Nesnáším propagandu , čeští odborníci mají jiný názor..

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4695
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Já měl na OII 1.9 PD vše původní do 350tis. km. Jen hydra hned po koupi asi ve 240tis projetá, protože záslepky byly venku. Vačka dobrá,dle historie ze škodyježděno na longlife 30tis. Pak jsem ve 350 tis. dělal silentbloky, čepy preventivně, přední ložiska, jedno zadní, tlumiče a spojku se setrvákem. Na motor krom těch hyder nebylo sáhnuto do 374 tis kdy to šlo pryč. Za mě nejlepší auto poměr cena vs. najeté km a zůstatková hodnota co jsem měl.

A do ducata fičí při bočním větru, protože má odvětrání kabiny skrz tapec a plech dvěří. Někdy je to hodně nepříjemný, kor když jezdíme na boso. První věc co je třeba zalepit. Od nějakýho roku od toho už upustili
Naposledy upravil(a) Biimbo dne 03 led 2021, 20:17, celkem upraveno 1 x.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Cez leto výhoda haha
BMW 330 ix
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

jericho-3 píše:
Tomas6 píše:Já nevím že ty si na ty vačky tak zatížený. By mne zajímalo kolik ty jsi jich za život vyměnil a kolik ty motory měly reálně najeto. Dál by mne zajímalo kolik má najeto ten tvůj italský zázrak. A zda reálně dokáže odjet to co ty.motory na kterých tu vačku někdo musel měnit. Já už taky řešil u tebou vychvalovaného ducata ojnici venku na motoru který měl najeto necelých 50tis km... Zato vačky jsem měnil možná 2, u aut které měly na tachometru půl mega. A že mi tu těch PD jezdí. A ještě na longlife.
Vaček jsem vyměnil dost, ale většinou to bylo po potkání motoru.
V roce 1985 koncern přešel na hydra a postupně to bylo znát, přijížděly dovozy, které většinou měly okolo 200000km a hydra cvakala a majitelé chtěli řešení, většinou ale, když zjistili co to čítá, tak to raději prodali nebo zkoušeli různé možnosti-hustší oleje apod. Byla to škoda, když krásné AUDI apod. cvakaly jako multikára a dovozci nemohli stočit km.... Vždy mi bylo divné, že to byl hlavně koncern, nevím proč, protože např, díly motorů u různých evropských značek dělaly stejné firmy, lágry, písty, hydra apod. Takže třeba nadávat na Fiata často nedávalo smysl, rozdíly byly jen v té konstrukci a v tom, že Fiat se držel dlouho vymezování ventilů podložkami, což mi vyhovovalo..Protože rozebírat motor jen kvůli hydrům považuji za debilitu ..I u motorů jiných značek s velkým proběhem vačky držely, bohužel koncern tohle podcenil, protože prodřít hydro to už o něčem svědčí..Ale je pravda, že když se tohle stane, je většinou hlava už na sračky, takže je v podstatě lepší ji zahodit..Dělám si prdel kvůli vačkám z toho důvodu, že to právě ukazuje na nedomyšlenost a zbytečnou složitost konstrukce. Jinak můj Fiat má skoro 300000km , co kdo stočil nevím , ale bylo to auto od podvodníka..Já sám nechápu, jak je vůbec možné, aby takhle staré auto mělo pořád původní ložiska v kolech, např. přední brzdy co to mám , tak jen zatlačuji válečky, vše je původní netknuté. Vzadu jsem 2krát dával pakny, samozřejmě válečky jsem vyměnil. Takže účet za matroš za celou dobu co to mám , je dvakrát př. ramena, katalyzátory 2x , př. tlumiče, a motor se mi potkal..Auto je venku promrzlé jako koule, natočím, oškrábu, zapnu větrák na jedničku, jdu se obleci atd. a sednu do teplého auta s předním sklem čistým. Mám na něj nadávat , čím ho mám déle zvyšuje se můj obdiv na kvalitní práci na jihu...A mimochodem vačky jsem na F 128 měnil v začátcích jejich výroby často, než firma vyrobila provedení s ŠIRŠÍMI palci, ale dodnes nevím, zda to nebylo olejem do traktorů Zetor , který tam tehdy majitelé lili .. :)


Když to nejsou vačky tak hydra, kolikrát jsi měnil na rotačce hydra, já nikdy, ale na tebe samozřejmě nikdo nemá, to je jasný
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Kdo tady mluvil o rotačce? To byl poslední smysluplný motor staré školy..Když se ometávaly vačky v 70. tých letech, třeba ten MBenz 107 , tak se to vysvětlovalo lety a špatnou údržbou, ale sehnat tento motor, kde jsou vačky v pořádku snad ani nejde. A musím se vždy smát, když jsou různé tabulky, kde 500 Fiat soutěží s Porschem, koncernem nebo BMW a je to z D. U koncernu může být dvacátá hlava a nová střeva motoru, ale to se v posouzení neobjeví, ale rezavý výfuk nebo zastaralý infotaiment ano. Ale když je třeba z USA o spolehlivosti a Fiat je asi třetí, tak se komentátoři udivují, co tam ten Fiat dělá. Když jde o nejhorší motory, tak je tam jen utahaná 1,3 diesel na konci. Pokud jde o nejspolehlivější motory, tak tam často Fiat taky není, ale je tam utajený Fiat v Oplech nebo opajcovaný jinde..Lepší už je statistika pojišťoven, které musí ty padlé motory platit, tam je to krásně vidět, who is who a když tam Fiat není je to vysvětlováno tím, že jich není tolik vyrobeno...Prostě TUV v D jsou takové Babišovi Lidové noviny..A odborníci v časopisech posuzují auta v záruce v plné palbě, aby si ti moderní hoši smlsli ,a když oceňují Fiata vždy pohrdají jeho el výbavou, ale když koncern posere z důvodu přeplácanosti elektroniky a poblouznění magorů z Číny, kteří jim to vyrábí, tak je to jen potřeba doladit, upravit spolupráci komponentů, a hned se na to zase najede..Je to dobrá komedie na pomateného evropánka, pro kterého představa, že se mu vybije cestou v autě koncernu jeho druhý mozek schovávající jeho chytrost jim způsobuje infarkt.. (rofl) (LOL)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“