčate?
Mňa napadlo dat všetky 4 vyvážiť (sice už som ich dával pred mesiacom) a zadné prehodiť medzi sebou (ale musia sa prehodiť na disku lebo majú smer rotation).
Ložiská sú všetky 4 nové SKF majú 10 000km a v zákrute není zmena hluku.
Huci ako keby zadná ľavá guma od 30km/h, pri brzdení to robí tiež.
Minulú sezónu som kúpil nové Continental TS860 205/55 R16.
Najazdil som asi 4000km paráda.
Túto sezónu som ich nazul a hucia, zadné.
Je pravda, že pred koncom minulej sezóny asi po 3500km od nova som robil geometriu, a ze sa možno zle zjazdili, s novou geo som potom prešiel len 500km a už išli Letné R17.
Cital som radu, že je potrebné ich trosku ohoblovat.
Tak som sa vybesnel, trosku som ich prehrabol, vybrzdil zo 140 na 0 a aj som sa vysantil poriadne na ručnej brzde.
Odvtedy ale hucia zadné asi 5x viac.
Je mi ich ľúto dat do koša sú 2019 a majú 8mm.
Co odporúčate?
Mňa napadlo dat všetky 4 vyvážiť (sice už som ich dával pred mesiacom) a zadné prehodiť medzi sebou (ale musia sa prehodiť na disku lebo majú smer rotation).
Ložiská sú všetky 4 nové SKF majú 10 000km a v zákrute není zmena hluku.
Huci ako keby zadná ľavá guma od 30km/h, pri brzdení to robí tiež.
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
Hrby nie ale povrch je dosť drsný v smere otáčania.
Neviem ci pojazdiť napr. 500km alebo rovno prehodiť zadné medzi sebou, octavia 2 ma dosť problém s tým, že vzadu sa gumy ľúbia oskakat. Neviem asi vnútorná strana ale ja ako laik to nevidím na gume.
Geometria je ok pred mesiacom na letnych.
Môže byť, že som ich prebrzdil a ZNICIL a budú musieť ísť do koša alebo ciganom na bazos.

Zaujímavé, že hucia zadné...
Čakal som ale od vraj TOP gum v danom rozmere za 312 eur za sadu viac...
Dunlop som týral 3 roky na ručnej a ešte ich kúpil nejaký dedo, že na nich pojazdi 5 rokov do hladka

Neviem ci pojazdiť napr. 500km alebo rovno prehodiť zadné medzi sebou, octavia 2 ma dosť problém s tým, že vzadu sa gumy ľúbia oskakat. Neviem asi vnútorná strana ale ja ako laik to nevidím na gume.
Geometria je ok pred mesiacom na letnych.
Môže byť, že som ich prebrzdil a ZNICIL a budú musieť ísť do koša alebo ciganom na bazos.


Zaujímavé, že hucia zadné...
Čakal som ale od vraj TOP gum v danom rozmere za 312 eur za sadu viac...
Dunlop som týral 3 roky na ručnej a ešte ich kúpil nejaký dedo, že na nich pojazdi 5 rokov do hladka


Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
Zadna naprava je v 2019 menena na kompletku, vsetko LEMFORDER pri 180tis (teraz ma auto 204tis), ramena, silenty, komplet vsetko vratane tyciek, v 2020 vratane tlmicov, ulozenia, pruzin, lozisk, kotuce a dosky ate powerdisc a dosky ceramic, loziska SKF maju 10tis.
Predok v 2020 tiez komplet vsetko nove.
Chcem si auto nechat aspon do 300tis tak som vymenil vsetko.
Urcite to nie su loziska, to uz viem rozoznat, su to gumy.
Otazka je, ako ich prehodit tie gumy a ci je sanca, ze sa hluk strati.
Najradsej by som ich dal prehodit na diskoch vzadu aby sa prehodili lava s pravou, ak sa zle ojazdili aby boli teraz na opacnu stranu.
Alternativa c.2 je ich predat na bazoske degesom na feliciu...
Predok v 2020 tiez komplet vsetko nove.
Chcem si auto nechat aspon do 300tis tak som vymenil vsetko.
Urcite to nie su loziska, to uz viem rozoznat, su to gumy.
Otazka je, ako ich prehodit tie gumy a ci je sanca, ze sa hluk strati.
Najradsej by som ich dal prehodit na diskoch vzadu aby sa prehodili lava s pravou, ak sa zle ojazdili aby boli teraz na opacnu stranu.
Alternativa c.2 je ich predat na bazoske degesom na feliciu...

Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
Takovýhle malichernosti fakt neřeším. A nechápu, jak to vůbec může někdo řešit. Přidej si hlasitost na rádiu, nebo si zpívej a neřeš gumy.
Je vidět, že nemáš žádný opravdový starosti a máš čas řešit pičoviny.
Je vidět, že nemáš žádný opravdový starosti a máš čas řešit pičoviny.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Ak by si dal 312eur za nove gumy a hucali tak, ze ohluchnes, akceptoval by si to?
Peniaze nie su problem ale kazdy rok kupovat nove gumy po 4000km mi pride scestne, letne mam continental a som spokojny ale toto je na nervy
Skor by som chcel radu, ci ich mam vzadu prehodit lava prava, len su smerove tak musia sa vyzut a obut.
ALebo ci sa ich zbavit, kym maju rocne DOT.
Peniaze nie su problem ale kazdy rok kupovat nove gumy po 4000km mi pride scestne, letne mam continental a som spokojny ale toto je na nervy


Skor by som chcel radu, ci ich mam vzadu prehodit lava prava, len su smerove tak musia sa vyzut a obut.
ALebo ci sa ich zbavit, kym maju rocne DOT.
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 06 kvě 2010, 17:09
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Pokud jsou blbě najeté,oskákané nebo vzorek drsný jak rašple tak jim už nepomůže ani svěcená voda. A určitě dokážou hučet jak když startuje peršing. Buď to vydržet,nebo vyhodit. U těch Conti se to někdy stává že se blbě ojíždí bez zjevné příčiny na autě. Už jsem to taky několikrát řešil.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Proto kupuju levný ukrajinský gumy, který hučí naprosto samozřejmě a mám stejný "komfort" jako u těch Conti, akorát za třetinu ceny.
NE vždy je značkové a drahé tím nejlepším. Mnohdy je tomu naopak.
NE vždy je značkové a drahé tím nejlepším. Mnohdy je tomu naopak.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)