škoda felicia 1,3 50kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Já jsem právě měl bombírované písty z aut do závodů do vrchu, takže jsem měl vrtání 74mm , a hlava byla obrobena právě na kompresi, /byla to spíš náhoda/ , která umožňovala motor používat v běžném provozu, spotřeba byla překvapivě dobrá , dnes to zní směšně, ale motor byl velký tahoun v kopcích a jelikož to byla původně MB , tak jsem tam musel dát skříň ze Š 120 , jinak se zbytečně přetáčel. Bohužel po chcípnutí teplého motoru jsem někdy musel chvilku posečkat, než trochu zchladne, aby motor starter převalil..To zvýšení obsahu motoru velmi prospělo, byl takový utažený ...Pepíček píše:Můj příbuznej dělal motory Š 100-110 na závody do vrchu pro závodníka Doška. Dělal je doma v garáži. Z motoru dostal 120 koníků. Myslim že motor točil 11000ot. Víc si už nepamatuju co s tim motorem všechno dělal. Vim jen že k převodovce byl ten motor chycenej jen dvěma šrouby aby šlo jet jednim autem víc kategorií a motor šel rychle přehodit přímo na závodech.
nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 708
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Dobre je ak niekto bude ladit motor š100-až fel-fab na karbece..tak dat programovatelne zapalko od ignitechu v čr to zvrtava jeden a načasuje podla vačky aj okamžiky predstihou ..štartovalo mi to lahšie ako MPI (motor fa na karbecoch) a točit sa to dalooo krasne ..použity bol bezkontaktny rozdelovač bez odstrediviek a podtlakov s BMM fa-fel...odporučam zapalko ma vyšlo aj s pracu 150€ a predal som to potom s komplet s Generalkovanym motor 1300,hlava,kanaly,vačka zotrvak za 200e horko tažko mal som to autocross embečke
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice