G3 1.9 TDI 66kw ALE Núdzový režim a iné
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Odpojil som hadičky od N75 a upchal ich - teda som obišiel reguláciu a malo by tlačiť max no problem ostáva teda N75 to nieje.
Dokonca to tlačilo o cca 50 mbar menej viď grafy
Ešte premýšlam že aj to nieje obtoková klapka ( ešte musím pozrieť či chodí do krajnej polohy ale je tam sa nedá dostať bez demontáže vrchu )
potom je možnosť že kecá snímač tlaku ( dá sa to zistiť len výmenou za iný ? alebo aj ináč ?)
alebo niekde za turbom uníká tých cca 450mbar
alebo pridreté turbo ?
ľavý zapojený N75 Pravý odpojený N75
Dokonca to tlačilo o cca 50 mbar menej viď grafy
Ešte premýšlam že aj to nieje obtoková klapka ( ešte musím pozrieť či chodí do krajnej polohy ale je tam sa nedá dostať bez demontáže vrchu )
potom je možnosť že kecá snímač tlaku ( dá sa to zistiť len výmenou za iný ? alebo aj ináč ?)
alebo niekde za turbom uníká tých cca 450mbar
alebo pridreté turbo ?
ľavý zapojený N75 Pravý odpojený N75

a ja som hľadal snímač tlaku a on je nakoniec v riadiacej jednotke ? Ako viem že tam ide hadička ale nevedel som načo. Jednotku som mal neraz otvorenú - keď som menil eepromky 87kw za 66 kw ( EM )
Zajtra skúsim
Zajtra skúsim
Naposledy upravil(a) mereksk dne 05 srp 2020, 19:22, celkem upraveno 1 x.
Taaaaaak hurá. Samozrejme som kontroloval všetky hadičky okrem tej do ECU kedže som nevedel že snímač tlaku je v ECU a teda som ho dnes aj márne hľadal - prv som si myslel že je to ten čo je pekne vidno no ten je na teplotu.
Hadička do ECU bola dierava na oboch koncoch ( veľmi našponovaná teda ju budem musieť vymeniť - zatiaľ som ju skrátil)
ESTE POPROSIM - pozrite niekto na množstvo strek. paliva - ako sa vam to pozdáva ? - hore to dosť stráca tah ale vraj tak nejak bol robený chip aby to šlo hlavne v spodných otáčkach. Maximum v grafe je 4360 ot no pokles začína na 3800ot - je to tak správne ?
Turbo teda vyzerá byť úplne v poriadku.
Nudzak to už nehádže keďže nameraný tlak je OK
Ďakujem za postreh z tou hadičkou

Hadička do ECU bola dierava na oboch koncoch ( veľmi našponovaná teda ju budem musieť vymeniť - zatiaľ som ju skrátil)
ESTE POPROSIM - pozrite niekto na množstvo strek. paliva - ako sa vam to pozdáva ? - hore to dosť stráca tah ale vraj tak nejak bol robený chip aby to šlo hlavne v spodných otáčkach. Maximum v grafe je 4360 ot no pokles začína na 3800ot - je to tak správne ?
Turbo teda vyzerá byť úplne v poriadku.
Nudzak to už nehádže keďže nameraný tlak je OK
Ďakujem za postreh z tou hadičkou


Ahojte. Hlásim sa znova. Auto začalo isť poslednu dobu trochu viac, teda ožilo , pri cca 2500 ot ale občas jemne veľmi kratke (do 0,5s) ubratie výkonu no teraz to prestalo ale pre zmenu počuť akoby turbo na okamih stíchlo ale bez ztraty výkonu. Prikladám graf. Príde mi že regulacia nestíha
Čo vy na to ? Turbo tlačí v jednom okamihu až skoro 2500mbar (1500), predtým (viď minule grafy) to regulovalo trochu lepšie


Čo vy na to ? Turbo tlačí v jednom okamihu až skoro 2500mbar (1500), predtým (viď minule grafy) to regulovalo trochu lepšie

