škoda felicia 1,3 50kw

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

a ted tu o červené karkulce (LOL) 11 tisíc na ohv (LOL) (LOL)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Tak je možný že jsem to pomotal. Přecejen je to informace, která se ke mě dotala někdy koncem 80tých let.
Omlouvám se.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Pepíček píše:Můj příbuznej dělal motory Š 100-110 na závody do vrchu pro závodníka Doška. Dělal je doma v garáži. Z motoru dostal 120 koníků. Myslim že motor točil 11000ot. Víc si už nepamatuju co s tim motorem všechno dělal. Vim jen že k převodovce byl ten motor chycenej jen dvěma šrouby aby šlo jet jednim autem víc kategorií a motor šel rychle přehodit přímo na závodech.
:) Já jsem právě měl bombírované písty z aut do závodů do vrchu, takže jsem měl vrtání 74mm , a hlava byla obrobena právě na kompresi, /byla to spíš náhoda/ , která umožňovala motor používat v běžném provozu, spotřeba byla překvapivě dobrá , dnes to zní směšně, ale motor byl velký tahoun v kopcích a jelikož to byla původně MB , tak jsem tam musel dát skříň ze Š 120 , jinak se zbytečně přetáčel. Bohužel po chcípnutí teplého motoru jsem někdy musel chvilku posečkat, než trochu zchladne, aby motor starter převalil..To zvýšení obsahu motoru velmi prospělo, byl takový utažený ...
nepropadat panice...
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Jarda S. píše:a ted tu o červené karkulce (LOL) 11 tisíc na ohv (LOL) (LOL)
To je asi kravina,ale 8000 umí a stíhá to i kladívkovej rozdělovač, vyzkoušeno ;)
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 708
Registrován: 23 led 2006, 19:36

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Zase tak jistě bych to netvrdil...Asi má každý své požadavky na přesnost...
To je situace!
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já měl třeba lepší vačku, nevím jakou a k tomu cimbu řj motoru, ten motor jezdil jak hodinky, dupls a hned se vzpamatoval,
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

Dobre je ak niekto bude ladit motor š100-až fel-fab na karbece..tak dat programovatelne zapalko od ignitechu v čr to zvrtava jeden a načasuje podla vačky aj okamžiky predstihou ..štartovalo mi to lahšie ako MPI (motor fa na karbecoch) a točit sa to dalooo krasne ..použity bol bezkontaktny rozdelovač bez odstrediviek a podtlakov s BMM fa-fel...odporučam zapalko ma vyšlo aj s pracu 150€ a predal som to potom s komplet s Generalkovanym motor 1300,hlava,kanaly,vačka zotrvak za 200e horko tažko mal som to autocross embečke
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="RAPIDmen"]Dobre je ak

v dnešní době kdy si mužeš koupit třeba 1,8 turbo za pár eček se kterým se svezeš a řešit nějakou blbou feldu s výkonem je fakt nesmysl holý věta rozvitá ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“