Audi A6 AFN - spojka 1Z

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Gruutchewzski
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 05 led 2021, 22:15
Bydliště: Přerov

Audi A6 AFN - spojka 1Z

Příspěvek od Gruutchewzski »

Zdravím, jelikož mi odešla dvouhmota a spojka je na pokraji smrti, řeším už nějaký pátek výměnu setrvačníku a spojky. Zvolil jsem možnost přejít na setrvačník z motoru 1Z. K setrvačníku jsem objednal spojkovou sadu SACHS. A teď k mému dotazu: máte někdo zkušenost kolik udrží sériová spojka 1Z? Tuto informaci se snažím už dlouho najít všude možně na fórech, ale bez úspěchu. Jelikož je v A6 motor podélně, nemám možnost dát přítlačák z VR6, tak se musím spolehnout na přítlak z 1Z. Pro klid v duši budu posílat lamelu přeobložit na HDS57, ale stejně bych byl rád, kdybych měl nějakou reálnou zkušenost, něž spojku zamontuju. Motor je momentálně na sériových 235nm, ale s novou spojkou půjde přemapovat, ale počítejme max 320nm. Děkuji všem za jakékoli poznatky.
A6 C5 1.9 TDi AFN
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

V kombinaci s HDS úplně v klidu.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

v příčným 1Z mi držela jetá serie 764 vstřiky tipuju kolem 300Nm tam bylo (noteeth) nová s HDS tohle udržet musí
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Je to už dávno co jsem řešil podél a příčný a já mám za to že rozdíl je v setrváku a ne v přítlaku. Tak mě teď udivují proč nemůžeš použiješ pritlak z vr6??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Gruutchewzski
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 05 led 2021, 22:15
Bydliště: Přerov

Příspěvek od Gruutchewzski »

Marek77 a Jarda S. - děkuji moc za info, tak já to teda nechám přeobložit a hodím to tam. Už nebudu tak nervózní :D. Jen doufám, že budou mí v renovaku HDS tloušťky 3,2mm.

hansdob - nepamatuju si to u přesně, ale několik měsíců zpátky jsem na zahraničním fóru četl, že přítlačáky pro podélný a příčný motory jsou jinak vysoký, a je tam pak problém s vypínáním, ale možná se pletu. Stejně bylo mnohem jednodušší a úspornější koupit celou sadu 1Z, u které mám jistotu, že sedne. Trysky, turbo a další zvyšování výkonu je v daleké buducnosti, takže stejně kdybych šel na vyšší výkon už bych sáhl po sachs performance.
A6 C5 1.9 TDi AFN
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

tak tu sachs performance dej rovnou a máš klid...... ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“